خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و سالزبورگ 23 دی 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و سالزبورگ 23 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های بایرن مونیخ و سالزبورگ اتریش امشب و از ساعت 20:30 به وقت ایران در یک بازی دوستانه در باوارایا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ 23 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و سالزبورگ 23 دی 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و سالزبورگ 23 دی 1401

بایرن امسال هم با ناگلزمن مثل همیشه مدعی اول کسب قهرمانی در بوندسلیگا است و در حال حاضر با 34 امتیاز صدرنشین لیگ داخلی آلمان است. آن‌ها 13 بازی است که نباخته‌اند و هر 10 بازی آخر را پیروز شده‌اند. بایرن ناگلزمن همچنین در حال حاضر 10 بازی خانگی پیاپی است که شکستی نداشته است.

سالزبورگ هم از شگفتی‌سازان اخیر رقابت‌های اروپایی بوده و در لیگ قهرمانان خوش درخشیده است. آن‌ها در اتریش وضعی مشابه بایرن دارند و با 39 امتیاز صدرنشین لیگ 12 تیمی اتریش هستند. سالزبورگ البته در 5 بازی آخر خود 2 شکست 4 بر 0 برابر تیم‌های شهر میلان، آث میلان و اینتر میلان و 3 برد داشته و از این نظر فرمی معمولی دارد.

در 5 تقابل پیشین دو تیم با هم که شامل 4 بازی در لیگ قهرمانان و یک بازی دوستانه است، بایرن 3 بار پیروز شده و سالزبورگ 1 بار. یک بازی هم مساوی شده است. بایرن که استاد تحقیر رقبا است، تیم اتریشی را هم دوبار با نتایج 6 بر 2 و 7 بر 1 نقره داغ کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ 23 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا