خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ایران از هیچ طرفی در درگیری قره‌باغ جانبداری نمی‌کند»

امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما از هیچ‌یک از طرفین درگیری قره‌باغ جانبداری نمی‌کنیم و حتی آن‌ها را دعوت می‌کنیم که راهی جز جنگ برای حل اختلافات خود انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره درگیری‌های نظامی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان اظهار داشت: ما از هیچ‌یک از طرفین درگیر، جانبداری نمی‌کنیم و حتی آن‌ها را دعوت می‌کنیم که راهی جز جنگ برای حل اختلافات خود انتخاب کنند؛ با این حال خط قرمز ما این است که اجازه نخواهیم داد در جغرافیای رسمی و بین‌المللی منطقه تغییری ایجاد شود.

وی افزود: ضمن اینکه مرزهای مشترک ایران با دو کشور یادشده را به دقت رصد می‌کنیم در بخشی از مرزهای مورد اشاره مستقر شده‌ایم و همزمان تحولات آن سوی مرزها را نیز دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: فعلاً خطری مرزهای ما را تهدید نمی‌کند و من هم نمی‌خواهم در این رابطه پیش‌داوری کنم، ولی آن‌هایی که اهل سناریونویسی علیه کشورمان هستند، بدانند که نیروهای مسلح کشورمان به‌ویژه نیروی زمینی ارتش فرصت چپ نگاه کردن به کشورمان را به هیچ نیروی متخاصمی حتی اگر به هر قدرتی هم وابسته باشد، نخواهند داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به احتمال صد در صد اگر کرمان توسط افغانها اشغال می شد دعوی به صلح می کردید آن هم دهها سال . پس سخن رهبر انقلاب چی میشه که فرموندند دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا