خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخراج جمعی از کارکنان کمیته امداد

متن ایمیل دریافتی با عنوان «جمعی از کارکنان قراردادی کمیته امداد» در پی می آید:

سلام علیکم. با احترام به اطلاع می رساند مسوولین نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) در اقدامی تامل برانگیز دست به اخراج بسیاری از کارکنان قراردادی خود در سراسر کشور زده است.

مسوولین ذیربط علاوه بر اخراج این حجم عظیم از کارکنان، برای باقیمانده ی کارکنان با تغییر وضعیت قراردادها به حجمی و ساعتی شرایط را به گونه ای تعیین کرده اند که، سایر پرسنل قراردادی نیز تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند.

در طرح جدید امداد قراردادها به صورت 150 ساعت کار در ماه منعقد می شود و حق بیمه از طرف امداد پرداخت نمی شود و چنانچه فرد تمایل به برخورداری از بیمه باشد می بایست به صورت خویش فرما اقدام کند.

لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص کشور در ابتدای انقلاب؛ نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد از قانون کار معاف شده و این وضعیت تا کنون ادامه دارد، لذا مسوولین ذیربط با استفاده از خلاء قانونی موجود طی دهه های گذشته ظلم مضاعفی را در حق پرسنل قراردادی روا داشته اند به طوری که همینک کارمندان دارای نزدیک به دو دهه سابقه به راحتی از کار خود اخراج می شوند و به زودی به خیل عظیم مددجویان امداد خواهند پیوست.

گفتنی است تا به الان برای کارکنان قراردادی حتی بیمه ی بیکاری هم در نظر نگرفته اند و پس از اخراج با آن همه سابقه میبایست بدون هیچ درآمدی زندگی خود را گذران کنند و بعضاً به دلیل بالا رفتن سن آنها نمی توانند در ارگان دیگری مشغول کار شوند.

این اقدام موجب نارضایتی هایی در بین کارکنان دلسوز و خیر اندیش خود ایجاد کرده و سال جدید را به کام پرسنل قراردادی خود تلخ کرده است.

پرسنلی که عمری را در راستای خدمت به محرومین جامعه صرف کرده اند، مع الوصف خواهشمندست نسبت به پیگیری موضوع اهتمام ویژه مبذول دارید.

با تشکر

جمعی از کارکنان قراردادی کمیته امداد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا