خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت

ایسنا نوشت: پنجمین کنگره بین المللی و هفتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت به همت پژوهشکده یارا و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مدت سه روز از دوازدهم تا چهاردهم آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زخم؛ آسیبی که در ابتدا شاید ساده به نظر برسد، اما نوع مزمن آن در بعضی بیماران مانند بیماران دیابتی می‌تواند تا پای قطع عضو پیش برود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، این روزها تغییر سبک زندگی، افزایش جمعیت و شیوع انواع مختلف بیماری‌ها باعث گسترده‌تر شدن زخم‌های مزمن شده‌اند. تأخیر در ترمیم یک آسیب بافتی هزینه‌های زیادی دربر دارد و بار سنگینی بر جامعه تحمیل می‌کند.

پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت (یارا) وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سالهای گذشته تلاش با هدف کاهش این هزینه ها تلاش کرده طول درمان بیماران مبتلا به زخم های مزمن را کاهش داده و به کابوس قطع عضو در اثر زخم مزمن پایان بخشد.

پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافتِ جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران علاوه بر دادن آموزش های لازم به صدها پزشک و پرستار، چهار کنگره بین المللی و شش کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار کرده که هر یک از آنها فرصتی برای هم اندیشی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی بوده است.

این پژوهشکده در ادامه مسیر خود، پنجمین کنگره بین المللی و هفتمین کنگره ملی خود را برگزار خواهد کرد.

گروه های هدف این کنگره متخصصین علوم بالینی و علوم پایه، دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و علوم پایه هستند که در زمینۀ درمان آسیب های بافتی فعالیت دارند.

پژوهشگران علاقمند تا روز ۲۵ آبان فرصت دارند مقالات خود را به کنگره ارسال کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir و سایت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به نشانی jdtums.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا