خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه جمعی از مفیدی ها برای دانش آشتیانی

جمعی از دانش آموختگان مجموعه آموزشی مفید در پی عدم رای اعتماد به دکتر آشتیانی در نامه ای خطاب به وی نوشتند: بار دیگر با ایمانی خالص و پاک، که در شما سراغ داشته و داریم، در شرایط خطیر فعلی که با نهایت تاسف مدیریت علمی کشور به دلیل ارتباطات نامناسب قوای مجریه و مققنه در بحرانی جدی قرار گرفته است، با حضور ایثارگرانه خود، همچون همیشه به ما درس ایمان، ایثار و استقامت دادید.

به گزارش انصاف نیوز متن این نامه به این شرح است:

خدمت استاد عزیز و گرامی، جناب آقای دکتر فخرالدین دانش

سلام علیکم، بما صبرتم

بار دیگر با ایمانی خالص و پاک، که در شما سراغ داشته و داریم، در شرایط خطیر فعلی که با نهایت تاسف مدیریت علمی کشور به دلیل ارتباطات نامناسب قوای مجریه و مققنه در بحرانی جدی قرار گرفته است، با حضور ایثارگرانه خود، همچون همیشه به ما درس ایمان، ایثار و استقامت دادید.

در روزهای گذشته بدخواهان و دنیا طلبان بسیاری با دست آویز قرار دادن هر دروغ و تهمتی سعی در تخریب چهره ایمانی و علمی شما داشتند و با جسارت تمام اخلاق اسلامی و انسانی را در رسیدن به منافع جناحی خود زیر پا گذاشتند. هر چند با نهایت تاسف مجلس شورای اسلامی تحت تاثیر این سم پاشی های مغرضانه وغیر اخلاقی نعمت حضور توانمند جنابعالی را در راس مدیریت علمی کشور از اساتید و دانشجویان ایران اسلامی گرفت، حضور صادقانه جنابعالی را در این عرصه اجر می نهیم و بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را تقدیم و اعلام می نماییم.
صدقه جاریه سالها تلاش و زحمت بی دریغ شما و سایر معلمین عزیز ما (در مجتمع آموزشی مفید) در عرصه آموزش و پرورش در زندگی و لحظه لحظه بودن، تلاش و عبادات ما جاری است و ایمان داریم ملت بزرگوار و خدا جوی ایران اسلامی قدردان ایثار و زحمات شما خواهد بود.

ما شاگردان سالهای دور و نزدیک شما دست به دعا برمیداریم و از خداوند متعال می خواهیم که روزی نه چندان دور قدر و منزلت جنابعالی در آموزش عالی کشور توسط نمایندگان منتخب و واقعی مردم شناخته شده و حق بر زمین مانده، ادا گردد.

با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی
 
شاگردان شما در موسسه آموزشی مفید ( از سال 1356 تا1393)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا