خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخبار هنرمندان هالیوود، ترکیه و کره ای در ایسنستاگرام

برترین‌ها نوشت : این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

جویی کینگ، بازیگر هالیوود و نامزد جوایز امی و گلدن گلوبز با به اشتراک گذاشتن این عکس و تعدادی عکس دیگر خبر نامزدی خودش با استیون پیت، کارگردان   آمریکایی، اعلام کرد.

چهره

سام اصغری این ویدیو را به همراه تعدادی عکس و ویدیوی دیگر از جشن تولد 28سالگی‌اش در کنار نامزدش بریتنی اسپیرز در جت شخصی‌شان به اشتراک گذاشت. بریتنی هم ویدیوهایی از این جشن در صفحه‌ی شخصی خودش به اشتراک گذاشت که در یکی از این ویدیوها او سام را «شوهر» خطاب کرده و همین باعث شده که شایعاتی درباره‌ی ازدواج پنهانی و مخفیانه‌ی این زوج به وجود بیاید!

چهره

جیسون موموآ این عکس را در کنار دخترخوانده‌اش زویی کراویتز و پسرش در مراسم اکران فیلم بتمن به اشتراک گذاشت. زویی، دختر همسر سابق لیزا بونت، همسر جیسون است که یکی از بازیگران این سریال محبوب است و جیسون برای حمایت از او در این مراسم حاضر شده است. جیسون موموآ و همسرش لیزا بونت که چند وقت پیش از هم جدا شده بودند، تصمیم گرفتند که یک شانس دوباره به زندگیشان بدهند و دوباره به کنار هم برگشتند.

چهره

آدریانا لیما، سوپر مدل معروف و پردرآمد که چند روز پیش خبر بارداری سومین فرزندش را اعلام کرد، در حال رفتن به فشن شوی برند Balmain در هفته مد پاریس.

چهره

عکسی که بروکلین بکهام از جشن تولد 23 سالگی‌اش به اشتراک گذاشت و کیک پنکیکی چندطبقه‌ای که می‌بینید هم خودش درست کرده است. نیکولا پلتز، نامزد بروکلین هم چند عکس از تولد نامزدش به اشتراک گذاشت و نوشت:« تولدت مبارک عزیزم. من خیلی خوش شانسم که میتونم در کنار تو مراحل زندگیم رو بگذرونم. هر روز بیشتر عاشقت میشم و نمیتونم برای ازدواج با تو صبر کنم!» طبق اخبار، این زوج در حال فراهم کردن تدارکات مراسم ازدواجشان هستند و قرار است به زودی یک مراسم ازدواج مجلل بگیرند.

چهره

شات جدید هیلاری داف، بازیگر و خواننده معروف، در کنار دختر 11 ماهه‌اش، مِی جیمز، که برای مجله Romper گرفته شده است.

چهره

دوا لیپا این عکس را در کنار پدرش به مناسبت تولد 53 سالگی او به اشتراک گذاشت و نوشت:« تولد دوقلوی من مبارک». دوکاجین لیپا، پدر دوا، از دیدِ طرفداران دوا و کاربران فضای مجازی به عنوان یکی از جذاب‌ترین پدران دنیا انتخاب شده است.

چهره

تصویری از کریستن استوارت درفستیوال فیلم سانتا باربارا. این بازیگر در این مراسم جایزه‌ی بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم spencer را از دستان شارلیز ترون دریافت کرد.

چهره

فتوشوت تبلیغاتی جود لا، بازیگر و مدل انگلیسی و پسرش رفرتی، که به تازگی وارد حرفه‌ی مدلینگ شده، برای برند لوکس ایتالیایی Brioni.

چهره

جی‌جی حدید، که یکی از پردرآمدترین و گران‌ترین سوپرمدل‌های جهان است، با انتشار تعدادی عکس از خود در فشن‌شوهای مختلف، اعلام کرد تمامی درآمد حاصل از فصل اخیر فعالیتش در فشن شوها را به قربانیان جنگ اوکراین و فلسطین تقدیم کرده است. او همچنین نوشت:« وقتی برای یک ماه کامل باید در هفته‌های مد مختلف حضور داشته باشی یعنی این که من و همکارانم گاهی اوقات مجبوریم کالکشن‌های جدید فشن را در زمان‌های ناراحت‌کننده تاریخ به نمایش بگذاریم. ما در مقابل برنامه کاریمون هیچ کنترلی نداریم اما من دوست دارم جا پای کسانی که باعث تغییر شدند بگذارم و کاری انجام بدم به همین دلیل تعهد میدم که تمامی درآمد حاصل از شوهایم در هفته‌های مد پاییز 2022 را به قربانیان جنگ اوکراین و همچنین کسانی که شرایطی مشابه به آنان در فلسطین دارند، اهدا کنم. چشم‌های ما باید در برابر ظلم و ستم به انسان‌ها باز باشد. همه ما با هم خواهر و برادریم خارج از سیاست و نژاد و مذهب»

چهره

جو جوناس و همسرش سوفی ترنر که فرزند دوش را باردار است، در فشن شوی برند Louis Vuitton در هفته مد پاریس.

چهره

کیم کارداشیان چند روز پیش با یک استایل جنجالی از برند Balenciaga در مراسم فشن شوی این برند در هفته مد پاریس حضور پیدا کرد و حاشیه‌ساز شد! کیم با انتشار این استوری از پشت صحنه آماده‌سازی لباسش رونمایی کرد. لباسی که سرتاسر آن از لایه‌های نوارهای چسبی زرد رنگ خطر با نوشته‌ی Balenciaga تشکیل شده بود! همچنین کیف و کفش او هم به همین روش روکش‌ شده بود.

چهره

و اما عکسی از چِینی جونز، نامزد جدید کانیه وست که از لحاظ چهره و اندام بسیار به کیم کارداشیان شباهت دارد! این زوج که به تازگی چندین بار در کنار هم دیده شده بودند، با انتشار عکس در صفحه‌ی شخصی‌شان، رابطه‌شان را تایید کردند!

چِینی همچنین در مصاحبه‌هایش چندین بار اعلام کرده که هیچ گونه عمل جراحی روی چهره و اندامش انجام نداده است!

ولی واقعا این حجم ازشباهت بین او و کیم آن هم به طور طبیعی و بدون عمل باورنکردنی است!

چهره

عکس جالبی از مالوما، یکی از جذابترین خوانندگان مرد، با روسری در هفته مد پاریس.

چهره

تصویری از بیلی آیلیش با لباسی از برند گوچی در میهمانی نهار ویژه نامزدهای مراسم اسکار 2022. بیلی امسال برای اجرای آهنگ آخرین فیلم جیمز باند یعنی «No time to die» نامزد جایزه بهترین ترانه فیلم اسکار شده است.

چهره

ژست عروس‌طوری جی سو در کنار پنجره با نور طبیعی خورشید.

چهره

شات تبلیغاتی کیم سه جونگ، خواننده و بازیگر معروف کره‌ای، برای برند Miu Miu.

چهره

دسته گلی از بهشت از طرف لی دونگ ووک به طرفدارانش.

چهره

به نظر می‌رسد که جوی خیلی دوست ندارد هنگام غذا خوردن کسی از او عکس بگیرد!

چهره

سلفی کنار استخریِ نورگل یشیلچای با حضور افتخاری دوستش در حال چای آوردن در استکان کمرباریک.

چهره

سلفی نصفه و نیمه‌ای که حادیثه از خودش به اشتراک گذاشت. به تازگی خبرهایی مبنی بر باردار بودن این خواننده ترک منتشر شده بود که به خودش آن‌ها را تکذیب کرد و گفت:« باردار نیستم. اول لباس عروسی فوق‌العاده‌ام رو خواهم پوشید. بعدش به اذن خدا انشالله!»

چهره

نسلیهان آتاگول این سلفی خوشحال را از خودش و چکمه‌های پومایش به اشتراک گذاشت. این بازیگر قرار است به عنوان نقش اول زن سریال Gecenin Ucunda نقش مادری که به خاطر فرزندش از همه چیز گذشته را ایفا کند. چند وقتی است در فضای مجازی انتخاب پارتنر برای این نقش نسلیهان آغاز شده و کاربران خواستار پارتنر شدن آراس بلوت اینملی با او هستند.

چهره

مریم اوزرلی که چند روزی با دخترانش در دبی بود، عکس‌هایی از خوش‌گذرانی‌هایشان به اشتراک گذاشت. این بازیگر به تازگی در جواب به این سوال که عشق واقعی چیه گفت:« اینه که دو نفر بتونن درهای قلبشون رو به روی همدیگه باز کنن. به طور کامل و عمیق و ساده. برای من مرد ایده‌آل کسی است که پر از محبت باشه، دارای احساس همدلی باشه، استوار و حامی باشه و از ابراز احساساتش خجالت نکشه.»

چهره

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا