خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رفتارهای افراطی امثال شما باعث شد دنیا مقابل شارلی ابدو نیاستد»

یکی از مخاطبان انصاف نیوز در کامنتی ذیل بازنشر مطلب روزنامه‌ی «وطن امروز» با تیتر «علت حمله به سفارت آمریکا و عربستان عملکرد بازرگان و روحانی بود!» نوشت:

انصاف نیوز عزیز به عنوان یک سایت اصلاح طلب، با نویسندگان و قلم بدستان مبرز و مسلط، وظیفه شما پاسخگویی و روشنگری در خصوص این لاطائلات است، اینکه چرا صرفاً به بازنشر اینگونه مطالب اقدام و پاسخی درخور به آنها نمی‌دهید جای تعجب دارد.

اگر از ابتدای خلقت که نه، لااقل از چهل سال پیش پاسخی درخور به افراطیون داده می شد، شاید در کاهش افراطی گری و گسترش جهل تاثیرگذار بود اینکه آنان گمان می‌برند هرسخنی، ولو با دروغ و تزویر به خورد خلق الله می‌دهند، حق را به آنان می‌دهد باعث شده این تصور ناصواب در آنان شکل گیرد که حق دارند هرچه می‌خواهند بگویند و هر کاری می‌خواهند بکنند و کسی هم معترض آنان نشوند.

اگر آن روز که بیت مرجع عالیقدر، فقیه نستوه را بیت فسار نامیدند یا روزی که در جماران به خاتمی حمله کردند یا مهرنماز بر سر و روی لاریجانی کوفتند با اقدامات خودسرانه آنان مقابله می شد، کار به آتش زدن سفارت عربستان و اقدامات بعدی نمی رسید.

این جماعت مستظهر، به پشتیبانی [برخی در] حکومت حد یقفی برای کارهای خود نمی شناسند، همچون آتشی هستند که ابتدا برای سوزاندن به زعم خود علف های هرز روشن کرده‌اند ولی بارها این آتش به دست و پای خود آنان افتاده و عنقریب ملک و ملت را در آتش خود بسوزانند، این جماعت آنقدر وقیحند که برای توجیه اقدامات خودسرانه خود از تاریخ و شخصیت های تاریخی هم وام می گیرند.

اینکه کسی بتواند اشغال سفارت آمریکا در بحبوحه شور انقلابی سال پنجاه و هشت را توسط آقای موسوی خوئینی ها (که می گویند دانش آموخته دانشگاه پاتریس لومومبا بوده واین اقدام صرفا در راستای توسعه نفوذ شوروی سابق در ایران و قطع روابط با آمریکا رخ داده است) را به اقدامات افراطی چهل سال بعد از انقلاب دوستان افراطی مرتبط و فقط هم از دیدار بازرگان با مقامات آمریکایی سخن بگوید و اشاره ای به دیدار آقای بهشتی و سایر مسئولان وقت با مقامات آمریکایی (در راستای حفظ روابط در چهارچوب سیستم حکومت جدید) نکند ، وقاحت و بی شرمی می خواهد.

ابن کار فقط و فقط از طیف افراطیون خود حق پندار بر می‌آید. شما خود ارزشی پندارها (از آن بچه شیعه که سفارت عربستان را به آتش کشید تا آن بچه سنی چچنی که وحشیانه به نام اسلام، سر معلم فرانسوی را برید) چون خود را قطب عالم امکان می‌دانید هر کاری که دلتان می خواهد می‌کنید.

اینکه چه کسی به شما اختیار و مجوز داده تا از طرف بقیه مردم سخن بگویید، به نمایندگی از آنان به تجمعات حمله کنید، سفارت آتش بزنید و تابلوی باشگاه ورزشی را پایین بیاورید نیاز به بررسی نقش افراطی مذاهب دارد، که به پیروان خود حق می‌دهد بدون توجه به نقش دولت و حکومت هر آنچه را خود صلاح و حق می داند اجرا کند.

به راستی انسان یاد تکزاس و غرب وحشی و فیلم وسترن‌های قدیم که عده‌ای با حمله به مقر کلانتر، مجرم را قبل از هرگونه محاکمه عادلانه، به چوبه‌دار می‌سپردند یا در آتش می‌سوزاندند می‌افتد. چقدر آن صحنه‌ها با استدلال برادران خودارزشی پندار مطابقت دارد.

فقط می‌ماند یک نکته و اینکه یادتان باشد با استدلال افراطی‌هایی همانند شماست که کاریکاتوریست شارلی ابدو هم به خود حق می‌دهد [آن کار را انجام دهد.] با توجه به توحشی که امروزه دنیای اسلام را فرا گرفته(از شرق آسیا تا نیجریه و حتی اروپا فراگرفته و [برخی] مسلمانان به جد در حال کشت و کشتار هم کیشان خود و دیگران، در عراق و افغانستان و نیجریه و خیابان های نیس و وین هستند) با کمال تاسف سیاستمداران مسلمان و غیر مسلمان اقدامی در محکومیت و تقبیح این جنایات انجام نمی‌دهند.

این کارهای شماست که باعث می‌شود، به خود حق‌دهند به بهانه انفعال دول غربی و قبل از اثبات چیستی و چرایی این جرم و جنایات‌ها، آن را به اصل اسلام و نعوذبالله به پیامبر اسلام ص منتسب و به ایشان جسارت کنند.

انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس/ تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت

مطمئن باشید اینگونه اقدامات خودسرانه منحصر به شما نخواهد ماند و در فردا روز هرکسی به خود اجازه خواهد داد تا هر چرا حق می‌پندارد و صلاح می‌بیند، راساً اجرا نماید آن روز دیگر هیچ سنگی روی سنگ بند نخواهد شد حتی سنگ تقدس نمایی و تقدس مابی شما دوستان، نگویید نگفتید و ما علیک الا البلاغ المبین.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینها همان نیروهای آتش به اختیارند که قبلا مجوز اقدامات تهاجمی خود را از فرمانده گرفته اند!

  2. میزان شرف و شعور و اخلاق مندی نویسنده این یادداشت را از فحوای کلام خود ایشان می توان فهمید .نویسنده محترم ! شما هم با این طرز برخوردتان از قبیل همان جبهه پایداری ها هستید منتها با شعار متفاوت! یک کاسه کردن چند پدیده متفاوت از تسخیبر سفارت آمریکا تا سفارت عربستان تا حمله به لاریجانی، کجایش برخورد دقیق علمی است ؟ مهار نکردن نیش قلم مثل آوردن عبارت تکراری «تحصیل در دانشگاه پاتریس لومومبا” !!! برای موسوی خوئینیها البته با اضافه کردن قید “می گویند “!! و …..نشان دهنده این است که شما هم نمی توانید مصلحی برای افراطی گری باشید ! مصلح،خودش باید صالح باشد ! من خودم همفکر آقای خوئینی ها نیستم ؛ و لی طرز برخورد یک سویه و غیر اخلاقی شما یک نمونه کوچک از فقدان شرایط اصلاح گری در امثال جنابعالی است . فرازهای دیگر یادداشت شما هم به اندازه کافی گویا است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا