خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دسته‌ای از کلیدداران با رهبری همراه نشدند»

نماینده رهبری در چهارمحال و بختیاری گفت: حل مشکلات با تکیه بر مشکلات کشور رقم می‌خورد، یک دسته از افراد به دستور رهبری لبیک گفته و همکاری کردند، اما دسته‌ای دیگر از کلیدداران کشور که باید پاسخگو باشند با ایشان همراه نشدند.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۶ آبان‌ماه در پیام جمعه این هفته شهرکرد با تاکید بر همکاری با ستاد کرونا اظهار کرد: باید مسئله همکاری با کادر درمان کشور و استان را به همگان از راه‌های مختلف القا کنیم تا ضوابط رعایت شود، حتی شغل‌هایی که سبب تسریع در انتشار ویروس کرونا هستند را موقتا باید تعطیل کرد تا ضایعات این بلیه کنترل شود.

وی به اهانت مستکبران به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اشاره و تصریح کرد: برخی از کج‌اندیشان می‌خواهند شرایط را به سمت جنگ سوق داده و انواع درگیری‌ها را در میان مردم جهان رواج دهند، متوجه هستیم که اهانت به پیامبر توسط این افراد بسیار حساب‌شده در تریبون‌ها و رسانه‌ها مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیچیده بودن مسئله توهین به پیامبر (ص) افزود: توهین به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم به روش‌های مختلف طرح می‌شود، اما این مسلمانان هستند که باید بیدار باشند و منطقی برخورد کنند تا دشمنان نتوانند به امیال شیطانی خود نائل شوند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اسلام، آیینی ابدی است، ادامه داد: در آیه سه سوره مائده تام و تمام بودن دین اسلام به زیبایی بیان شده است، این دین با ولایت امیر مومنان علی (ع) به کمال رسید، بخشی از این تکامل مربوط به پیش از غدیر و بخشی از آن مربوط به پس از واقعه غدیر است، باید دانست که خداوند متعال رضایت خود را در دین اسلام عنوان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خداوند پیروی از پیامبران پیش از حضرت محمد (ص) را از مردم نمی‌خواهد، پیروی از آنان در زمان خودشان بوده و اینک نوبت اسلام است، چرا که کامل‌ترین دین بوده و حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) در کتب خود یعنی تورات و انجیل وعده آمدن اسلام و پیامبر آن را اعلام کرده بودند.

وی با بیان اینکه پس از مبعوث شدن پیامبر، بسیاری از مردم با ایشان همراهی نکردند، گفت: با اینکه نشانه‌های آمدن ایشان توسط پیامبران پیشین مطرح شده بود، اما بسیاری با عناوین مختلف نظیر ساحر بودن و … با آن حضرت همراه نشدند، این جدال‌ها نیز تا امروز ادامه دارد، زیرا اسلام دین کامل است، سر سازش با مستکبران ندارد، به دنبال عدالت است و وعده برقراری عدالت  در سراسر کره زمین را اعلام کرده است.

حجت‌الاسلام نکونام در پیام دوم این هفته به تاکید مستمر رهبر انقلاب بر اتکا به داخل کشور اشاره کرد و توضیح داد: حل مشکلات با تکیه بر مشکلات کشور رقم می‌خورد، یک دسته از افراد به دستور رهبری لبیک گفته و همکاری کردند، اما دسته‌ای دیگر از کلیدداران کشور که باید پاسخگو باشند با ایشان همراه نشدند.

امام جمعه شهرکرد به پاسخ‌گویی نخبگان، گروه‌های جهادی و گروه‌های دانش‌بنیان به ندای رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: این افراد خوشحال باشند چرا که آثار تلاش‌های خود همانند جهاد علمی و فناوری خود را مشاهده می‌کنند، چه بسا ملاحظه می‌کنیم که خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها صادرات و اشتغال‌زایی را برای کشور رقم زد و از سوی دیگر این افراد خیر دنیا و آخرت را برای خود ذخیره می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همراهی کردن و سرپیچی از امر ولی فقیه در تاریخ ثبت خواهد شد، اظهار کرد: متاسفانه می‌بینیم که عده‌ای منتظر نتیجه انتخابات آمریکا بوده و جنگ روانی را در بازار پیاده کرده‌ و ثبات داخل را با دست خود از بین می‌برند و این عین خیانت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شعار اصلی انقلاب، استقلال است، یادآور شد: نکته تاسف‌بار دیگر گره زدن امور کشور به قدرت‌های پوشالی و با نام صلح حسنی است، باید گفت که این جفایی نابخشودنی است، زیرا شرایط زمان امام حسن (ع) اصلا قابل قیاس با حال حاضر کشور نیست.

امام جمعه شهرکرد در پیام پایانی جمعه این هفته گفت: بنده بر اساس وظیفه و مصلحت استان سخن می‌گویم و به مواضع سیاسی مسئولان کاری ندارم، مسئله مطرح‌شده این روزها اعزام هیاتی از مسئولان برای رصد کردن مشکلات استان است، شش استان که دارای بیشترین مشکلات هستند برای رصد بیشتر انتخاب شده‌اند تا با پیگیری‌های مستمر و مضاعف مشکلاتشان رفع شده و در تراز دیگر استان‌ها قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر پیگیری فعال‌تر کارگزاران استانی برای رفع مشکلات استان خاطرنشان کرد: البته برخی از فعالان در فضای مجازی ورود غیر اخلاقی داشته، مسئولان نباید منافع استان را قربانی این بازی‌ها کنند و بدانند که با اختلافات و بازی‌های سیاسی تنها مشکلات بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا