خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهداد سلیمی: این بحث‌ها توهین به من است

بهداد سلیمی در واکنش به حاشیه‌های انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: 40 دقیقه بحث است که من باشم یا نه. فکر می‌کنم این موضوع توهین به من و افتخارات من است.

خبرگزاری فارس نوشت:  انتخابات رئیس و نایب‌رئیس کمیسیون ورزشکاران در حالی از ساعت 10 آغاز شده که با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

* زمانی که هادی ساعی دوباره موضوع آیین‌نامه را مطرح کرد، کیکاووس سعیدی در واکنش به این موضوع اظهار داشت: با من بحث نکنید اگر موافق هستید رای دهید اگر نه انتخابات را برگزار می‌کنیم.

* بهداد سلیمی در خصوص اتفاقات امروز و اعتراضات هادی ساعی درباره حضورش در انتخابات، گفت: 40 دقیقه بحث است که من باشم یا نه. فکر می‌کنم این موضوع توهین به من و افتخارات من است. اگر این بحث ادامه پیدا کند من جلسه را ترک می‌کنم.

* الهه احمدی بانوی تیراندازی کشورمان گفت: خیلی از اعضای کمیسیون از حاشیه‌ها خبر ندارند. همه بزرگان ورزشی روی چشم ما جای دارند. اگر قبل از انتخابات، جلسه‌ای برگزار و مشکلات برطرف می‌شد بهتر بود. نباید اختلاف ما این باشد که آیین‌نامه تایید شده یا خیر. این برنامه باید طوری تمام شود که اول مشکلات برطرف و بعد انتخابات برگزار شود. در این جلسه نمی‌توان انتخابات را برگزار کرد.

* اعضای مجمع به توافق رسیدند انتخابات امروز برگزار شود.

* هادی ساعی خطاب به بهداد سلیمی گفت: من برای شما احترام قائل هستم و شما را دوست داریم اما وقتی قانون اجازه ندهد نمی‌توان کاری کرد.

* سعید حسنی‌پور هم انصراف خود را از ریاست اعلام کرد.


برای پست‌های ریاست، هادی ساعی، زهرا نعمتی نامزد بودند که در نهایت هادی ساعی با 8 رای به عنوان رئیس معرفی شد. نعمتی 7 رای کسب کرد.

برای پست نایب‌رئیسی هم افشین نوروزی و مجتبی عابدینی کاندیدا بودند که در پایان رای‌گیری عابدینی با 8 رای نایب‌رئیس شد. 15 نفر در انتخابات حضور داشتند.

ریاست کمیسیون ورزشکاران پیش از این برعهده آرش میراسماعیلی بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا