خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“در حق انتخاب کم لطفی کردند”

مدیرمسئول سایت انتخاب، با اشاره به کم‌لطفی‌هایی که از سوی برخی رسانه‌‌های همسو در مورد این سایت شده است، گفت: گویی حذف یک رقیب، خبری خوش برای فضای رسانه‌ای کشور است در حالیکه باید به فکر حیات رسانه‌ها باشیم.

به گزارش انصاف نیوز مصطفی فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسدود شدن سایت انتخاب و آخرین اطلاع از وضعیت پرونده این سایت اظهار داشت: در حال حاضر پیگیر وضعیت پرونده سایت هستیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده رفع مسدودیت شود.

وی با بیان این مطلب که «شکات، ظرف دو سه روز، حدود 17 شکایت از سایت ثبت کردند»، ادامه داد: ظاهراً دلیل مسدودیت سایت انتخاب، “تعدد شکایات” از سوی چند مقام دولتی مطرح شده است.

فقیهی افزود: با توجه به اینکه مشکل با حمایت دولت مرتفع می‌شود، طی هفته اخیر با بسیاری از مقامات ارشد دولتی و همچنین برخی بزرگان که مورد احترام دولت هستند، رایزنی داشتیم و امیدواریم با سرعت عمل بیشتر دوستان دولتی، هر چه سریعتر شاهد بازگشایی «انتخاب» باشیم.

مدیرمسئول سایت انتخاب همچنین گفت: از برخی رسانه‌ها گِله داریم چراکه در این موارد به جای رجوع به مباحث صنفی و دفاع از یک رسانه، مسائل دیگری مطرح می‌شود و متاسفانه برخی رسانه‌ها که اتفاقاً با آنها اشتراک نظر داریم، کم‌لطفی‌هایی در حق انتخاب کردند، گویی حذف یک رقیب، خبری خوش برای فضای رسانه‌ای کشور است، در صورتی که حداقل در بحث “حیات رسانه” باید وحدت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، برخی رسانه‌ها که حتی در آستانه توقیف قرار می‌گیرند، در تحریریه خود علیه جریان‌های فشار مصاحبه تهیه کرده و بین رسانه‌های دیگر تخس می‌کنند و انواع فشارهای صنفی و سیاسی را نیز برای انتشار آنها وارد می‌کنند.

فقیهی در پایان گفت: بحثی در مورد درستی و نادرستی این روش‌ها نداریم، اما سخن در این است که چرا در سیاست دفاع از رسانه ها «یک بام و دو هوا» وجود دارد.

به گزارش تسنیم، سایت انتخاب چهارشنبه شب( نهم مهر) به دستور دادستان تهران مسدود شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا