خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید وزیر اطلاعات بر مقابله با اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی

سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات با هشدار به گروه‌های اختلاف‌افکن بین شیعه و سنی، تصریح کرد: وزارت اطلاعات با هر حرکتی که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند و امنیت جامعه را بخواهند به خطر بیندازند و دست به ماشه ببرند، برخورد جدی می‌کند.

به گزارش فارس از شهرستان عسلویه، سید محمود علوی ظهر امروز در همایش وحدت مسلمانان اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی در منطقه جنوب امر تازه‌ای نیست بلکه سال‌های سال مردم شیعه و سنی با هم زندگی می‌کنند و نسب خانوادگی دارند و این وحدت و برادری و صمیمیت جان تازه‌ای گرفته است.

وزیر اطلاعات افزود: وفاق و همدلی و صمیمیت عامل وحدت یک ملت است، نباید دچار اختلاف شد؛ افرادی هم که در طبل اختلاف می‌کوبند، طعمه گرگ‌ها می‌شوند؛ امت اسلام از خدا و پیامبر اطاعت می‌کند نباید به جان یکدیگر بیفتند.

علوی با اشاره به اختلاف‌افکنی دشمنان بین مسلمان گفت: سیاست دشمن در خاورمیانه تقویت اسرائیل و تضعیف مسلمانان است؛ هروقت باهم باشیم و وحدت یکپارچه خود را حفظ کنیم، این سرویس‌ها ناامید می‌شوند و به مقصد شوم خود نمی‌رسند.

وزیر اطلاعات با هشدار به گروه‌های اختلاف‌افکن بین شیعه و سنی، تصریح کرد: وزارت اطلاعات با هر حرکتی که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند و امنیت جامعه را بخواهند به خطر بیندازند و دست به ماشه ببرند، برخورد جدی می‌کند.

همایش وحدت با حضور علمای اهل‌سنت و تشیع استان بوشهر و هرمزگان و فارس و با حضور وزیر اطلاعات در منطقه چهارم سپاه نیروی دریای عسلویه برگزار شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا