خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله‌ی سایبری «جوانان انقلابی» به اسرائیل؟!

نماینده‌ی رهبری در استان گیلان گفت: جوانان دانشمند و انقلابی ما اخیرا دو مرکز رژیم صهیونیستی شامل تاسیسات برق و آب را تهدید سایبری کردند و اسرائیلی ها کاری از پیش نبردند. البته این اقدام تلافی جویانه در پاسخ به حمله سایبری رژیم صهیونیستی به بخشی از تاسیسات هسته ای کشور صورت گرفت.

به گزارش ایسنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه دوران «بزن و در رو» تمام شده است، اظهار کرد: شهید طهرانی مقدم ها قهرمان ملی ما هستند، زیرا با ایمان و دانش و تعهد خود برای ایران اقتدار ایجاد کردند.

وی با اشاره به نقش شهید طهرانی مقدم در ایجاد امکان موشکی ایران، افزود: امروز می توانیم با موشک های جمهوری اسلامی ایران دورترین نقاط دشمن را هدف قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، در ادامه به انتخابات آمریکا اشاره و عنوان کرد: افول اخلاقی، مدنی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آمریکا در حال رقم خوردن است و در جریان این انتخابات شاهد برخوردهای وحشیانه دولت و ملت هستیم.

امام جمعه رشت، آمریکا را داعیه دار حقوق بشر دانست که حقوق مردم خودش را رعایت نمی کند و گفت: انتخابات در آمریکا حزبی است؛ نه مردمی و مردم آمریکا هیچ نقشی در انتخاب دولتمردان خود ندارند و کالج الکترال نشان دهنده نمایشی بودن این انتخابات است.

وی با بیان اینکه پیروزی هر کدام از دو کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا برای ایران فرقی ندارد، اضافه کرد: متاسفانه برخی همه مسائل و مشکلات کشور را به آمریکا گره زده اند، در حالی که آمریکا به دوران انحطاط خود نزدیک شده است.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اذعان هر دو طرف انتخابات در آمریکا به وجود فساد سیستمی در این کشور، خاطرنشان کرد: شکست در غرب آسیا، ناکارآمدی در مهار کرونا و اقدامات نژادپرستانه از جمله عوامل قرار گرفتن آمریکا در شرایط افول است و جنگ داخلی و تجزیه مناطق این کشور دور از انتظار نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به اقدام تلافی جویانه ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: جوانان دانشمند و انقلابی ما اخیرا دو مرکز رژیم صهیونیستی شامل تاسیسات برق و آب را تهدید سایبری کردند و اسرائیلی ها کاری از پیش نبردند. البته این اقدام تلافی جویانه در پاسخ به حمله سایبری رژیم صهیونیستی به بخشی از تاسیسات هسته ای کشور صورت گرفت.

امام جمعه رشت، با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران در عرصه های علمی و نظامی و فناوری، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی خواب دشمن را تبدیل به کابوس کرده است و این دستاورد را مدیون ملت ایران، خون شهدا و درایت های مقام معظم رهبری هستیم.

وی خواستار پایان درگیری دو کشور همسایه ایران شد و گفت: همانگونه که رهبری تاکید فرمودند، جنگ بین همسایگان ایران بسیار تلخ است و سرزمین های اشغال شده باید آزاد و مرزها حفظ شوند. ضمن اینکه تروریست ها نباید تهدیدی برای مرزهای ایران باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا