خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نماینده‌ی مدیران مسئول باید بیش از یک نفر باشد»

/گفت‌وگو با یوسف ناصری_مدیرمسئول هفته نامه پیام زنجان/

یوسف ناصری می‌گوید نماینده‌ی مدیران مسئول حتما باید رسانه‌ای باشد و همچنین یک نفر از طرف رسانه‌ها در این هیئت کم است و حداقل باشد دو نماینده داشته باشند.

یوسف ناصری_مدیرمسئول هفته‌ نامه پیام زنجان-درباره‌ی ویژگی‌های نماینده‌ی مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به انصاف نیوز گفت: باید از اهل رسانه باشد و با درگیری‌های رسانه آشنا باشد، همچنین قدرت چانه‌زنی داشته باشد. البته برای این تعداد رسانه یک نماینده درست نیست و یک نفر کافی نیست.

او افزود: حداقل رسانه‌ها باید در این هیئت دو نماینده داشته باشند. چون الان فقط یک رای دارند. اگر تعداد آن‌ها به دو نفر افزایش یابد، تاثیرگذاری بیشتری دارد و می‌توانند رایزنی کنند. فرد منتخب باید بتواند از عهده‌ی کار خود بر بیاید. رسانه‌ها مکتوب در حال جمع شدن هستند و الان رسانه‌های مجازی میدان‌داری می‌کنند؛ باید از حق و حقوق رسانه دفاع کند. البته یک نماینده شاید نتواند انتظار رسانه‌ها را در آنجا برآورده کند.

این فرد اگر قوی باشد می‌تواند مشکلات را حل کند، اگر آن یک نفر هم صلاحیت لازم نداشته باشد، رسانه‎‌ها دیگر نباید امیدی داشته باشند. بنده مدیر خانه‌ی مطبوعات استان زنجان هستم و مشکلات بسیاری در آنجا داریم، یک بخشی از آن مشکلات را در آن هیئت می‌توان حل کرد. نماینده‌ی مدیران مسئول اگر قدرتی داشته باشد، می‌تواند تاثیرگذار باشد. چون خانه‌ی مطبوعات  تنها تشکل‌های صنفی مطبوعات استان‌ها هستند اما اعتبار مالی چندانی ندارد.

ناصری درباره‌ی دسترسی اهالی رسانه در شهرستان‌ها به نماینده‌ی مدیران مسئول توضیح داد:  از دوستان شنیده‌ام که مثلا نماینده‌ی مدیران مسئول تلفن خود را خاموش کرده‌اند و دسترسی سخت بوده و الان که نزدیک به انتخابات است،کسانی که کاندید هستند تبلیغ می‌کنند که گوشی آنها همیشه آزاد است و پاسخگو هستند. امیدوار هستیم این مسائل انتخاباتی نباشد و پس از آن همینطور بماند و به مشکلات دوستان پاسخگو باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا