خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401

پخش زنده ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن امروز و از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر میزبان نفت مسجد سلیمان است. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401

پخش زنده ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401

ذوب آهن امیدوار است با برتری خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان، به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود. شاگردان مهدی تارتار سه‌هفته‌ای است که موفق به کسب برد نشده‌اند و مقابل تیمی قرار می‌گیرند که بعد از چهار باخت متوالی، هفته گذشته بالاخره رنگ امتیاز را دید و امیدوار است که با امتیاز از اصفهان به مسجدسلیمان برگردد و باید دید نتیجه این بازی چه خواهد شد.

در هفته گذشته، ذوب آهن با یک گل به گل گهر باخت و دیدار نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان هم گلی نداشت. در جدول ذوب آهن 10امتیازی تیم دوازدهم جدول است و نفت 9امتیازی در رده چهاردهم قرار دارد.

در 10 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر، 2 بار ذوب آهن پیروز شده و 1 بار نفت مسجد سلیمان، 7 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان 6 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا