خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخوندی: FATF موقعیت استثنایی برای توسعه اقتصادی ایران است

وزیر راه و شهرسازی گفت: FATF موقعیت استثنایی برای افزایش تجارت و توسعه اقتصادی ایران با وجود تحریم های آمریکا است.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز یکشنبه در شورای اداری گرمسار در فرمانداری این شهرستان افزود: اکنون کشور در شرایط بسیار سخت اقتصادی قرار دارد و کارشکنی های آمریکا و بی تدبیری بعضی از جریان های سیاسی در داخل کشور، کار را برای دولت دشوار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های هدفمند از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم و وزارت امور خارجه ایران به خوبی برای انزوای ایالات متحده در جهان در تلاش است.

آخوندی اضافه کرد: رویکرد یکجانبه گرایی آمریکا با افزایش همکاری کشورهای جهان با ایران رو به افول است و اکنون اتحادیه اروپا همکاری بسیار خوبی با کشورمان دارد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: انزوای آمریکا یک فرصت تاریخی است و بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان و اتحادیه اروپا رویکردهای خصمانه ترامپ برعلیه ملت ایران را محکوم می کنند.

آخوندی گفت: باید از ظرفیت FATF برای توسعه تجارت بهره ببریم و نپیوستن ایران به این معاهده بین المللی خود تحریمی است.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به پیوستن ایران به FATF رای مثبت دادند و تصویب نهایی این طرح به انزوای روز افزون آمریکا کمک می کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت اکنون در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و نبود چشم انداز روشن در تصمیم های مهم سیاسی و اقتصادی در تشدید این مشکلات تاثیر گذار است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا