خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

واکنش‌های توییتری به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

احسان: ‏دلار شده بود ۳۲ هزارتومن،ترامپ کرونا گرفت شد ۲۸،ریه هاش درگیر شد دلار شد ۲۶،خبر اومد خوب شده،دلار برگشت به ۳۰،رسیدیم شب انتخابات نظرسنجیا گفتن بایدن رییس جمهوره،دلار شد ۲۸، شمارش شروع شد ترامپ فلوریدا رو برد شد ۳۰،۵۰۰ . پستی هارو شمردن بایدن جلو افتاد ‏دلار شد ۲۶ تومن،الان خبر اومد بایدن جرجیا رو گرفته،دلار شد ۲۴ تومن!!
یعنی این حجم از واکنش بازار به اخبار ایالات متحده تو ناف منهتن هم قفله!
طرفداران استقلال کامل اقتصادی و بستن درها بدونن حرفشون در دنیای امروز توهمی بیش نیست!
نمیشه آقا،نمیشه.ما با واقعیات سر و کار داریم

آرش رمضانی: ‏با رفتنِ ترامپ فوجی از شاخصین ‎#برانداز [مثل مسیح، سبحانی، فخراور، اعتمادی و غیره] به زباله‌دونی می‌رن همون‌طور که با رفتن بوش، هخا و فاضلی و نوری‌زاده و همایون و داور رفتن.

حبیب رحیم‌پور: ‏رسانه‌های عمومی اگر واقع‌بینی را در دستور کار بگذارند و آگاهی‌بخشی و وطن‌دوستی را دنبال کنند، امروز باید گزارش تطبیقی مستندی از مواضع ترامپ و بایدن درباره ایران تدوین کنند؛ چراکه مشکل دوباره از نقطه‌ای سر بر می‌آورد که هیجان آمریکا به فهم آمریکا بچربد.

مهرانه بهرامی: ‏توئیتر میتونه شخص اول آمریکا رو در سخت‌ترین شرایطش فیلتر کنه، ولی شخص اول آمریکا با اون همه قدرت اختیار نداره توئیتر رو فیلتر کنه!
ولی اینجا یه قاضی [که در پرونده‌ی طبری محکوم شد] میتونه بزرگترین شبکه اجتماعی ایرانیان رو به راحتی فیلتر کنه.
بله! اینجا ایرانه!

احسان منصوری: ‏علیرغم فرصت‌هایی که از دست رفت و تهدیدهایی که پیش روست، نمی‌شود از دست خالی ماندن این جانوران در زمین زدن ایران خوشحال نباشیم.
ایران ما بعد از حمله اسکندر و عرب و مغول هم باقی مانده، اینها که عددی نبودند.
نوبت به جهنم رفتن نتانیاهو و بن‌سلمان و مزدبگیرهای فارسی زبانشان هم می‌رسد.

رضا رئیسی: ‏جناب علم الهدی با احتمال پیروزی ‎#بایدن و بازگشت وی به ‎#برجام به یکباره احساس خطر و دلواپسی شان بیدار شده و فرموده اند:برجام یک کلاهبرداری به تمام معنا و یک سوءاستفاده جانور صفتانه از اعتماد مسئولان ما بود!
همان حرفی که ترامپ در ‎#آمریکا می زد،ایشان در مشهد می گوید
عجب شباهت جالبی!

آسید: ‏از حال و روز براندازها بدتر، حال و هوای اصلاح‌طلبان در این دو روزه خصوصا تا اعلام نهایی نتایج انتخابات آمریکاست..
دیشب خبرهای امیدوارکننده‌ای از پیروزی بایدن داشتند اما امروز گه‌گاه اخبار به سود ترامپ چرخش می‌کند..
خلاصه اینکه حال خوف و رجایی که الان اصلاحاتی‌ها دارند، خریدنی‌ست!

علی علیزاده: ‏تحلیل پیروزی بایدن یا آینده مذاکره یا انتخابات ۱۴۰۰ موضوع امروز نیست. درباره چگونگی دفاع از منافع ملی مقابل بایدن بعدا حرف میزنیم.
فاشیست واشنگتن سقوط کرده و خائنان مزدوری که این ۴سال به ترامپ برای تحریم ایرانیان و قتل فرماندهشان یاری رساندند باید محاکمه شوند. موضوع اضطراری اینست.

سحر: ‏حتما میدونید که پیروزی بایدن به معنی تایید کاملش نیست و خیلیا فقط برای اینکه ترامپ دوباره نباشه، به بایدن رای دادن!
بعد فردا اومدیم انتقادی کردیم فحش ندین که «طرفدار» بایدن بودین!! دموکراتها گزینه بهتر از بایدن هم داشتن ولی اوضاع انقدر خراب بود که بایدن هم رای آورد…

آل‌طه: ‏در حالی که انتخابات آمریکا با بیشترین میزان مشارکت در بیشتر از یک قرن اخیر برگزار شد (فارغ از نتیجه)
انتخابات مجلس ما کمترین میزان مشارکت و اهمیت در ایران را داشت و قطعا روال انتخابات ریاست جمهوری هم بدتر از این بشدت خواهد بود. ‏بیشترین میزان تاثیر انتخابات آمریکا در کشور رو شاهد بودیم که با احتمال پیروزی هر دو نامزد طلا و دلار کف و مقاومت می‌شکست،بچه ۵ ساله هم با جغرافیای آمریکا کامل آشنا شد و تعداد و تاثیر هر رای الکترال..
اما تصمیمات دولت امید و مجلس تراز انقلابی چه تاثیری در بازار داشت؟

محسن: ‏به نظرم سیستم پارلمانی عادلانه‌تر و منطقی‌تره. الان نزدیک به نیمی از مردم امریکا موافق برنامه‌های ترامپ بودن و هستن اما در سیاست‌های رئیس جمهور آینده نادیده گرفته میشه.

دانیال معمار: ‏رفتن ترامپ یک پیام مهم هم داشت که نباید در این هیاهوی آمدن بایدن گم شود؛ اینکه ضدایرانی‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا هم با همه خباثت‌ها و دشمنی‌ها و تحریم‌ها نتوانست قطار جمهوری اسلامی را متوقف کند
ببینید این وعده صادق را که دو سال قبل از زبان رهبر انقلاب شنیدیم

علی مجتهدزاده: ‏اگر کسانی در درون حاکميت به منظور از بين بردن اميدواری ناشی از انتخاب ‎#بايدن سخنانی بگويد ياکسانی اقداماتی بکنند که نتيجه اش از بين بردن اين  اميدواری به هر طريق باشد در صف ‎#دشمنان_ملت و همراه با روشهای ‎#ترامپ شناخته ميشود

علی قلهکی: ‏گویا تحرکات تیم رسانه‌ای ظریف قبل از اعلام نتایج قطعی انتخابات آمریکا شروع شده و فردی که به گفته مدیران مستقل وزارت خارجه،حتی مدیریت خاصی هم در سطح وزارت نداشته، می‌خواهند به سمت کارزار۱۴۰۰ سوق‌ش دهند.
تنها در یک صورت ظریف برنده این بازی‌ست؛ آنهم اختلال در حافظه‌ی تاریخی مردم!

سهند ایرانمهر: ‏من فکر می‌کردم ترامپیست‌های وطنی مقیم آمریکا صرفا بخاطر بُعد مسافت، مجال پیدا‌ نمی‌کنن بیان ایران و بریزن تو خیابون، نگو حتی حالا هم که بیخ گوش ترامپن و اون بنده‌خدا تو خیابونا کمک لازمه، اینا حسشو ندارن!

امیرحسین ثابتی: ‏با اعلام‌ پیروزی بایدن و دموکرات ها با نماد الاغ در امریکا، اصلاح طلبان روحیه گرفته اند و از احتمال بالای کاندیداتوری ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ می گویند.
امیدوارم پشیمان نشوند و این ریسک را حتما انجام دهند، چه فرصتی بهتر از انتخابات برای بازخوانی کارنامه پرخسارت ظریف در این ۷ سال؟

حاج‌فیدل: ‏اگر بایدن رأی بیاره، به دولت ما یاد میده که چطور بر بازار نظارت کنه تا گوجه‌ای که سر زمین سه‌هزارتومنه، توی میوه فروشی ۱۴ هزار تومن نشه
ترامپ عوضی اینا رو به ما یاد نمی‌داد

حسین صارمی: ‏حالا جالبه براندازها و اصلاح‌طلب‌ها که بخاطر ترامپ و بایدن دارن شکم همو پاره میکنن به ما بسیجی‌ها میگن وطن فروشِ اجنبی پرست :))

م.رستم‌پور: ‏یک زمانی خبر فوری‌های رسانه‌های این کشور، خبر ورود ایران به باشگاه قدرت‌های هسته‌ای جهان بود و امروز، خبر فوری‌های ایران، سبقت آرای بایدن از آرای ترامپ در ایالت جورجیا.

یزدان‌پناه: ‏دقت کردید این چند روز چطور یک عده مدعی براندازی، یا غیبشون زد و نبودند یا خیلی نامحسوس و یواش از طرفداری ترامپ لیز خوردند به بی‌طرفی و حتی طرفداری بایدن؟
اهورامزدا این سرزمین را از وسط بازی و حزب بادیسم حفظ کناد

سعید قاسمی: ‏‎#بایدن یا ‎#ترامپ، هیچ کدام برای ما فرقی نمیکنند. ساختار حاکمیتی آمریکا ثابت کرده  که وحشی، انسان کش، غیر منطقی، زورگو و جنایت کار است. تمامی این صفات را میتوانید در رفتار حاکمیت آمریکا از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۹۹ مشاهده کنید چه جمهوری خواه چه دموکرات!

هلالی امید: ‏‎#کمیته_۳۰۰ و برنامه ریران پنهان جهان رسما علیه ترامپ کودتا کردند جهت خلع از ریاست  با عاملیت حزب دموکرات چون او را غیر مترقبه دیدند و قلدری که قدرت و سیاست را فردی کرده و پیش بینی پذیر نیست! بایدن اما فرد نیست و سیستم است. ما اما از سقوط ترامپ خوشحالیم چون مقابل ایران بدسگالی کرد

یوحنا: ‏کاش بفهمیم و بفهمند که ‎#علاج_درد_اینجاست. علاج درد، جوانان و نخبگان خودمان‌اند.
گردن‌مان را از ترس چاقوی ترامپ به پنبه‌ی بایدن نسپارید…

صنم: ‏بزرگترين دستاورد پرزيدنت ترامپ در عرصه ‎#انتخابات_٢٠٢٠ لكه دار كردن شناسنامه مافياى ‎#چپ_جهانى ‎#گلوباليستها و ‎#دموكراتها بود .
به اين مرد بزرگ پيشاپيش اين “بازى دو سر برد “را بايستى تبريك گفت .گرچه احتمالا با پيروزى كنونى و احتمالى بايدن كمى طول خواهد كشيد.

محسن محسنی: ‏تحریم های فلج کننده، برجام با همه خسارتش، زدن زیر توافق و افزایش تحریما و… همگی در زمان اوبامای الاغ صورت گرفت؛
ترامپِ فیل هم صرفا برگه برجام رو پاره کرد و چهارتا تحریم به چهارصدتای قبلی اضاف کرد؛
حالا چقدر باید گاو باشیم که به بایدن الاغ دل خوش کنیم؟!
‎#علاج_درد_اینجاست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دندونم درد میکنه. احتمالا بخاطر مشت محکمیه که آمریکایی ها با رای دادنشون به دهان ما زدند.

  2. دندونم درد میکنه. احتمالا بخاطر مشت محکمیه که آمریکایی ها با رای دادنشون به دهان ما زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا