خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هیلاری کلینتون سفیر آمریکا در سازمان ملل می‌شود؟!

به نوشته‌ی واشنگتن‌پست جو بایدن، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می خواهد هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین را به سمت نماینده دائمی این کشور در سازمان ملل منصوب کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه واشنگتن پست در خبری در این باره نشوت کلینتون به عنوان یکی از نامزدهای اصلی این سمت بررسی می شود ، زیرا انتصاب وی اعتبار و نفوذ  ایالات متحده را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

پیش از این ، کلینتون در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی بایدن در انتخابات با عهده دار شدن در دولت وی موافقت خواهد یا خیر ، گفته بود “آماده کمک به هر طریق ممکن است”.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه پیشین  تأکید کرد که اگر از یک آمریکایی خواسته شود که برای خیر وطن خود خدمت کند ، موظف است در مورد آن فکر کند.

کلینتون پیش از این به عنوان وزیر امور خارجه در دولت باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا فعالیت کرده است. در آن زمان ، بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا بود . در سال ۲۰۱۶ ، هیلاری کلینتون به عنوان نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد ، اما در مقابل دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه شکست خورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا