خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر پزشکیان: معیار انتخاب در دولت فراجناحی شایستگی باشد

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي گفت: تعامل دولت جديد با جريانات و گروه هاي مختلف سياسي در نوع انتخاب وزرا توسط رييس جمهوري منتخب مشخص مي شود.

به گزارش انصاف نیوز، دکتر مسعود پزشكيان روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در اين زمينه بايد منتظر ماند تا چگونگي استفاده از افراد در دولت آينده آشكار شود تا بتوان نتيجه ‌گيري منطقي از عملكرد رييس جمهوري منتخب كرد.

وي با بيان اينكه در دولت فراجناحي افراد بايد بر اساس شايستگي انتخاب ‌شوند، اظهاركرد: در دولت فراجناحي افراد براساس مهارت و شايستگي‌هاي خود انتخاب مي شوند و جريان اصلاحات بايد نسبت به اين امر توجه جدي كند.

پزشكيان با اشاره به اينكه كار فراجناحي كردن كار سختي نيست و البته ساده‌ و درست است گفت: حجت الاسلام حسن روحاني بايد طبق شعارهايي كه داده است از تمام جرياناتي كه در انتخابات شركت كردند هم در نظر و هم در عمل استفاده كند و در ميدان عمل به آنها اجازه ظهور و بروز دهد.

وي خاطرنشان كرد: در اين حالت و بهره مندي از نيروهاي كارآمد منجر به كاهش فشارها شده و بهبود وضعيت موجود را سبب خواهد شد.

پزشكيان با تاكيد بر اينكه قانون مداري بسياري از مشكلات كشور را حل خواهد كرد، افزود: اگر قانون به درستي اجرا شود عدالت نيز به درستي محقق شده و مطالبات مردم به درستي پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا