خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«زنجان باید یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته‌ باشد»

زنجان برای افزایش شور و نشاط و تخلیه‌ی هیجان‌های جوانان به گفته‌ی یکی از مسئولان به تیم فوتبال نیاز دارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت «یکی از مطالبات به‌حق جوانان استان در خصوص فوتبال، حضور یک تیم از زنجان در لیگ برتر فوتبال است.»

به گزارش آسمان زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع عمومی هیات فوتبال گفت: این استان در کنار رشته‌های دیگر ظرفیت خوبی در فوتبال داشته و شاهد هستیم ورزشکاران این استان در شهرهای دیگر مشغول فعالیت هستند. همچنین تفاوت فوتبال با دیگر ورزش‌ها این است که یک‌ معقوله اجتماعی و اقتصادی است.

«زنجان باید یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته‌ باشد»
«زنجان باید یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته‌ باشد»

جواد بازرگان با بیان اینکه در دنیا به این رشته بها داده می‌شود و به این دلیل به یک صنعت تبدیل شده است، افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه شور و نشاط ایجاد بکنیم و هیجانات جوانان را در فضاهای ورزشی تخلیه کنیم حتماً باید شهر زنجان یک تیم فوتبال داشته باشد.
وی بیان کرد: یکی از مطالبات به‌حق جوانان استان در خصوص فوتبال، حضور یک تیم از استان در لیگ برتر فوتبال است، اگر بخواهیم فوتبال حرفه‌ای در کشور ما به حیات خود ادامه دهد باید با حمایت شرکت‌های بزرگ همراه باشد که در زنجان نیز ظرفیت خوبی در این خصوص داریم و تقاضا داریم بخش صنعت وارد این حوزه شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا