خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا (۲)

انصاف نیوز: بخش دوم  گزارش واکنش‌های توییتری به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را در ادامه می‌خوانید:

علیرضا نامور حقیقی: ‏ایران باید از فرصت جدید دوره بایدن برای احیا دیپلماسی وتنش زدایی درروابط دوکشور،که درارتقاامنیت ملی وتوسعه اقتصادی کشور موثراست، بهره ببرد.همانطور که احمدی نژاد مجوز ارسال پیام‌ تبریک‌ به اوباما را داشت ، روحانی نیز بایدپیام تبریک بفرستد.تحقق صلح نیازمند شجاعت و‌ابتکارعمل است.

مجید تفرشی: ‏بوریس جانسون، نخست وزیر محافظه کار بریتانیا، نزدیکترین متحد آمریکا و دوستدار و هم موضع دونالد ترامپ، پیروزی جو بایدن و کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به آن دو تبریک گفت. این نشانه دیگری بر پایان محتوم و قطعی کار ترامپ و ناامیدی حامیانش است.

حسین درخشان: ‏چهار نکته درباره‌ی بایدن هست که مقامات ایران باید بدونن و بعدا باید توی یه مقاله بازش کنم: مصیبت‌کشیدگی و انسانیتش، سابقه‌ی سلامت مالی و اخلاقی شخصیش، خودساختگی و زمینه‌ی زحمتکشی خانوادگیش، و ایرلندی‌تبار بودن.

حمزه غالبی: ‏چرا نکته در مورد بایدن که مقامات ایرانی باید بدانند:
۱- سنای آمریکا با بایدن همراه نیست.
۲- در دوره باید نقش استبلیشمندت آمریکا پر‌رنگ‌تر خواهد شد.
۳- دولت بایدن دیپلماسی بهتری خواهد داشت و بقیه کشورها را راحت تر با خود همراه خواهد کرد.
۴- مسأله ایران اولویت ۱۰ام بایدن هم نیست

فرید مدرسی: ‏پیروزی بایدن تاثیری بر نقش اصلاح‌طلبان در سیاست داخلی و انتخابات۱۴۰۰ نمی‌گذارد، زیرا آنان ازحداقل‌ها بی‌بهره‌اند؛ نه آمادگی درونی دارند و نه فضای بیرونی مهیاست.
اما مخالفان اصلاح‌طلبان برای تخریب آنان وخودشان نیز برای امیدبخشیِ کاذب به هواداران، به رواج این تحلیلِ غلط نیاز دارند.

عبدالرضا داوری: ‏رسانه‌های جریان اصلی مثل AP و CNN و BBC و رهبران گلوبالیست جهان در انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا و اسرائیل، نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را به نفع «جو بایدن» اعلام کرده‌اند.

حسام‌الدین آشنا: ‏ایرانیان مردانه ایستادند تا آن نامرد هم رفتنی شد.

احسان سلطانی: ‏کاش ظریف حالا که در کوباست، از همان‌جا یک توییت بزند در مورد رفتن ترامپ و تبریک نرمی هم به بایدن!

علی مطهری: ‏مقاومت سه ساله ملت ایران در مقابل فشار حداکثری یکی از عوامل شکست ترامپ بوده است. جالب است که ضد انقلاب خارج نشین با آرزوی براندازی و انقلابیون داخلی از ترس احیای برجام، خواهان پیروزی ترامپ بودند.

یاسر میردامادی: ‏کار ترامپ تمام شد اما ترامپیسم می‌ماند.در ارزیابی مرده‌ریگ ترامپیسم ایرانی به ویژه باید ناقد برخی«علم‌گرا»ها(ی فرشگردی سابق)بود که از مدافعان پرشور و«علمیِ»رئیس‌جمهوری علم‌ستیز بودند؛ تا بدانیم برخی ادعاهای«علم‌گرایی»چه مایه تا بن دندان به سیاست ‌آلوده است و علم از آن در نمی‌آید.

جابر مهابادی: ‏شکست ‎#ترامپ به‌مثابه حذف یک مانع جدی خارجی بدون دخالت ماست اما مانع/موانع داخلی رو فقط خودمون می‌تونیم و می‌بایست با ‎#آگاهی، ‎#اجماع، ‎#گفتگو و ‎#مدارا از سر راه ‎#آزادی و ‎#پیشرفت ایران برداریم

میثم شرفی: ‏۴سال با کثیف‌ترین رییس‌جمهور تاریخ امریکا ثانیه به ثانیه، دقیقه به دقیقه و ساعت به ساعت جنگیدیم! با بی‌شرف‌ترین وطن‌فروشان تاریخ ایران! با بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های ضد‌بشری!
اما بدانید ‎#ایران 🇮🇷 و ایرانی ماناست و شما محکوم به فنایید!

رسانه نیما: ‏خب حالا که ترامپ باخت رو قبول نکرده و به دادگاه عالی شکایت کرده چی میشه؟
حدس من اینه که یک اجماعی در سیستم سیاسی آمریکا شده که ترامپ در نیاد و شکایت هم راه به جایی نمیبره

سجاد بنابی: ‏پرسید مگر ترامپ و بایدن در موضوع ترور سردار دل‌ها تفاوتی دارند؟ گفتم نه؛ ولی به درک واصل شدن عمرسعد مستقل از زنده بودن یا نبودن یزید خوب است.

جِنلی: ‏اونی که میخواست ۵۲ نقطه از ایران رو بزنه ۵۲ روز دیگه از کاخ سفید میندازنش بیرون

امیر سیدین: ‏یه خدا قوت هم بگیم به نوادا که هنوز داره می‌شمره.

شیما: ‏مطمئنم ‎#ترامپ برای روز تحلیف بایدن نمیاد :)اگر اومد

سمیرا مقدسی: ‏آمده اند در کوچه‌مان برای بایدن خوشحالی میکنند
مثل شبی که برای برجام رقصیدند‌ یا آن شبی که روحانی پیروز انتخابات شد همگی تا صبح رقصیدند چون فکر میکردند دلار ۵ تومن نمیشود
آدم چقدر میتواند در یک مسیر اشتباه مصر باشد؟
تاریخ را از یاد میبریم
ما فراموش کاریم…

آرش غفاری: ‏اون چیزی که در امریکا احتمالا سیاستمداران ازش باید بترسن:
از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی با بروز پدیده ای جدید به اسم ترامپیسم و اون خشمیه که از حس باخت در بخش بزرگی از جامعه برای اولین بار در تاریخش بوجود اومده.
حس بدیه…

بشری: ‏دوستان خوش آمدید، از عربستان، اسرائیل، کالیفرنیا،نیویورک و…
دوستان واشنایان مجلس هفت مرحوم ‎#ترانپ اعلام خواهد شد.
از طرف برادران: بن سلمان.نتانیاهو، رضاپهلوی
خواهران مرحوم: مسیح علینژاد
وسایر بستگان

هزاردستان: جا داره یه تسلیت بگیم به: باطبی، قاسمی‌نژاد، عمار ملکی، مصی، نیک‌آهنگ، رجوی، پهلوی، آرش سبحانی، با خنزر پنزراشون تسلیت ویژه هم به ترامپیست‌های داخلی دیگه اسم نمیبرم:)

امیرعلی صفا: ‏حالا برو به متعفن‌ترین بخش زباله‌دان تاریخ قاتل!

سیاوش فلاح‌پور: ‏”دونالد ترامپ سقوط کرد”
این خبر است نه پیروزی بایدن

محمدرضا تاجرنیا: ‏صدا و سیما داره کلیپ بر علیه بایدن و اینکه از ترامپ بدتره پخش میکنه
دلالای ماشین تو گروهاشون پخش میکنن همونارو میگن برید بذارید تو گروه های بورسی 🙂

حبیب نجار: ‏بایدن و دموکراتها بیشترین استفاده را از ‎#کرونا کردند، متهم کردن ترامپ به بی عرضگی در مهار کرونا، تحمیل رای گیری پستی و حتی حفظ ظاهر دربرگزاری سخنرانی هایشان با فاصله اجتماعی و اغلب خودروئی.
اما الآن چنان در خیابان به رقص و پایکوبی مشغولند که انگار کرونایی وجود ندارد!
‎#کرونا_هراسی

فرشاد: ‏ایران سه‌سال مقاومت کرد، نه در برابر “مذاکره با ترامپ” که درمقابل قدرتی شيطاني که هدفش به زانو درآوردن ما بود؛ قطبی که انحصار نصف قدرت دنیا را دارد و تمامش را دراختیار شکست ایران قرار داد و شکست خورد
چه میشود؟ بستگی به درایت ما دارد، منتها از فردای تغییر قدرت، دنیا جای بدتری نیست

ای‌لیا: ‏از رفتن ترامپ فقط مردم ایران خوشحال نیستن تقریبن تمام جهان خوشحاله، یه سری امثال بن سلمان، نتانیاهو و سازمان مجاهدین و زباله‌های این شکلی ناراحتن.

سیامک قاسمی: به نظرم هیچ چیزی در جهان سیاست سخت تر از به زیر کشیدن ‎#پوپولیسم نیست ! اکثریت مردم آمریکا کار تاریخی انجام دادند و پوپولیست ترین رهبر سیاسی عصر مدرن را از اوج به زیر کشیدند، کاری که بسیاری از مردم جهان نتوانستند !

امیرعلی ابوالفتح: ‏این جور که اغلب رهبران جهان در تبریک گفتن به جو ‎#بایدن از یکدیگر سبقت می گیرند، نشان می دهد که جهانیان برای رفتن دونالد ‎#ترامپ لحظه شماری می کردند و حتی حاضر نیستند منتظر سرانجام دعوای حقوقی بر سر انتخابات ‎#امریکا بمانند.

آرش رمضانی: ‏ترامپ رفت و “لجاجت” رو در ایران تقویت کرد. لجاجتی که دیگه با هیچ فشار یا منطقی، از بین نمی‌ره. ترامپ با حسرت یک تلفن از ایران رفت و ما در حسرت یک انعطاف خواهیم موند.

کام: ‏یکی از دلایلی که ترامپ بر تقلب و شکایت اصرار می کند، تامین مالی کسری سنگین ستاد انتخاباتی خودش است.
در سایتی که برای شکایت بر علیه تقلب، کمک مالی جمع می کند، با خط خیلی ریز نوشته اند که نصف یا بیشتر از نصف مبلغ کمک، به جبران کسری ستاد انتخاباتی اختصاص داده خواهد شد.

هدی توحیدی: ‏حالا که بایدن رئیس‌جمهور آمریکا شد، در روزهای آتی ژانگولربازی‌هایی از جنس حمله به سفارت عربستان در انتطارمان است.
این خط، این نشان 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

فرداد فرحزاد: ‏پیروز اصلی این انتخابات، بنیانگذاران آمریکا هستند. نظامی بنا نهادند که از همه طوفان‌های سیاسی سالم بیرون می‌آید.

حسین مهرزاد: ‏راستش را بخواهید من هم چشمم آب نمی‌خورد برخی اجازه دهند سیاست جو بایدن تاثیر شگرفی بر وضعیت ما بگذارد. اما دست کم می‌توانم امیدوار باشم یک چیزهایی در ایران تغییر کند تا این تحریم لعنتی پایش را از روی گلوی همه ما بردارد.
من فقط می‌دانم ما شایسته این همه رنج نیستیم.

توییت انصاف | واکنش‌ها به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ای دهان دریدگان! به کسی که موقع شهادت حاج قاسم بشکن میزد را تقدیس میکنید و از او تعریف می کنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا