خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رزومه علی‌اصغر شفیعیان

علی‌اصغر شفیعیان، مدیر مسئول انصاف نیوز  از اسفند 78 تا اردیبهشت 85 به‌عنوان خبرنگار و پس از آن دبیر سرویس سیاسی ایسنا با این رسانه همکاری داشت.

آقای شفیعیان  سابقه‌ی انتشار مجله‌ی پیام ام.اس که مخاطب آن خانواده ی مبتلایان به ام.اس بود را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و برای مدت کوتاهی دبیر سرویس سیاسی روزنامه‌ی آرمان بود.

او در تابستان 92 وبسایت انصاف نیوز را تاسیس کرد و به‌عنوان مدیرمسئول و سردبیر این رسانه مشغول فعالیت است. انصاف نیوز اندکی پس از آغاز به کارش به مدت هشت ماه توقیف و پس از تبرئه‌ی شفیعیان در دادگاه، از اواخر آذر ماه 94 مجددا فعالیت خود را از سر گرفت.

از حاشیه‌های فعالیت سیاسی و رسانه‌ای علی‌اصغر شفیعیان شایعه‌‌ها درباره‌ی نزدیکی او به نهادهای امنیتی است. شایعه‌هایی که بیشتر به دلیل انتشار برخی اخبار و یادداشت‌های خاص در این رسانه شکل گرفته است. مدیر مسئول انصاف نیوز در این باره می‌گوید: «ایراداتی که به ما گرفته می شود برای این است که الان قاعده کار رسانه های کشور شده سانسور؛ به نظر می آید همکاران ما در دیگر رسانه ها مقداری کم کاری می کنند. یعنی آن ها شاید امنیتی هستند که خیلی مطالب و اخبار را دارند سانسور می کنند و از طرح آن در رسانه هایشان خودداری می کنند».

آقای شفیعیان از فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب است.

برای خواندن بقیه خبرهای پرونده‌ی ویژه «انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات» این پرونده کلیک کنید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا