خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: دانشکده‌های غربی آدرس غلط تدریس می‌کنند

سیدابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه گفت: گره زدن بازار و اقتصاد کشور به اینکه در آن سوی عالم چه کسی رییس جمهور می شود، غلط است. جریان تحریف دنبال آدرس غلط دادن است و دانشکده های امریکایی و غربی این آدرس غلط ها را تدریس می‌کنند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: دادستان تهران ضمن رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان، به این هم رسیدگی کند چطور افراد فاقد صلاحیت و کارتن خواب مورد تایید دستگاههای دولتی قرار گرفته اند؟

وی افزود: گره زدن بازار و اقتصاد کشور به اینکه در آن سوی عالم چه کسی رییس جمهور می شود، غلط است. جریان تحریف دنبال آدرس غلط دادن است و دانشکده های امریکایی و غربی این آدرس غلط ها را تدریس می‌کنند.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: جریان تحریف دنبال بزک کردن چهره آمریکا در ایران است و خوی استکباری آمریکا، جمهوری خواه و دموکرات نمی شناسد و پیام مبارزات مردم ایران درمقابل دشمنی های امریکا در ادوار مختلف، بی اعتمادی به آمریکاست.

رئیسی افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه داد امنیت جامعه دچار مخاطره شود. برخی با شرارت دنبال ایجاد ناامنی هستند و دستگاههای امنیتی، انتظامی و قضایی در سراسر کشور طبق قانون موظفند اجازه ندهند شرارت شکل بگیرد و تحرکات اشرار را زیرنظر بگیرند، هم اقدام پیشگیرانه کنند هم به موقع برخورد کنند.

خبر تکمیل می شود..

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا