خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جبهه پایداری» حزب شد

سخنگوی وزارت کشور از مجوز فعالیت به جبهه پایداری خبر داد و گفت که درخواست “ندا” برای دریافت مجوز فعالیت در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از انتخاب، حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور  از تشکیل جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در روز گذشته خبر داد و گفت: در این جلسه با گزارش‌های مجمع عمومی و انتخابات تشکل‌های سیاسی خانه‌کارگر، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، حزب سیاسی جبهه پایداری، حزب سیاسی جمعیت پویندگان عدالت و سرافرازی استان تهران و حزب شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی موافقت شد و مجوز فعالیت حزب سیاسی جبهه پایداری نیز صادر شد.

وی با بیان اینکه احزاب یاد شده با کسب مجوز لازم اجازه فعالیت رسمی را خواهند داشت، تصریح کرد: اسناد و مدارک جبهه پایداری تکمیل بود و با تشکیل این حزب موافقت شد اما چون عنوان درخواست جبهه در عرف سیاسی مراتب مختلفی دارد تنها با عنوان حزب سیاسی می‌تواند فعالیت کند.

امیری افزود: در جلسه روز گذشته کمیسیون ماده 10 احزاب، 35 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 5 مورد مربوط به فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی بود و 30 مورد نیز مربوط به تشکل‌های صنفی و اقلیت‌های مذهبی بود.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سؤال که آیا تشکل ندا موفق به دریافت مجوز برای فعالیت سیاسی‌ خود شده است یا خیر؟، گفت: این تشکل از وزارت کشور درخواست مجوز داشته است اما در جلسات آتی وضعیت این تشکل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا