خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شلوغی بانک ملت در روزهای کرونایی

زهرا منصوری، انصاف نیوز: حوالی ساعت ده صبح شنبه است، حدودا بیست نفر در مقابل بانک ملت شعبه‌ی میدان خراسان جمع شده‌اند، یک نفر مقابل درب شعبه ایستاده و اجازه‌ی ورود به مشتریان را نمی‌دهد، هر یک نفر که از شعبه خارج می‌شود، یک نفر دیگر می‌تواند وارد شود و مامور به مشتریان کاغذ نوبت‌دهی می‌دهد.

یکی از افراد ایستاده در صف می‌گوید: «این شعبه همیشه شلوغه، تازه الان وضعیت بهتره. ده نفر دیگه جلوتر از من هستند اما باز خوبه. بعضی روزها که اینجا میام حدودا سی چهل نفر جلوتر از من نوبت گرفتن. واقعا شعبه‌ی شلوغیه. اما زود به زود راه میندازند. الان حدودا بیست دقیقه دیگه نوبت من میشه احتمالا.

یکی دیگر از کسانی که در صف ایستاده می‌گوید: بانک ملت همیشه شلوغه. نمیدونم چرا. اما الان ما رو بیرون از شعبه نگه داشتند تا کرونا نگیریم. اینجوری که بدتره، این بیرونم کلی آدم جمع شدند.

براساس گفته‌ی مردم در آن منطقه به دلیل اینکه این شعبه از بانک ملت همیشه شلوغ است، بسیاری از افراد نوبت می‌گیرند و بعد به دنبال کارهای خود می‌روند تا نوبت آنها برسد. اما با شیوع ویروس کرونا به دلیل کاهش یافتن تعداد کارمندان این شعبه شلوغ‌تر شده است.

به شعبه‌ی میدان قیام بانک ملت می‌روم، آنجا هم کمی شلوغ است اما نسبت به شعبه‌ی قبلی وضعیت بهتری دارد و حدود ده نفر در مقابل آن منتظر ایستاده‌اند تا نوبت آنها برسد، در اینجا دیگر کاغذ نوبت‌دهی هم نمی‌دهند و یک نفر مامور است تا افراد را مثل شعبه‌ی قبلی به داخل بفرستد. حدودا به جز کامندان 4 نفر همزمان اجازه‌ی ورود به شعبه را دارند.

یکی از افرادی که در در صف ایستاده است، می‌گوید: این شلوغی‌ها بیشتر به خاطر کروناست، تعداد کارمندا کم شده و مردم بیشتر معطل میشن. اما کلا بانک ملت نسبت به بانک‌های دیگه شلوغه. من قبل از کرونا اینجا اومدم، اما در این حد شلوغ نبوده. نهایتا یک ربع باید منتظر می‌موندم اما الان ۴۰ دقیقه‌ست که تو صفم. خطرناکه. همینجا کرونا می‌گیریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا