خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد آتش زدن پرچم فرانسه توسط دانش‌آموزان! [+فیلم]

عصر ایران نوشت: جانشین سازمان بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در حیاط منزل خود پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه را به آتش کشیده و فیلم آن را برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خریت نه تنها علف خوردن است ، خریت قواعد ندانستن است ، این آقا و احمق هایی از این دست [چندسال] است ( انصاف اگر می خواهی کلمه [چند سال] را سانسور کنی ، خبر مرگت اصلاً کامنت را منتشرنکن ) بر مقدرات این ملک و ملت حاکمند و خروجی آن به غیر از ترویج حرکات جلف و سخیفی از این نوع ، فساد و تباهی و ترویج جهل و جنایت بوده ، اینهایی که همه چیز برای خودشان مقدس است آیا نمی دانند همه کشورها برای پرچمشان احترام قائل هستند ، دوست دارید دیگرانی که به طور مثال شما را مسبب کشتار زنان و مردان مخالف دولت در سوریه ، یا شما را باعث و مسئول ترویج خشونت به نام اسلام در جای جای جهان می دانند هم پرچم الله اکبر نشان شما را آتش بزنند؟

  2. این همه نفهمی و نفرت پراکنی برایم غیرقابل باور است! گفتم شاید این خبر، دروغ بی بی سی و شبکه های ماهواره ای باشد! ولی وقتی فایل تصویری اش را دیدم که در شبکه رسمی خبر صدا و سیمای میلی، اینگونه نفرت پراکنی و تولید خشم می شود، از همه چیز این نظام ناامید شدم! داریم با روح و روان بچه هایمان چه می کنیم؟! این آدم که معلوم نیست با خودش چندچند است چه می گوید؟ اگر فرض کنیم چین و روسیه و صد کشور جهان از اقدام فرانسه حمایت کنند، آیا این یارو می گوید که مثلا پرچم صد کشور جهان را به آتش بکشید؟ کجای اسلام شما را به اینگونه اقدامات غیرانسانی و این وحشی گری ها دعوت کرده؟! اصلا به آتش کشیدید، که چه بشود؟ وقتی میکروفن و تریبون به دست این جماعت بی سواد نوکیسه داده می شود، نتیجه همین می شود! وای بر ما! وای بر بچه های ما!

    1. متاسفانه بد جایی داریم زندگی میکنیم. جاییکه نه امیدی به اصلاح هست ونه راه وچاره ای ونه راه فرار محکومیم به همچین زندگی

  3. به قول یه بنده خدایی چرا این همه هزینه نقشه کره زمینو که کشور روسیه وچین وایران که توش نباشه بکشین بعد اونو اتیش بزنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا