خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اروپا هرگز متمدن نبوده و آمریکا ولد نامشروعش است»

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اوپا به معنی صحیح  هرگز تمدن ساز و متمدن نبوده است، گفت: ایالات متحده آمریکا ولد نامشروع اروپا است که به دنبال ثبت جنایت کشتار  ۸۰ میلیون ساکن این سرزمین در تاریخ؛ متولد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز دوشنبه ۱۲ آبان در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی استان که در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار و میلاد پیامر اکرم(ص) و امام صادق(ع) انجام شد، تصریح کرد: تزکیه لازمه تمدن‌سازی علم و تکنیک است.

به گزارش ایسنا، وی، ایجاد جنگ‌های متنوع، آشوب و ویرانی را محصول علم و تکنیک فاقد تزکیه دانست که هم اکنون  به عنوان  ابزار قدرت در دست ستمگران مستکبر قرار دارد و ادامه داد:  خودسازی و جامعه‌سازی تنها در سایه ایمان، عمل و تزکیه امکان‌پذیر است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اوپا به معنی صحیح  هرگز تمدن ساز و متمدن نبوده است، اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا ولد نامشروع اروپا است که به دنبال ثبت جنایت کشتار  ۸۰ میلیون ساکن این سرزمین در تاریخ؛ متولد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از تعرض به ۵۰ کشور جهان و آواره‌سازی ۷۰ ساله مردم مظلوم فلسطین را نماد حقوق بشر آمریکایی برشمرد و بیان کرد: جانیات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، کشتار وحشیانه مردم مظلوم سوریه و عراق توسط گروه ساخته و پرداخته آمریکایی، عربی و صهیونیستی داعش و شهادت سردار سلیمانی بزرگترین دستاوردهای حقوق بشر آمریکایی برای جهانیان هستند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به توهین رئیس جمهور فرانسه به بهانه «آزادی قلم و بیان» به پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) و اسلام ناب محمدی، بیان کرد: فرانسه غلام حلقه به گوش غده سرطانی خاور میانه، رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه هر جای جهان که ظلمی واقع می‌شود، رد پای آمریکا در آن عیان است، افزود: ۱۷ هزار از بهترین انسان‌ها توسط ایادی جنایت کار آمریکا در ایران ترور شدند و هم اکنون نیز تمام و کمال در خدمت و تحت حمایت شیطان بزرگ قرار داشته و از نظر مالی توسطه سیه دلان کاخ سفید حمایت می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از فرانسه به عنوان ملجأ و پناهگاه تروریست‌های فراری یاد کرد و با اشاره به لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش‌آموز بهترین نیروهایی هستند که توان پیاده‌سازی آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم را دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا