خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: ما پیروز خواهیم شد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به انتخابات آمریکا که در حال برگزاری است گفت: ما پیروز خواهیم شد.

به گزارش فارس، همزمان با آغاز روز رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که احساس خوبی درباره پیروزی در روز رای‌گیری داشته و پیش‌بینی کرد که پیروزی بزرگی در ایالت‌های کلیدی نظیر فلوریدا و آریزونا بدست آورد.

وی که تلفنی با «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، با صدایی گرفته گفت: «ما احساس خیلی خوبی داریم.»

رئیس جمهور آمریکا گفت که انتظار دارد در تمامی ایالت‌های کلیدی که نتیجه انتخابات را مشخص خواهد کرد پیروز ‌شود اما وی قصد ندارد خیلی زودهنگام اعلام پیروزی کند.

وی گفت: «ما فکر می‌کنیم در حال پیروزی بزرگی در تگزاس هستیم. ما فکر می‌کنیم در فلوریدا نیز بسیار بزرگ پیروز می‌شویم. ما فکر می‌کنیم که در حال پیروزی بزرگی در آریزونا هستیم.»

ترامپ در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم که ما در کارولینای شمالی بسیار خوب عمل می‌کنیم. من فکر می‌کنم ما در پنسیلوانیا خوب عمل می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که ما در همه جا خوب عمل می‌کنیم.»

رئیس جمهور آمریکا با حمله به «جو بایدن» رقیب دموکرات خود،‌ آرای پستی که هنوز پس از روز چهارشنبه شمارش نشده باشند را وحشتناک و خطرناک توصیف کرد.

ترامپ در این مصاحبه برخی گمانه‌زنی‌ها که وی قصد دارد عصر روز سه‌شنبه و در حالی که آرا به اندازه کافی شمارش نشده‌اند اعلام پیروزی زودهنگام کند را رد کرد.

وی گفت: «من فکر می‌کنم که ما پیروزی خواهیم داشت اما فقط زمانی که پیروزی وجود داشته باشد. هیچ دلیلی برای بازی در آوردن وجود ندارد.»

انتهای پیام/.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا