خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با انتخابات آمریکا مشخص شد ایران بهترین نظام دموکراسی را دارد»

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: با انتخابات آمریکا مشخص شد که ایران بهترین نظام دموکراسی جهان را در اختیار دارد و دموکراسی در آمریکا فقط شعار است.

به گزارش مهر، سردار حسن حسن‌زاده در آئین افتتاح ساختمان سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک اظهار داشت: طی ۴۰ ساله انقلاب خدمات بسیار خوبی به مردم عرضه شده است و مردم قرچک نیز از این خدمات بی بهره نبوده‌اند اما باید بگوییم که ارزش و منزلت مردم بسیار بیشتر از خدمات ارائه شده است و تلاش همه مسئولین و خدمتگزاران باید بیش از پیش باشد.

حسن زاده با بیان اینکه سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در سه سال گذشته، سه ناحیه سپاه در مناطق مختلف استان افتتاح کرده است گفت: تلاش داریم تا با تقویت حضور مردم در صحنه، شرایط مطلوب‌تری را به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، برای جامعه رقم بزنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان داشت: کشوری که همیشه داعیه تمدن، حقوق بشر و دموکراسی را داشته است امروز می‌بینیم که خودشان یکدیگر را متهم به فساد می‌کنند و می‌بینیم که مردم هیچ نقشی در انتخابات ندارند.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر تغییر رئیس جمهور آمریکا تفاوتی به حال ایران ندارد چرا که سیاست این کشور در مقابله با مردم و نظام ایران اسلامی تغییری نمی‌کند اما با این انتخابات مشخص شد که ایران بهترین نظام دموکراسی جهان را در اختیار دارد و دموکراسی در آمریکا فقط شعار است.

حسن زاده اظهار داشت: ترامپ هیچ محبوبیتی نزد مردم کشورش ندارد و با شهادت سردار شهید سلیمانی نیز حکم عزل خود را امضا کرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دموکراسی یعنی چرخش قدرت به صورت مسالمت آمیز و زا راه انتخابات، دموکراسی یعنی بی طرفی قوه قضاییه، دموکراسی یعنی آزادی بیان و پس از بیان و آزادی مطبوعات. حالا با این تفاسیر کجا بهترین دموکراسی جهان را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا