خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ملانیا ترامپ برای طلاق لحظه‌شماری می‌کند»

به نوشته‌ی دیلی‌میل همسر دونالد ترامپ قصد دارد به “ازدواج معاملاتی” 15 ساله‌شان پایان دهد و برای طلاق از همسرش پس از خروج وی از کاخ سفید به دنبال شکستش در انتخابات سه نوامبر، لحظه ‌شماری می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته رونامه دیلی میل، ” اوماروسا مانیگو نیومن”، یکی از دستیاران سابق کاخ سفید مدعی شد: ازدواج 15 ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا و ملانیا ترامپ، بانوی اول این کشور تمام شده و ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ پس از خروج از کاخ سفید لحظه شماری می‌کند.

نیومن ادعا کرد: علت آنکه ملانیا در حالی که ترامپ رئیس جمهور است از او جدا نمی‌شود این است که اگر ملانیا بخواهد ترامپ را اینگونه تحقیر و خوار کند و در حالی که ترامپ در کاخ سفید است او را ترک کند، دونالد ترامپ راهی برای مجازات ملانیا پیدا خواهد کرد.

نیومن به طور غیرمنتظره‌ای در دسامبر سال 2017 میلادی استعفا داد و در حال حاضر به یکی از منتقدان ترامپ تبدیل شده است.

یکی از دوستان ملانیا تاکید کرد: در سال 2016 میلادی هنگامی که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد، ملانیا به پهنای صورت گریه کرد چرا که او به هیچ وجه انتظار نداشت که شوهرش در انتخابات پیروز شود و ملانیا پنج ماه بعد از مراسم تحلیف شوهرش از نیویورک به کاخ سفید در واشنگتن نقل مکان کرد آن هم ظاهرا به خاطر آنکه پسرشان بارون باید دوره مدرسه خود را تمام می‌کرد.

در همین حال، استفانی وولکوف، یکی از مشاوران ارشد سابق ملانیا گفته بود که ملانیا با دونالد ترامپ یک قرارداد پس از ازدواج امضا کرده تا ترامپ سهم برابری از ثروتش را به بارون بدهد.

وولکوف همچنین ادعا کرده که ملانیا و دونالد ترامپ در کاخ سفید در اتاق‌هایی جداگانه زندگی می‌کنند و یک “ازدواج معاملاتی” دارند.

اما علی‌رغم این ادعاها، ملانیا مدعی است که رابطه بسیار عالی با شوهرش دارد و دونالد ترامپ نیز تاکید دارد که آنها هرگز جر و بحث نمی‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا