خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی مشایی از داخل زندان

کانال تلگرامی احمدی نژاد تصویر نامه‌ای را منتشر کرده که می‌گوید نامه‌ی اسفندیار رحیم مشایی از داخل زندان است. در این نامه مشایی مدعی شده کهبه  اجبار در جلسه‌ی اول دادگاه برده شده بود و اگر اجباری نباشد در جلسه‌ی بعدی نخواهد رفت.

به گزارش انصاف نیوز، بر مبنای آنچه کانال احمدی نژاد منتشر کرده، مشایی می‌گوید که تا پیش از دادگاه کیفرخواست را ندیده بوده «و امکان مشاوره حقوقی با هیچ یک از دو وکیلم نیز برایم فراهم نشد. از طرف دیگر هیچ فرصتی به من داده نشد که با آزادی برای جمع آوری مستندات اقدام نمایم. درخواست بنده برای انتشار کامل محتوای دادگاه، قانونی است و قاضی این اختیار را دارد و منعی برای پخش مستقیم آن نیز وجود ندارد. این ظرفیت قانونی است».

مشایی در مورد دادگاه نوشته که «صلاحیت آن را هرگز نپذیرفته و نخواهم پذیرفت و چنانچه که اجباری نباشد در جلسه شرکت نخواهم کرد».

وی در این نامه نوشته که «شوخی یا جدی هم می گویم که البته اهل خودکشی نیستم».

در بخش انتهایی این نامه آمده است: «پس از جلسه دادگاه هنوز تا این ساعت تماس تلفنی بنده با خانواده هم قطع شده و احتمال مضایق بیشتر وجود دارد. وضعیت جسمی بنده مناسب نیست، خونریزی دو چشم بنده جدی است و دید چشم چپ اکنون به زیر ۰/۴ رسیده است و اگر خونریزی چشم راست توسعه پیدا کند بنده در وضعیت نزدیک به نابینائی نسبی قرار خواهم گرفت. از دادگاه درخواست کرده ام که اینجانب را در محل نگهداری آقای بقایی در زندان به ایشان ملحق نماید تا با کاهش استرس از خطر چشم و … کاسته شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگر بقائی چشم پزشک یا نعوذبالله حضرت یوسف ( ع) است که بر بینایی اش تاثیر بگذارد. داستان مشائی و بقایی و محمود به کوزه ای شباهت دارد که در آزمایشگاه حقه بازان با حقه و مواد شیمیایی آن را به عتیقه با ارزشی تبدیل کرده اند تا به ساده لوحان بفروشند.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا