خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«توجیه معنادار فتنه»!

شخصی به نام حسین زارع، به نوشته ی خود دانشجوی دانشگاه امام صادق ع، در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «توجیه معنادار فتنه توسط انصاف نیوز» نوشت:

«
«انصاف نیوز»، خبرگزاری نزدیک به جریان اصلاحات در تحلیل جالبی که جای بسی تامل دارد فتنه گران را مورد وثوق مردم و انقلابیون در خط را طردشدگان آنان جلوه می دهد.

این تحلیل ناجوانمردانه انصاف را آنجا مورد هجمه ی اساسی قرار می دهد که به غیر از تهران اکثریت قاطع و بزرگی از مردم شریف ایران اصلاحات را لایق اداره ی قوه ی مقننه ندانسته و رای های خود را به نفع جریان انقلابی به صندوق ریختند.

شاید واقعا تسامح و ناکارمدی و تساهل در برخورد کوبنده با عوامل فتنه 88 در برخی مسوولان نظام، جریان حامی فتنه را آنقدر پررو و وقیح کرده باشد که فارق از بلایی که در سال 88 بر سر کشور آوردند خود را، رابین هودوار و البته به طریق دزدانه و موزیانه ناجی ملت ایران بدانند.

پس خدمت این آقایان باید عرض کنیم که گويا، یا دوست ندارند و یا قوه ی درک و فهم و البته بیناییشان به آنها اجازه نمی دهد شکست سراسری خود و پیروزی قاطع طرف مقابل را ببینند.

برادرانه به این آقایان توصیه می کنم ضمن مرور خیانت فتنه 88 به این ملت شریف نام خبرگزاری نه چندان وزین خود را از «انصاف نیوز» به «فتنه نیوز» تغییر دهند تا لااقل در تحلیل های بعدی و البته فتنه گرانه و مفتضحانه ی خود ضمن خراب نکردن نام بلند انصاف، مردم را آگاه کنند که هدف والای این بنگاه خبرپراکنی چیست و از کجا خط و ربط می گیرد.
با تشکر از روابط عمومی فتنه. حسین زارع (حسین فیض)

»

انصاف نیوز: آن طور که نویسنده در اینستاگرام خود نوشته، 18 ساله است، یعنی در سال 88 فقط کودکی 12 ساله بوده است. اولا انصاف نیوز خبرگزاری نیست، یک سایت خبری تحلیلی است. ثانیا با یک طرف ماجرای 88 که اینقدر برخورد شده و دیگر جایی باقی نمانده است، حتی تعدادی هنوز در زندان و حصر تشریف دارند. ثالثا تعدادی از متهمان به فتنه انگیزی حالا رییس جمهور و رییس و عضو مجمع تشخیص مصلحت و معاون اول و معاونان رییس جمهور و وزیر و در مسوولیت های دیگر دولتی و حالا هم تعدادی از آنها نماینده ی مردم در مجلس شده اند. رابعا در پاسخ به این که «هدف والای این بنگاه خبرپراکنی چیست و از کجا خط و ربط می گیرد»؟، از همان مردمی که با دسته بسته حماسه های 24 خرداد 92 و 7 اسفند ماه 94 را آفریدند و به آنها که احمدی نژاد را در کاسه ی ملت گذاشتند، نه گفتند. در پایان، «فارق» غلط است، «فارغ» صحیح است.

2
عکس نوشت مورد نقد قرار گرفته در اینستاگرام انصاف نیوز

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا