خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به اقدام مجلس علیه برجام

واکنش‌های توییتری به تصویب طرح نمایندگان مجلس علیه برجام را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

حسن بهشتی‌پور: ‏نمایندگان محترم مجلس که به طرح دو فوریتی برای لغو تحریم ها رای مثبت دادید برای ثبت درتاریخ مینویسم مطمئن باشید اگراین طرح شما اجرا شود شمشیر تحریم ها علیه مردم ایران تیزترمیشود و کشورهای دوست را به سمت دشمنان هول می دهد.برجام اجماع راشکست شما به بازگشت اجماع علیه ایران کمک میکنید

محمدحسین خوشوقت: ‏‎#نتانیاهو میخواهد تا قبل از ۲۰ ژانویه اقداماتی را انجام دهد که در دوران بایدن نمی تواند.او و یوسی کوهن می کوشند برنامه هسته ای ایران را مختل، ‎#ایران را بی ثبات و با ایجاد هرج و مرج،راه های احتمالی برای بازگشت ‎#بایدن به ‎#برجام را مسدود کنند.به همدستان غافل در داخل توجه کنید!

حاج‌حیدر: ‏”کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران با ۲۴۸ رای به تصویب نمایندگان مجلس رسید”
دفن کردن جنازه گندیده برجام با ماله‌کشانش، پرت کردن جاسوسان آژانس از ایران، غنی سازی بیشتر از ۲۰ درصد و… هم می‌تواند پاسخ بهتری به ترور ‎#شهید_محسن_فخری‌زاده باشد.

فاطمه کریمخان: ‏می‌خواهند برجام را آتش بزنند، این نمونه ادبیات است:
۱. توی دهن دشمن بزنیم
۲. در دیگ باز باشد گربه حیا ندارد
۳. باید دردشان بیاید

دریغ از یک خط بحث فنی!
‎#مجلس_اقلیت

حمیدرضا: ‏در شرایطی که طرف خارجی باید صدای واحد از داخل کشور بشنود، دولت همزمان با رای مجلس به طرح مقابله با عدم تعهد اروپا به ‎#برجام بنای مخالفت گذاشته است. این طرح ظرفیت واداشتن اروپا به عمل به برجام را دارد؛ اما…
چه کسی سیاست خارجی را به سیاست داخلی آلوده می‌کند؟!

محمد مهاجری: ‏‎#مجلس_یازدهم تصویب کرده هر کس مصوبه اش در باره ‎#برجام را اجرا نکند تا 25سال زندان می رود.
فرض کنیم مجلسی که برجام را تصویب کرد با مخالفانش همین جور برخورد می کرد.آن وقت آقای ‎#قالیباف و ‎#ذوالنور الان کجا آب خنک می خوردند؟!
صفت ‎#دناپلاس برای مجلس کم بود،به صفت ‎#چکمه_پوش هم مزین شد!

م. پورصادقی: ‏طرح امروز مجلس، با استفاده بهینه می‌تواند اهرم چانه‌زنی ایران تقویت کرده و حتی برجام را به هدف اولیه خود-رفع تحریم‌ها- نزدیک کند. باطن این طرح بر خلاف ظاهر آن، به دنبال «گشایش» مفهوم واقعی آن است.

زینب صفری: ‏از جذابیت‌های ‎#مجلس_انقلابی یکی هم اینکه در جریان بررسی کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها(خروج از برجام) موافقان و مخالفان در مجموع یه حرف دارن میزنن

علی علیزاده: ‏طرح مجلس برای کاهش تعهدات هسته‌ای یا تهدید شریعتمداری به نابودی حیفا بزرگترین خدمت به برجام است. اتفاقا التماس و نمایش استیصال است که آمریکا را به طمع امتیازگیری بیشتر میندازد. هرچه صداهای خشن و غیرسازشکارانه ایرانی بلندتر شود انگیزه آمریکا برای بازگشت سریع به برجام بیشتر میشود.

داوود حشمتی: ‏طرح که به اسم «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به مجلس بردند تصویب شد. نامش لغو تحریمهاست اما ‎#کریمی_قدوسی مافی الضمیرشان را اینگونه گفت: از نمایندگان تشکر میکنم که با اقدام انقلابی میخ آخر را به تابوت ‎#برجام زدند.

فریدون عباسی دوانی: ‏خون شهید والامقام ‎#فخری_زاده
هندسه حرکت ‎#مجلس_انقلابی در کارزار هسته ای را دچار تغییر میکند.
واینک اراده مجلس معطوف به چهار موضوع محوری خواهد بود. که شخصا پیگیر آنها خواهم بود.
۱)آغاز غنی سازی ۲۰درصد
۲)اخراج کلیه بازرسان آژانس
۳)قطع همکاری با آژانس
۴)خروج از برجام

علی مجتهدزاده: ‏آقايان اگر چه در ‎#مجلس ازاصلاح امور و بهبود اوضاع ناتوانند اما بحمدالله حداقل در بهم ريختن شرايط وشادکردن دشمن توانشان کم‌نيست ‎

مسعودی:  طرح هسته ای مجلس به پیشنهاد شورای عالی امنیت ملی تصویب شده است.
این موش و گربه بازی که علیه همدیگر به راه انداخته اند مصرف رسانه ای دارد.هدف از تصویب این طرح استفاده از اهرم خروج از پروتکل الحاقی برای بازگشت بایدن به برجام و ممانعت از مذاکرات موشکی و منطقه ای است.
‎#برجام

حامد وقار: ‏تا وقتی تیم فعلی در شورای عالی امنیت ملی مستقره، مطمئنم اجازه بازگشت ایران به شرایط قبل از برجام و احیای قطعنامه‌های تحریمی بخصوص ۱۸۰۳و ۱۹۲۹ رو نمیده، اما امان از روزی که تیم دیگه‌ای از جنس مجلس انقلابی مستقر بشه

احسان بداغی: ‏ساعاتی پس از تصویب طرحی برای توقف اجرای ‎#پروتکل_الحاقی و خروج از ‎#برجام در مجلس به بهانه انتقام شهید ‎#فخری_زاده، تصاویر زیر توسط ایرنا منتشرشد؛ تجلیل رئیس جمهوری از دست اندرکاران توافق برجام. مجلس میخواهد انتقام ایشان را با به هم زدن توافقی بگیرد که او خود در حصول آن نقش داشته.

محمد حسنی‌سعدی: ‏هر شب شبکه سه رپرتاژ علیه برجام داره
و نمایندگان مجلس انقلابی آنی ور آنی تایم به برجام حمله می‌کنن
نتیجه رای ندادن رو می‌تونید ببینید

فهمیه حاجی‌نصیری: ‏مجلس طرحی دوفوریتی تصویب کرد تا به تلافی جنایت ترور، از پروتکل الحاقی که آنرا داوطلبانه و برای حسن نیت پذیرفته بودیم خارج شویم. ربطی به خروج از برجام ندارد و به متن مقدس اینها اسائه‌ی ادبی نشده است. باید دست ایران برای مذاکرات احتمالی پر باشد.

شهرزاد: ‏دوستان اینقدر سر اقدامات ‎#مجلس_اقلیت درخصوص برجام حرص نخورید! اگر بنا به مذاکره باشد دستور از بالا صادر می‌شود و مجلس عددی نیست.. اگر بنا به مذاکره نباشد دستور از بالا صادر می‌شود و مجلس عددی نیست!

خواجه تاجدار: ‏با تصویب طرح دو فوریتی امروز در مجلس برای خروج از برجام، عملا مرگ ‎#برجام رقم خورد

علی‌اصغر شفیعیان: ‏کسانی در مجلس خبر می‌سازند تا دلار و بورس به نفع خودشان یا رفقایشان بالا و پایین برود. خیانتی بالاتر از این؟

رقیه: ‏تعیین مجازات برای عدم اجرای مصوبه «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» دم مجلس گرم عجب نقره داغ میخاد بکنه این دولت✌👏🤣

حسین درخشان: ‏دیگه بچه‌ی دبستانی هم می‌فهمه که طرح ترور فخری‌زاده و طرح «مجلس» ضد برجام و نظارت آژانس از یه جای واحد اومده.

علیرضا: ‏برنامه مجلس انقلابی برای گرونی مرغ، مسکن، روغن، پوشاک، و کلا همه چی: هیچی
برنامه مجلس انقلابی برای نبود انسولین، واکسن آنفولانزا، خرید واکسن کرونا: هیچی
برنامه مجلس انقلابی برای وضعیت کلی کشور: هیچی
+برنامه مجلس انقلابی برای برجام: سریع خارج بشیم مذاکره نکنیم تحریم خوبه، فرصته

رضا کاشف: ‏مصوبه اخیر درباره ‎#واردات_خودرو خارجی بدون تعهد ارزی به بانک مرکزی و مصوبه اخیر درباره توقف اجرای ‎#پروتکل_الحاقی و عملا خروج از ‎#برجام، جهت‌گیری اقتصادی حامیان نمایندگان ‎#مجلس_انقلابی مبنی بر بالا نگه‌داشتن ‎#دلار را آشکار می‌کند.

سبحان احمدوند: ‏جالبه که برای تصویب برجام مجلس حق تصویب داره و باید تصویب کنه اونم تو ۲۰ دقیقه
ولی موقع لغو، میگن مجلس هیچ حقی نداره😂🤦
نمیدونم این تلخند ها تا کی ادامه داره

ای‌لیا: ‏وزارت اطلاعات هشدار داده درباره ترور ‎#فخری_زاده ، فخری‌زاده از روحانی بابت تلاشهاش برای برجام نشان لیاقت گرفته، فخری‌زاده هیچ دیداری با مقامات آژانس نداشته، ارزشی‌ها یک هفته‌ست به دولت فحش میدن. مجلس هم عملن طرح خروج از برجام رو میده. والا اسراییل همینجاست!

آهو‌ رحیمی: ‏انتقام خون شهدای هسته‌ای باید دارای تاثیر اساسی در مسائل کشور باشد. یکی از مصادیق این انتقام می‌تواند اخراج بازرسان آژانس از کشور و خروج از برجام با مصوبه مجلس شورای اسلامی باشد.

رضا بهرامی: ‏نتیجه جلسه امروز ‎#مجلس در رابطه با طرح خروج از ‎#برجام /تعداد حاضرین: ۲۶۰ نفر/تعداد آراء مثبت: ۲۵۱/تعداد آراء منفی: ۹ البته فکر نکنید اون ۹ نفر موافق موندن در ‎#برجام بودنا! اکثرشون گفتن طرح خیلی ضعیف هست و ‎#مجلس باید طرح کوبنده‌تری برای خروج از ‎#برجام تهیه کنه!

مجید قربانی: ‏اون موقع که خوش خوشانشون بود و هنوز برجام گندش در نیومده بود برا انتخابات مجلس لاریجانی تا تونستن با برجام کاسبی کردن و رای جمع کردن و نگفتن مجلس چه ربطی به برجام داره اما الان که مجلس میخواد جلوی وادادگی‌شون رو بگیره میگن مجلس نمیتونه تو برجام ورود کنه!

آیدین: ‏خوب به سلامتی مجلس انقلابی طرح خروج از برجام رو کلید زد!
الان از تل‌آویو تا ریاض، از حامیان تحریم تا منافقین و کلا همه‌ی تندروهای عالم عروسی گرفتند و در حال شادی کردن هستند!

ایلخان: سال ۹۴ – قبل از امضای برجام: پروتکل های الحاقی داوطلبانه است‌ و ملزم به اجرای آن نیستیم / امروز – بعد از مصوبه مجلس برای توقف اجرای پروتکل الحاقی: بایدن اجماع جهانی بر علیه ایران ایجاد میکند/یعنی با دولتی طرفیم که از توقف دادن امتیاز داوطلبانه به قاتل عزیزانمان هم میترسد

صاحب صادقی: ‏طرح هسته ای مجلس یک هدف کوتاه مدت دارد: انتقال سیاستگذاری هسته ای از وزارت خارجه و شورا عالی امنیت ملی به مجلس.
یک هدف میان مدت دارد: ممانعت از بازگشت متقابل ایران و آمریکا به برجام در دولت روحانی.
یک هدف بلندمدت دارد: بازگشت به همین برجام در زمان ریاست جمهوری آینده اصولگرایان!‌‌‌‌                                                                                                      اگر در حد همین تبلیغات بماند، سر و صدا و نگرانی ایجاد کند، بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع پاسکاری شود و به مرحله اجرا نرسد، میتوان گفت به تامین منافع ملی و رفع تحریم ها و احیای برجام کمک خواهد کرد. ولی اگر به مرحله اجرا برسد، وضعیت بسبار پیچیده تر خواهد شد.

محمدجلال قلندری: ‏کسی که دلیل شهادتش را برجام نامیدند و طرح خروج از آن را دادند، خود جزو تیم اصلی مذاکره کننده و به نتیجه رساندن برجام بود. شهادتت مبارک. با رفتنت چه زود طرح نابودی زحماتت را دادند.

دخترک اهوازی: ‏پروتکل الحاقی داوطلبانه بوده چرا لغو نکنیم??
ای دولت ترسووووو
میگن تصمیم درباره ی برجام فرا قوه ای است چطور موقع این توافق ننگین کسی از این کارهاتون خبر نداشت حالا که مجلس میخاد درستش کنه شما لیبرال ها نمیزارین

بهروز عزیزی: ‏تلاش های ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان برای اجماع جهانی و منزوی کردن ایران، امروز در ‎#بهارستان به ثمر نشست. گام اول برای ‎#پایان_برجام قبل از ‎#پایان_ترامپ برداشته شد.

مسعود پارسا: ‏شورای نگهبان مشخص خواهد کرد که خواست اصلی نظام درخصوص ‎#مذاکره و ‎#برجام چیست! باید دید پروندۀ مصوبۀ امروز ‎#مجلس_یازدهم از سوی این شورا تا زمان آمدن بایدن، بایگانی و عملا این مصوبه حذف میشود یا به سرعت مورد تایید قرار میگیرد و عملی میشود!

فرید مدرسی: ‏برادران انقلابی اشتباه نکنید؛
طرح خروج از برجام مجلس ربطی به ترور شهید ‎#محسن_فخری_زاده ندارد، بازی انتخاباتی جبهه پایداری و مثلث جلیلی/زاکانی/توکلی است. آنان می‌خواهند فضا را برای کاندیدای خود در انتخابات۱۴۰۰ مهیا کنند، نیاز به بحران‌آفرینی و دوقطبی‌سازی دارند.
بازی نخورید…

محمد مبین: ‏اینقدر بی فکر و بی منطق هستند که نمی دانند اگر ایران از ‎#برجام خارج شود طرف مقابل دیگر فقط در مورد ‎#هسته_ای مذاکره نخواهد کرد، اینبار صورتحساب ‎#موشکی و منطقه ای هم می فرستد فرقی هم نمی کند آمریکا و اتحادیه اروپا باشد یا روسیه و چین! کار ناتمام ترامپ را شما تمام نکنید!

حامد فدایی: هدف ‎#اسرائیل از ترور محسن فخری‌زاده: پایان برجام / هدف ‎#مجلس_انقلابی از تصویب طرح اقدام راهبردی: پایان برجام

علی قلی‌زاده: ‏تصمیم «نظام» به حفظ ‎#برجام است و سه سال حضور در آن علیرغم فشار حداکثری دولت ترامپ نشانه آن. طرح مجلس برای توقف اجرای پروتوکل الحاقی که بمعنی خروج از برجام است را جدی نگیرید، قرارها گذاشته شده و بازگشت آمریکا و ایران به تعهدات برجامی قطعی است. تا فوریه صبر کنید.

فواد شمس: ‏این داستان مصوبه مجلس در مورد خروج از برجام فقط فرصت خروج برای دلالان سکه و دلار است. همین..

م.‌کرداری: ‏در این وانفسا خروج از برجام را امضا می کند و به خودش هم می بالد ، دقیقترین مصداق برای فرمایش حضرت امیر(ع) که فرمود؛ اوج نادانی این است آدمی به نادانی خود ببالد.

فرخ‌وند: ‏سالها بعد
درتاریخ خواهند خواند :
ملّت ایران در “هیچی حالشو خوب نمیکرد ترین حالت ممکن” بود که ‎#مجلس_طراز_انقلاب با هدف تبلیغاتی انتخابات ۱۴۰۰ و تخریب رقیب دو مصوبه داشت مطابق با خواسته ی ترامپ و ترامپیستها .
‎#خروج_از_پروتکل_الحاقی
‎#خروج_از_برجام

جواد موسوی: ‏تصویب کلیات طرح خروج از برجام و صیانت از ملت !! اگرچه نمادین و با اما و اگر بسیاری همراه است ولی برای رفع آرامش نسبی ایجاد شده در بازار ارز و طلا و.. پس از انتخاب بایدن کافی بود.
‎#مجلس_انقلابی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این مجلس یه ستارخان کم داره که بگه من می خوام هفتاد ملت زیر بیرق حضرت ابوالفضل و ایران باشه و ما زیر بیرق هیچ کشور بیگنانه ای نباشیم حیف …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا