خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای عجیب حذف فغانی از لیست داوران بین‌المللی

ایسنا نوشت: چند روزی است که خبر حذف شدن نام علیرضا فغانی از فهرست داوران بین‌المللی ایران در حال منتشر شدن در رسانه‌های مختلف است و حتی این خبر واکنش تند اهالی فوتبال و دوست‌داران این رشته را در پی داشته است. ماجرایی که مسبب آن، خودی بوده و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پایه‌ریز آن شده‌اند؛ اتفاقی که در حال از بین بردن یکی از افتخارات فوتبال ایران در آسیا و جهان است.

با وجود همه انتقادهای صورت گرفته از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران، هنوز نه دبیرکل و نه سرپرست ریاست کمیته داوران حاضر نشده‌اند در این خصوص صحبت کنند. البته شاید به اشتباه خود پی برده باشند اما به نظر می رسد تداوم کارهای سلیقه‌ای در فدراسین فوتبال در حال تیشه زدن به ریشه فوتبال این مملکت است.

تنها واکنشی که از سوی فدراسیون فوتبال رقم خورده، خبر امروز (سه‌شنبه) فدراسیون است مبنی بر این که “حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال از فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران خواست در اسرع وقت و به قید فوریت موضوع دستورالعمل و آیین‌نامه‌های مرتبط با معرفی علیرضا فغانی در فهرست داوران بین‌المللی فوتبال کشورمان را از طریق فیفا مجددا بررسی کند و نظر این کمیته را برای اقدامات بعدی به اطلاع سرپرست فدراسیون برساند.”

واکنشی از سر استیصال و شاید تنها برای رفع سوء اثر این اشتباه بزرگ و تاریخی از کارنامه خود تا بعدها بگویند ما تلاش خودمان را کردیم اما نشد!

به نظر، آقای دبیرکل، این روزها تبدیل به همه کاره فوتبال ایران شده و در همه مسائل تخصصی و غیرتخصصی دستور صادر می کند! نمونه‌های این اشتباه در ماه‌های اخیر زیاد بوده است؛ از ارسال رضای‌تنامه سلامتی برای داوران و انتخاب مجدد اصفهانیان به عنوان رییس کمیته داوران تا پیش‌قدم شدن برای خط زدن نام فغانی از فهرست داوران بین‌المللی.

معلوم نیست سئول‌نشینان فدراسیون فوتبال دقیقا دنبال چه هدفی هستند. متاسفانه عملکرد کلی مدیران فوتبال در چند وقت اخیر، نکته مثبتی نداشته که اهالی فوتبال را به آینده این رشته در کشور امیدوار کند. آن‌ها حالا هم در حال نابود کردن یکی از افتخارات فوتبال و داوری ایران هستند و تنها روزه سکوت اختیار کرده‌اند و گوش‌شان به هیچ انتقادی بدهکار نیست.

مدیران فوتبال این روزها ککشان نمی‌گزد که دارند چه بلایی سر این فوتبال می‌آید و به‌نظر تنها دغدغه‌شان، ماندن در خیابان سئول است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا