خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای پخش ناگهانی «گاندو» به‌جای «پریا»!

پخش مجدد سریال جنجالی گاندو که در زمان پخش از شبکه‌ی سه سیما اعتراض دولت را به همراه داشت با حاشیه‌ی تازه‌ای از شبکه‌ی آی‌فیلم فارسی آغاز شد.

به‌گزارش انصاف نیوز در حالی که بر اساس اعلام شبکه‌ی آی‌فیلم قرار بود سریال «پریا» از جمعه، پانزده اسفند، ساعت ۲۲ از این شبکه‌ی صداوسیما پخش شود، به شکل ناگهانی سریال «گاندو» جایگزین آن شد!

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال آغاز مجدد مذاکرات ایران و آمریکا درباره‌ی برجام علت این تصمیم مدیران صداوسیما در بازپخش سریال گاندو بوده است. در هفته‌های اخیر نیز مستندهای ضدبرجامی صداوسیما از شبکه‌های مستند و سه سیما پخش شده است. موضوعی که با واکنش مشاور رئیس‌جمهور نیز همراه شد.

حسام‌الدین آشنا در واکنش به پخش این مستندها در توییتی نوشته بود: «‏یک طرفه می‌تازند و شبه مستند می‌سازند. این همان مذاکراتی است که لاشه متعفن نامیده شد ولی الان سر این دعواست که کدام طرف اول به آن برگردد».

گفتنی‌ست جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چندی قبل در گفت‌وگو با روزنامه‌ی همدلی گفته بود: «اطلاعات سپاه جایی است که  سریال «گاندو» را علیه من ساخته. از این صریح‌تر که نداریم، با این حال من وظیفه دارم که در خارج از کشور از این نهاد داخلی، دفاع کنم. اصلا نمی‌توانم مسائل داخلی را مورد توجه قرار دهم و مثلا بگویم چون این‌ها گاندو را علیه من ساختند، در خارج از کشور بخواهم مقابله به مثل کنم».

این اظهارنظر آقای ظریف با واکنش تهیه‌کننده‌ی این سریال تلویزیونی نیز همراه شد؛ مجتبی امینی در پاسخ به این اظهارنظر ظریف در توییتی نوشت: «گاندو علیه آمریکا و جاسوسی که علیه ملت ایران کار می‌کرد، بود. حالا اینکه وزیر محترم امور خارجه احساس کردند علیه ایشان بوده جای سوال دارد!؟».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من دفعه قبلی اصلا گاندو رو ندیده بودم و حسی هم بهش نداشتم ، فکر میکردم چرته! دیشب قسمت اولش رو از آی فیلم دیدم ، واقعا جذاب و پر کشش شروع شد… حالا باید ببینیم تا آخرش چطور پیش میره ، مثل این دادستان و خانه امن نباشه که دو پول نمی ارزن!

    30
    10
  2. تهیه‌کننده‌ی این سریال چون میدونه مخاطبین و هوادارانش به جای فکر کردن فقط گوش میکنند و تایید میکنند، این حرف رو زده. وگرنه اگر فکر میکردند ازش میپرسیدند چرا توی سریالت نشون دادی که ظریف یه آدم بی عرضه و نفهمه که نمیفهمه جیسون رضاییان جاسوسه ولی شماها این قدر باهوش هستید که این رو میفهمید. و البته ظریف علاوه بر این که باید از شماها دفاع کنه، باید برای باج گیری های شما هم مذاکره کنه

    11
    35
    1. مذاکره مذاکره نکن
      این مذاکره ای اینقدر داری ازش دم میزنی الان داریم نتیجه شو میبینیم
      گرونی، تعطیلی کارخانه ها ، به فنا رفتن چند میلیارد دلار جهانگیری ، خصوصی سازی که شده خاص سازی ….
      آخرش هم ترامپ برجامو پاره کرد گفت گمشید ظریف و دارو دستش که اینقدر به مذاکراتتون مینازید

    2. با این اوضاع خجالت نمیکشی از ظریف و مذاکره دفاع میکنی
      تو بگو برجام چه چیزی رو به نفع این مردم عوض کرد فقط یکیشو بگو

    3. چه کنیم که آقای ظریف خودشون با جیسون رضاییان رفاقت داشتن و اصلا قبول نداشتن که جاسوس بوده!؟ >>>> جواد ظریف در سخنرانی خود که در ایام بازداشت «جیسون رضائیان»، در دانشگاه نیویورک ایراد کرده بود، در ارتباط با موضوع این جاسوس آمریکایی خطاب به حضار آمریکایی گفته بود: «متاسفانه دوست شما و دوست من، جیسون، به یک جرم خیلی جدی متهم شده. و من امیدوارم که تبرئه شود. اما او باید در دادگاه با اتهاماتش روبرو شود. او شهروند ایران است. باعث تاسف است که یک عامل پایین رتبه سعی کرده از او بهره‌برداری کند.»

  3. برجام را مانند کمونیست در موزه عبرت های تاریخ سیاسی ایران باید جست. من هر وقت از برجام بد نام سخنی می شنوم، یاد ابو موسی اشعری و عمروعاص می افتم، واقعا سخن از برجام کمال بی شرمی دولت تحقیر و فريب را می رساند.

    24
    9
  4. این همه برکت برجام رو نمی بینید وای برشما در کدام دوره از کاهو کلم و خیار شکر ….روغن مرغ و گوشت عروج پیدا کرده بود

    3
    3
  5. باشه بابا این دولت وظیفه ش چیز دیگری است وظیفه خودش را درست انجام بده نمی خواد کار سازمان اطلاعات را بکنهو یک جاسوس حرفه ای سیا رو بشناسه آمریکایی ها هم به افسانه های شما باید بخندند‌ .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا