خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضع زندانیان ایرانی در ارمنستان آنقدر بد است که به دروغ اعتراف می‌کنند

پیش از این درباره‌ی «مشکلات ایرانیان در زندان‌های ارمنستان» خبری با تیتر «اعتصاب زندانیان ایرانی در ارمنستان» منتشر شده بود. یکی از زندانیان ایرانی ساکن ارمنستان در پیامی به انصاف نیوز وضعیت جدید خود را اینگونه توصیف کرد:

وضعیت ما بهتر نشده است. حتی به دلیل شیوع شدید کرنا ویروس و جنگ ارمنستان و آذربایجان دادگاه هم تشکیل نمی‌شود.

خود من بیماری‌های قلبی و خونی دارم. مسئولین زندان هم آزمایشات کامل را انجام داده‌اند، ولی باز هم با درخواست آزادی با وثیقه خودداری کردند. تاریخ دادگاه را هم مشخص نمی‌کنند تا من از خودم دفاع و بی‌گناهی‌ام را اثبات کنم. الان یک سال هست که بلاتکلیف هستم.

در تماس‌های سفارت و درخواست مسئولین ایرانی برای «قبول وثیقه با توجه به شرایط اضطراری» هیچ‌گونه جوانی نمی‌دهند. از زمان انتشار قبلی گزارش شما تا کنون فقط یک گروه هفت نفره را دو ماه پیش به ایران استرداد کردن.

از دوماه پیش تا به حال دادگاهی تشکیل نمی‌دهند. به این بهانه که در کشور جنگ و کرونا هست. دادگاه تشکیل نمیشود و حتی هیچ تاریخی نیز برای تشکیل دادگاه گفته نمی‌شود.

با این شرایط در واقع تحت فشار بسیار زیاد روانی قرار گرفته‌ایم. در این شرایط حتی اغلب بچه‌ها حاضر شدند و نامه نوشتند که ما گناهکار هستیم، دادگاه غیابی تشکیل دهید و فقط حکم به ما بدهید. که اگر شرایط حادی ایجاد شد و خواستند که انتقال بدهند از قافله انتقال دور نمانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا