خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شما از شکست ترامپ خوشحال نیستید؟

غلامرضا بنی اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی با عنوان «مذاکره نکردیم، جنگ هم نشد؛ از شکست ترامپ خوشحال نیستید شما؟» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

خوشحالم از شکست ترامپ. خیلی خوشحالم! او فقط رئیس جمهور آمریکای جنایتکار نبود بلکه جنایتکاری بود که نماد “همه ظلم‌ها” ناجوانمردی شده بود. قانون را زیر پا می گذاشت. نظامات جهانی را به هم ریخته بود. معاهدات را امضا کرده، بی توجهی می کرد. جنگل بیشتر قانون دارد تا جهانی که ترامپ در ذهن خود ساخته بود. شکستِ موجودی چنین که “فرعون” در او قد کشیده بود و همه جهان را “مصرِ” خویش می خواست، برای همه شیرین است. این که برخی از دوستان بیش از خود ترامپی‌های آمریکا، ناراحت اند و زانوی غم در بغل دارند را نمی فهمم.

این که قاتلِ شهید سلیمانی، به لحاظ سیاسی، سقط شد، جای خوشحالی ندارد آیا؟ این که باعث و بانی سختی های مشقت بار هموطنان مان، در هم شکسته شد، جای شادگویی ندارد؟ شکستِ ترامپ برای ما فقط شکستِ رئیس جمهور آمریکا نیست. درهم شکستن هژمونی قدرت شیطان است. چیزی که بایدن نخواهد توانست آن را احیا کند. این آیا امید آفرین نیست؟ مطمئن باشید در میان مردم، کسی به بایدن امید نبسته است. توقع هم نداریم که او درها را بگشاید. او را که ما انتخاب نکرده ایم که توقع داشته باشیم. شورای نگهبان که سلامت و صلاحیت او را تایید نکرده که بخواهیم به او امید بندیم. اصلا با او کار نداریم اما واقعا به سلامت رستن از دست دیوانه ای چون ترامپ، خود یک هیجان دلنشین ایجاد نمی کند؟ واقعا نمی دانم برخی از دوستان مدعی انقلابی گری چرا شاد نمی شوند از سقوط ترامپ؟ یادشان رفته است او چه جنایت ها کرد در حق ملت ایران؟ شرایط سخت بیمارانی که در نبود دارو دارند به مرگ نزدیک می شوند را حس نمی کنند؟ دست جدا افتاده قاسم سلیمانی را به یاد نمی آورند؟ لا اقل به این خوشحال باشند که پیشگویی سید حسن نصرالله محقق شد که در زمان شهادت حاج قاسم، به صراحت “امروز” را خواند و گفت: انتخابات را خواهی باخت و بدجوری هم باخت. خود را پیروز می دانست و باخت! این شیرینی شکست او را برای ما مضاعف می کند.

مهمتر از این، تحقق یک وعده راهبردی دیگر رهبر انقلاب، جای شادمانی ندارد؟ یادتان رفته است فرمودند “مذاکره نمی کنیم، جنگ هم نمی شود” در عالم واقع هم حقیقت این راهبرد محقق شد؛ مذاکره نکردیم و جنگ هم نشد! این جای شادمانی ندارد آیا؟ باور کنید هرچه فکر می کنم دلیل “ناشادی” برخی ها را درک نمی کنم. من اما شادم به شکستِ ترامپ و می بینم که از افتادن این فرعون، بسیاری از مردم کوچه و بازار شادمانند و قطعا در پهنه جغرافیای عالم نیز فراوانند که به شادمانی، سقوط کابوی دیوانه را جشن می گیرند هرچند نتانیاهو و بن سلمان و مریم رجوی و سلطنت طلب‌ها و ادامه آمدنیوز و زایده های فاشیسم زانوی غم در بغلشان خشک می شود. ما شادمانیم، شادمانیم، شادمانیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امیدوارم این چند جمله به […] بنام علامرضا بنی اسدی برسد و بداند که:- ما میدانیم او […] و […] نظام است.
    او نمیداند که [..]
    او نمیداند که روزی توسط مردم ایران محاکمه خواهد شد.
    او نمیداند که نظام برای بادنجان دور قاب چینانی مثل او و رائفی پور و حسن عباسی و . . . ارزشی قائل نیست و آنها را مثل دستمال کاغذی به دور خواهد انداخت.
    مطمئن هستم اگر او جای […] بود، بمراتب چاپلوس تر از او و حتی امروز خود بود.
    غلامرضا بنی اسدی خوب است بدانی که ملت ایران از انتخاب نشدن مجدد ترامپ شاد نیستند. چون همه مثل تو و نظام فکر نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا