خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا صداوسیما کام مردم را تلخ می‌کند؟!

علیرضا ايمانخاني، دانش آموخته‌ی علم سیاست در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز درباره‌ی نوع بازتاب نتیجه‌ی انتخابات 2020 آمریکا در صداوسیما نوشت:

بالاخره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پایان رسید و به احتمال فراوان ترامپ در انتخابات شکست خورده است و فقط یک معجزه می‌تواند ایشان را نجات دهد که تقرببا با تمام محاسبات ریاضی و سیاسی چیزی نزدیک به محال است.

با مشخص شدن نتایج، و پالس مثبت بازارها، کمی از تلخکامی مردم کاسته شده و به ظاهرا انگار این شکست را یک امداد الهی و یک انتقام از ترامپ می‌دانند.

فارغ از اینکه، چقدر مشکلات به وجود آمده ریشه داخلی دارد و مدیریتی و یا عامل اصلی آن تحریم است و سیاست خارجی. بخش بزرگی از مردم جلوس ترامپ و خروج این موجود متکبر از برجام را عامل به وجود آمدن این شرایط بغرنج برای خود و خانواده‌های دردمند جامعه می‌دانند.

صدا و سیمای میلی دقیقا از شب اول اعلام نتایج با نوع پوشش خبری خاص خود و دعوت از کارشناسان با جملات تکراری و… فقط و فقط اصرار به گفتن این چند جمله دارند که:‌

«اول. دموکرات‌ها از جمهوری‌خواهان و ترامپ بدترند.

دوم. تمام، مشکلات جامعه ریشه مدیریتی آن هم فقط در دولت فعلی دارد و هیچ ربطی به تحریم‌های کمرشکن آمریکا ندارد.

سوم. سیاست ما باید با آمریکا حالت تهاجمی باشد و هر وقت این مدل را در نظر گرفتیم، آمریکا عقب نشینی بیشتری کرد.

چهارم. مردم آمریکا ناراضی از شرایط موجود هستند و این ناراحتی شامل هر دو حزب اعم از جمهوری‌خواه و دموکرات است.»

مخلص کلام این فرمایشات ناظر بر این است که مردم شریف ایران، شما حق ندارید برای شکست و تحقیر ترامپ که باعت دردسر های فراوان برای مردم ایران شده شادی کنید. چون ما اطمینان داریم جایگزین ایشان بسیار بدتر از ترامپ است!

ولی، آیا واقعیت امر همین است که کارشناسان خبره صداوسیما می‌گویند؟

چرا پیروزی بایدن موجبات شادی بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها از جمله مردم فلسطین و اروپا و چین و… شده است؟

پس قطعا تفاوتی فاحش ما بین آن مرد متکبر و خودخواه و بایدن وجود دارد که از دید چشمان بخش بزرگی از ملل جهان غافل نیست.

فراموش نمی کنیم که تیم اوباما و کری انعطاف و نرمش خاصی در مقابل ایران داشتند که موفق به توافق برجام شدیم و متقابلا اگر آمریکایی‌ها برجام را پاره کردند تندروهای داخلی هم کم در تخریب آن اهتمام نداشتند و این ما بودیم که با اعلام ممنوعیت حضور شرکت آمریکایی در حقیقت به یک انتحار سیاسی و اقتصادی دست زدیم و فایده‌ی اقتصادی برجام را برای بزرگترین طرف دعوا به صفر رساندیم.

در نهایت، پالس‌های مثبت بازار به انتخاب بایدن یک واقعیت است و بسیار ناجوانمردانه است که فقط و فقط به جهت آمریکاستیزی ایدولوژیک، وضعیت بغرنج مردم را فراموش کنیم و در ساختمان شیشه‌ای صداوسیما حرف از مقاومت ابدی زده و اتحاذ سیاست تهاجمی را یگانه راه برون رفت از بحران فعلی عنوان کنیم.

دوستان کارشناس، اگر سیاست تهاجمی باعت عقب نشینی آمریکا می‌شود، ناوهای آمریکا در خلیج فارس چندان فاصله دوزی از نظر مکانی با خاک ما ندارند زحمت بکشید آقازاده های عزیز را از خاک همین آمریکا فرا بخوانید و با تهاجم به اهداف آمریکایی در خلیج فارس موجبات فرار آنها را فراهم کنید.

الیته فقط اول جهت انجام کار از خود و خانواده خود مایه بگذارید، نه مردم کف خیابان!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صدا و سیما به کام کارکنان خودش هم رحم نمیکنه. هنوز مابه التفاوت حقوق 5 ماه اول سال که بر خلاف قانون افزایش داده نشده بود را به عنوان نیروی قراردادی در معاونت سیمای آقای شاه آبادی (معاون مع الاسف جدید سیما) دریافت نکرده ایم. درآمدزایی می کنند لابد با آن (یعنی از جیب ما).

  2. بایدن درباره تحریم ایران گفته تحریم‌های ترامپ باید ادامه دار باشد ومن یک سری تحریم هوشمندانه هم به آن اضافه می کنم
    اگر دولت اجازه بدهد دلار پایین می‌آید مع الاسف نمی گذارند
    ترامپ وبایدن رقیبند ولی آگاه باشیم در دشمنی با ایران رقیبند
    هشدار حباب گرانی را دولت ایجاد کرده دشمن در جنگ با شایعه وجو روانی و ایجاد ترس پیروز می شود و جنگ نرم و تحریم هم باهمین جو روانی که آقایان مرعوب شدند پیروز شد خود روحانی در صدا و سیما گفت اگر بخواهیم دلار را پایین می آوریم.ولی پایین بیاید راندهای آقایان چه می شود
    باور ندارید برید از حسن فری در زندان بپرسید

  3. بایدن درباره تحریم ایران گفته تحریم‌های ترامپ باید ادامه دار باشد ومن یک سری تحریم هوشمندانه هم به آن اضافه می کنم
    اگر دولت اجازه بدهد دلار پایین می‌آید مع الاسف نمی گذارند
    ترامپ وبایدن رقیبند ولی آگاه باشیم در دشمنی با ایران رفیقند
    هشدار. حباب گرانی را دولت ایجاد کرده دشمن در جنگ با شایعه وجو روانی و ایجاد ترس پیروز می شود و جنگ نرم و تحریم هم باهمین جو روانی که آقایان مرعوب شدند پیروز شد خود روحانی در صدا و سیما گفت اگر بخواهیم دلار را پایین می آوریم.ولی پایین بیاید راندهای آقایان چه می شود
    باور ندارید برید از حسن فری در زندان بپرسید

  4. بایدن درباره تحریم ایران گفته تحریم‌های ترامپ باید ادامه دار باشد ومن یک سری تحریم هوشمندانه هم به آن اضافه می کنم
    اگر دولت اجازه بدهد دلار پایین می‌آید مع الاسف نمی گذارند
    ترامپ وبایدن رقیبند ولی آگاه باشیم در دشمنی با ایران رفیقند
    هشدار. حباب گرانی را دولت ایجاد کرده دشمن در جنگ با شایعه وجو روانی و ایجاد ترس پیروز می شود و جنگ نرم و تحریم هم باهمین جو روانی که آقایان مرعوب شدند پیروز شد خود ش
    در صدا و سیما گفت اگر بخواهیم دلار را پایین می آوریم.ولی پایین بیاید راندهای آقایان چه می شود
    باور ندارید برید از حسن فری در زندان بپرسید

  5. ترامپ به زباله دان تاریخ رفت و سیاهی ش به تندروها ماند که از آمدنش شاد شدن خروج از برجام ش را جشن گرفتند و حالا هم از شکست ش ناراحت شدن اینها حتی از شهادت سردار سلیمانی بدست این یزید زمان متأسف هم نشدن اینها کاسبان تحریم هستند

    1. مشکلات ما داخلی است توجه کنید که اکثریت مردم در محلس نماینده ندارند و کسی هم عین خیالش نیست.کس می خواد مشکلاتو حل کنه.گازانبری که نمیشود.

  6. رژیم صهیونیستی فرانسه المان انگلیس و…… به بایدن تبریک کفته ولی صدا وسیما دست وپا میزند تا ثابت کند ترامپ ریس جمهور بماند ومجری این سازمان به بایدن ریس جمهور خود خوانده میگوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا