خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت رپورتاژ آگهی با پیروزی جو بایدن در برابر ترامپ تغییری می‌کند؟

رپورتاژآگهی

چرا با تغییر رئیس جمهور امریکا قیمت ارز و بخصوص دلار و سکه طلا در ایران تغییر میکند؟

عجیب است امروز که خبرگزاری ها خبر از پیروزی احتمالی جو بایدن Joe Biden در برابر ترامپ Donald Trump را دادند، قیمت دلار به حدود ۲۴ هزار تومان رسیده درحالی که حدود ۱۰ روز پیش به بالای ۳۰ هزار تومان رسیده بود !

عجیب تر اینکه با افزایش قیمت دلار ، قیمت انواع کالا ها ، املاک و خودرو با سرعت بالا افزایش پیدا میکند ولی معمولا با کاهش نرخ دلار خبری از کاهش قیمت ها نیست و انگار همه فعالان بازار خوابشان میبرد!

به عنوان مثال؛ ما در شرکت ویرلن طی پنج سال گذشته خدمات انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به برند ها و استارت ها ارائه میدهیم و هر ساله تعرفه رپورتاژ سایت های خبری افزایش داشته است و در یکسال اخیر که قیمت دلار افزایش داشته است هم ما شاهد افزایش قیمت رپورتاژ آگهی از طرف خبرگزاری های پربازدید بودیم و اکنون سوال این است که آیا با آمدن جو بایدن بر سرکار و کاهش قیمت دلار قیمت رپورتاژ نیز کاهش پیدا میکند ؟!

 

چرا قیمت رپورتاژ آگهی مهم است ؟

همانطور که میدانید خرید رپورتاژ آگهی به وب سایت شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی کمک میکند که به رتبه اول جستجوی گوگل در زمینه فعالیت خود برسند.

طی سال اخیر که قیمت همه اقلام و کالاها افزایش داشته است قطعا هزینه های مختلف شرکت ها نیز بالاتر رفته است. شرکت ها اکنون با هزینه های بیشتری روبرو هستند و این در حالی است که میزان فروش بسیاری از شرکت ها بخاطر کرونا یا COVID-19  کاهش داشته است.

خوب قطعا یکی از مهمترین بخش های هزینه هر شرکتی برای جذب مشتریان جدید تبلیغات است و یکی از موثر ترین روش های تبلیغات و بازایابی این روز ها رپورتاژ آگهی است زیرا علاوه بر سئو سایت برای بازاریابی محتوا و برندینگ نیز بسیار تاثیر گذار است.

بنابراین افزایش قیمت رپورتاژ آگهی قدرت تبلیغات شرکت ها و بخصوص استارت آپ های تازه کار را پایین آورده است.

البته ما در شرکت ویرلن با طراحی کمپین های حرفه ای و به صرفه و همچنین امکان پرداخت اقساطی هزینه رپورتاژ آگهی در تلاش هستیم که به سهم خودمان کمکی برای شرکت ها باشیم، ولی امیدواریم با کاهش قیمت دلار که ظاهرا به دلیل پیروزی جو بایدن است قیمت رپورتاژ آگهی نیز کاهش پیدا کند.

منبع : ویرلن

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا