خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نماینده‌ی مدیران مسئول باید با فضای رسانه‌ها‌ی مکتوب و مجازی آشنا باشد»

/محمدسعید احدیان مدیرمسئول روزنامه‌ی خراسان و دستیار سیاسی و رسانه‌ای قالیباف/

محمدسعید احدیان می‌گوید نماینده‌ی مدیر مسئولان در هیئت نظارت بر مطبوعات باید نماینده‌ی همه‌ی رسانه‌ها باشد و درک دقیقی از فضای رسانه‌های مکتوب و مجازی داشته باشد.

محمدسعید احدیان- مدیرمسئول روزنامه‌ی خراسان- درباره‌ی نماینده‌ی مدیرمسئولان در هیئت نظارت بر مطبوعات به انصاف نیوز گفت: طبیعتا خود اسم نماینده‌ی مدیر مسئول نشان‌دهنده‌ی این موضوع است که باید از همه‌ی رسانه‌ها نمایندگی کند. به هر حال تنها کرسی که رسانه‌ها در هیئت نظارت بر مطبوعات دارند، همین گزینه است. طبیعتا هر رسانه‌ای در هر جای ایران و جریان‌های سیاسی مختلف به تنها کسانی که نگاه می‌کنند، آن فرد است.  طبیعتا باید نماینده‌ی همه‌ی جریان‌ها باشد، و ارتباط خوبی با نیروهای صنفی و دیگران داشته باشد.

او درباره‌ی اینکه آیا با وجود اینکه نماینده‌ی مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در اقلیت است، می‌تواند تاثیرگذار باشد، توضیح داد: نماینده‌ی مدیران مسئول در اقلیت نیستند، بلاخره کسانی که در هیئت نظارت هستند، یک شان حاکمیتی دارند تا به نمایندگی از حاکمیت نکات لازم را در مسیر رسانه‌ها پیش ببرند حتما می‌تواند این نقش را ایفا کند اما مشروط به اینکه از دل خود رسانه‌ها در آمده باشد.

او ادامه داد: اگر آن فرد فضای رسانه را درک نکند، اصلا نمی‌تواند در آنجا نمایندگی کند، باید یک درک دقیقی از فضای رسانه‌ای داشته باشد و در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای چه مکتوب و چه مجازی فعالیت کرده باشد و درک دقیقی داشته باشد. چون شرایط رسانه‌ها متفاوت است و ترکیبی از رسانه‌های مجازی و مکتوب است.

او درباره‌ی تجریه‌ی خود در برخورد با این هیئت گفت: بنده تجربه‌ی خاص و منفی‌ای نداشتم، مواردی بوده اما هیچ‌کدام به مرحله‌ی خاص و تندی نرسیده است.

برای خواندن بقیه خبرهای پرونده‌ی ویژه «انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات» این پرونده کلیک کنید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا