خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شیخ علی اکبر تهرانی هفته‌ی گذشته درگذشت

شیخ علی اکبر تهرانی، فردی که در هئيت متوسلين به حضرت علی اكبر (ع) در غرب تهران سخنرانی می‌کرد و در سال‌های اخیر به دلیل حرف‌های خود، هیات او تعطیل و شایعه‌ی دستگیری‌اش نیز منتشر شده بود، هفته‌ی گذشته درگذشت.

به گزارش انصاف نیوز اعلامیه‌ی ترحیم او در اسلامشهر به تعداد زیادی روی دیوار‌ها چسبیده شده بود.

یک کانال تلگرامی به نام «حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی» نوشت:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

.در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند

با قلبی مالامال از اندوه و غم، عروج ملکوتی تندیس ادب و معلم اخلاق، استاد عزیز و نور هدایتمان، عارف بالله و سالک الی الله

حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی

را به آگاهی دوستان و همراهان می رساند. این مجاهد نستوه که عمر گهربار خویش را در مسیر آگاهی بخشی و روشنگری راه درخشان اهلبیت عصمت و طهارت (ع)، اخلاقیات اسلامی و انسانی و تربیت انسان ها به کار بردند، ظهر روز چهارشنبه 14 آبان 1399 دعوت حق را لبیک گفته و به سوی معشوق ازلی و ابدی خویش پر کشیدند.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به پیشگاه قطب عالم امکان، وجود مقدس حضرت ولی عصر، امام زمان (عج)، همه همراهان عزیز خود را همچون گذشته به نشر آموزه های اخلاقی آن بزرگوار دعوت می نمایم.

در ادامه شما چند فیلم از او را مشاهده می‌کنید:

 


پایگاه خبری ادیان نیوز نوشته‌ی یکی از اعضای هیات او را منتشر کرده که در پی می‌آید:

آنچه هیئت علی اکبر تهرانی و زهرا تهرانی برای آقایان و خانم‌های هیئتی به ارمغان آورد، چیزی جز عدم امنیت روانی، روح و روانی آشفته و پریشان و داغون، تنهایی و ایزوله شدن از جامعه و خانواده، ترس و دلهره نبود. فضایی به شدّت استبدادی و خفقان و احساس ناامنی بر فضای هیئت حاکم بود. این شرایط را در این نوشته که یک هیئتی با سابقه نوزده ساله آن را به نگارش درآورده می‌توانید حس کنید.

از روزی که وارد جلسه شدم، یعنی حدود ۱۹ سال پیش، فضای “اینجا بهترین است” حاکم بود. اینکه “قدر خودتان را بدانید که خود امام زمان (عج) دست شما را گرفته و به این مجلس آورده” و سیستم ایزوله شدن از همان زمان پیاده می‌شد. مسئله دخالت در امور بسیار شخصی آدم‌هایی که نزدیک به حلقه اصلی هیئت بودند خیلی رایج بود، جوری که اگر کسی مثلاً یک مسافرت می‌خواست برود، لازم بود که حتماً اجازه بگیرد و اگر اجازه نمی‌گرفت وجهه خیلی بدی پیدا می‌کرد.

جوری به آدم‌ها القا شده بود که رضایت آقا، رضایت خدا و امام زمان (عج) است، بعد اگر آقا به کسی چپ نگاه می‌کردند این‌طور برداشت می‌شد که این شخص را خدا و امام زمان (عج) نمی‌پذیرند و فضا و برخوردهای مجموعه با او خیلی بد و غیرمحترمانه می‌شد. (که خیلی از آدم‌ها مزه آن را چشیده‌اند.)

علاوه‌ بر اینکه آدم‌ها با تلقیناتی که در اینجا با آن مواجه بودند، مثل اینکه هرکس این هیئت بیاید خوب است، برگزیده است و هرکس نیاید بد و جهنمی است، به مرور از خانواده‌هایشان به عنوان اینکه آنها جهنمی و مورد تایید خدا و امام زمان (عج) نیستند فاصله می‌گرفتند. در نتیجه آدم‌های ایزوله شده و تنها شده، حالا نیازمند حمایت و محبت آقا و اطرافیانش بودند و وقتی به هردلیلی این محبت و توجه از آنها دریغ می‌شد، آنها خود را مورد قهر و غضب الهی می‌یافتند و از نظر روحی فشار شدیدی را تحمل می‌کردند و تمام تلاششان را به کار می‌بردند و چه دعاها و نذر و نیازهایی را نمی‌کردند که شاید باز هم خداوند از طریق آقا!! آنها را ببخشد و نظر لطفی به ایشان بیندازد…

نیت آنها چه بود؟ آنها در واقع در جستجوی خشنودی خدا بودند… در جستجوی خشنودی امام زمان (عج) اما با فریب‌‌های بسیار زیرکانه، جوری توجیه شده مورد تلقین قرار می‌گرفتند که آقا همه کارش برای خداست و اگر به شما التفاتی نمی‌کند، حتماً از نفس شماست و حتما خدا و امام زمان (عج) از شما خشنود نیستند!!!

در حالی که بعد در همان زمان گذشته به ما ثابت شد که بسیاری از این خشنودی‌ها یا عدم‌خشنودی‌ها نتیجه اظهارات اطرافیان درباره اشخاص بوده، و چه بسا که پشت هرکدام از این اظهارات هم اهدافی بوده که چه کسی بالا برود، چه کسی پایین بیاید و خلاصه موازنه قدرت به چه صورتی چیده بشود. چرا که هرکس آقا به او گوشه چشمی نشان می‌داد به تصور اینکه او مورد توجه خاص خدا و امام زمان (عج) است، در انظار عمومی هیئت بالا رفته و هم نزد دیگران عزیز شده و مورد احترام قرار می‌گرفت و هم حرف‌ها و عملکرد‌هایش مورد تایید تصور شده و دیگران او را همراهی می‌‌کردند.

تمام این مسائل قبل از شروع جلسه خانم‌ها وجود داشت، کاری که خانم کرد و او را در نظر آقا بالا برد، این بود که فضا و این خفقان نه برابر تشدید شود… یعنی آنچه که از توقعات و انتظارات آقا به عمل درمی‌آمد و جدی گرفته می‌شد اگر ده‌درصد بود، حالا با آمدن خانم نوددرصد جدی‌تر گرفته شده و شدید‌تر به اجرا درآمد.

آقا این ایده‌ها و نظریات را داشت، یعنی همان موقع هم همیشه می‌گفت که “من دعا می‌کنم که خدایا، مردم را مطیع من و مرا مطیع خودت قرار بده.” ولی اطرافیان آنها را آن‌طور که او انتظار داشت اجرا نمی‌کردند و او راضی نبود. یکی از دلایل اینکه خانم توانست این همه رضایت آقا را جلب کند، همین بود که این فشار و اختناق و اطاعت محض بنده‌گونه‌ای را که آقا از شاگردان انتظار داشت، خانم بیش از پیش القا کرده و به اجرا درآورد.

بعد از به قدرت رسیدن خانم به وسیله این جلب رضایت‌ها، خانم تمام تلاشش را کرد که موازنه قدرت هیئت را جوری بچیند که افراد قدرتمند از طرفداران او باشند. و همچنین تمام تلاشش را کرد تا کسانی را که طرفدار و تحت سیطره خود او نیستند از قدرت بیندازد و آنها را خراب کند. به این وسیله قدرت جلسه مردانه هیئت را هم در دست خود بگیرد که البته این به نفع آقا هم بود، چون طرفداران خانم رضایت آقا را هم بیشتر جلب می‌کردند و انتظارات او را بهتر برآورده می‌کردند. از آنجا که خانم دو روز در هفته هم به دیدن آقا می‌رفت این مسئله برایش امکان‌پذیر شده بود. بسیاری از تعاریف و تمجید‌هایش و خواب‌هایش هم در جهت کسب بیشتر این قدرت طراحی شده بودند.

برای او اینکه چه آدم‌های صالحی را این وسط با چه بهانه‌هایی خراب و له می‌کند، یا چه تعریف و تمجید‌های بی‌پایه و اساسی از دیگران ارائه می‌کند اصلاً مهم نبود. چه بسیار آدم‌های موجه و متدینی که در این جنگ قدرت تخریب شدند، و چه آدم‌های دیگری که تنها به دلیل طرفداری از خانم صاحب قدرت شدند. آدم‌هایی که از طریق این بالا بردن‌ها به قدرت رسیده بودند، متاسفانه کارهای اشتباهی انجام دادند که خانم به دلیل اینکه خودش آنها را بزرگ کرده بود، حالا ناچار بود این اشتباهات را هم بپوشاند… و برای پوشاندن این اشتباهات حاضر بود دروغ هم بگوید، حق را بپوشاند و معرکه درست کند.

آن آدم‌ها ممکن است تصور کنند که خانم برای طرفداری از آنها چنین کرده، اما واقعیت امر این است، کسانی که به خانم نزدیک بودند و مرتب با او در تماس بودند، همه پشت سر تخریب می‌شدند. من یک نفر آدم سراغ ندارم اطراف خانم، حتی آن کسانی که خیلی خودشان را به او نزدیک می‌دانند که بارها پشت سر به بهانه‌های واهی تخریب نشده باشند. اتفاقاً هرچه به حلقه قدرت نزدیک‌تر هستند، خانم بیشتر از آنها آتو دارد و چه بسا همین آتوها باعث بشود که آدم‌ها ناچار باشند اطرافش بمانند، چون اگر بروند او اسراری از آنها دارد که بتواند به خوبی تخریبشان کند و آبرویشان را ببرد. یکی از دلایلی که آدم‌های مجموعه حتی از حرف زدن با هم منع می‌شدند همین تخریب‌هایی بود که خانم پشت سر انجام داده بود و هراس داشت که به گوش آنها برسد.

این‌طور بود که همه افراد حلقه اصلی خانم تمام مدت در ترس و وحشت از یکدیگر به سر می‌بردند که مبادا خطای کوچکی از آنها سر بزند که به وسیله خبرچین‌ها به گوش خانم برسد و پشت سر موجب تخریب و بردن آبروی آنان باشد.
بارها این حرف را از کسانی که در جمعی غایب بودند می‌توانستید بشنوید، که “وقتی ما نبودیم پشت سر ما چه گفته شد؟” در ظاهر این را به عنوان درس می‌گفتند که بفهمیم و یاد بگیریم و اصلاح کنیم. اما مگر قرار نیست استاد اخلاق اگر قرار است کسی را اصلاح کند رودررو به او بگوید آن هم در خلوت؟ آدم‌ها به شدت احساس عدم امنیت می‌کردند… و می‌کنند… دچار عدم امنیت روانی هستند. و افتخار خانم این بود که همه از او بترسند و حساب ببرند. بله همه از او می‌ترسیدند، اما بیشتر آبرویشان بود که از آن می‌ترسیدند.

اما مگر مومن کسی نیست که مردم از شر او در امان باشند و به خیر او امیدوار باشند؟؟؟!!!

این فضای خفقان و فشار و غم و اندوه و عدم امنیت روانی، محبت را بین افراد بسیار کم می‌کرد و افراد همه دشمنان یکدیگر تلقی می‌شدند که برای خبرچینی علیه هم سبقت بگیرند. این مسائل را وقتی به ایزوله شدن افراد از خانواده‌هایشان و همچنین کراهت شدید بسیاری از تفریحات حلالی چون مسافرت و رفت و آمد با دوستان و هم‌فکران و امثال اینها اضافه کنید، حاصلی جز افسردگی و کسالت روحی افراد مجموعه در بر نداشت. همین کسالت و افسردگی‌های شدید خود باعث بروز مشکلات بعدی می‌شد. خانم و آقا برای توجیه این بحران آن را به غم امام زمان (عج) ربط می‌دادند و دارای صواب حسابش می‌کردند.

اما واقعیت این است: یک آدم بحران زده به چه درد دین و خدا و امام زمان (عج) می‌خورد؟ دین و معنویت اولین حاصلش قاعدتاً باید ایجاد سلامت روانی باشد، که سرور یکی از آنهاست. انسان بحران زده، نمی‌تواند برای دیگران مفید واقع شود، چنان غرق در مشکلات خودش می‌شود که دیگر همه دنیا باید به خدمت او دربیایند!!! نمونه‌اش خود خانم و آقا… که این همه خدم و حشم برای حل کردن بحران‌هایشان کافی نیستند. و یک کمردردشان مصیبتش بالاتر و عظیم‌تر از عاشورای امام حسین (ع) تلقی می‌شود!!! انگار که در این دنیا کسی به غیر از ایشان کمردرد نداشته و با کمردرد وظایفش را انجام نداده است.

قدیمی‌های جلسه که تصور می‌کنند خانم آنها را تخریب کرده است، لازم است به این نکته توجه کنند که اگر ابراز محبت آقا نسبت به آنان حقیقی بود و ایشان واقعاً مثل یک پدر برایشان دلسوز بود، به این راحتی به یک شخص خودشیرین کذاب اجازه نمی‌داد که آنها را تخریب کند و به شدت جلوی او می‌ایستاد. مگر دستور اسلام نیست که سخن‌چین باید مورد بغض باشد. اگر دوبار که آمد پشت سر کسی حرف بزند، با شدت در مقابلش می‌ایستاد و قبول نمی‌کرد، او جرئت پیدا نمی‌کرد که بیاید و باز هم سخن‌چینی کند یا تهمت بزند.

کسانی که به ظاهر آقا توجه می‌کنید و از رفتار ایشان تصور می‌کنید که شما را دوست دارند. مطمئن باشید کسی که یکی را دوست دارد اجازه نمی‌دهد که پشت سر، دیگری از او بدگویی کند، یا به او تهمت بزند. آنچه خانم از بدی‌های شما به آقا گفته به  احتمال زیاد مورد علاقه و تایید و دل‌خواه استادتان بوده که آنها را به همین سادگی پذیرفته است.

افسوس که ما به همین تصورات باطل که آقا بینا و دلسوز است و حق است و به دنبال رضایت خداست، این همه سال به تایید او کارهای عجیب و غریب خانم را تحمل کردیم و فکر کردیم که عقل ما ناقص و عقل آقا کامل است، شاید ایشان چیزی در خانم دیده که ما نمی‌بینیم.

امروز متاسفانه برای ما دیگر روشن شده که خانم عصاره وجود آقاست.

و حکایت امروز جلسه، چنان حکایت آن عقابی است که با تیری از پر خودش شکار شد و گفت: “از ماست که بر ماست.”
و چنان که قرآن می‌فرماید: “وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ”

افلا یتدبرون؟

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

    1. یک بار به مجلس این فرد رفتم و دیدم از خیابان بیرون منزل تا حیاط و تا تمام اتاق های ساختمان پر است از عکسهای بزرگ این آقا !!!! همانجا به دوستی که من را برده بود عرض کردم این آقا در اوج خودخواهی است خداخواهی اش کجا بود؟ او خودش حاضر است و ده تا عکس بزرگ و حتی قدی از خودش در این خانه نصب کرده است در خیابان بنر بزرگ از عکس خودش گذاشته و القاب استاد اخلاق و فلان و فلان نوشته …. جلسه اش هم به گونه ای بود که از دفتری مطلب میخواند … خودپرستی و خودخواهی و تحقیر دیگران از جملات و خاطراتی که میگفت برمیخواست …. خلاصه به دوستم گفتم دیگر هرگز نخواهم آمد این آقا نه میداند اخلاق یعنی چی نه میداند عرفان و دین یعنی چی ؟ خداپرستی با خودپرستی جمع نمی شود والسلام

      31
      5
  1. باسلام.
    نه اینکه شماکارتون درسته وبه حق هستیدشمادین ودنیای مردم رانابودکردید..خطرشماازبمب اتم بیشترهست.
    حاج اقایه مردم خدایی وواقعی به تمام معنابود

    29
    53
    1. عزیزم چرا نمیخاید قبول کنید اینترنت بزن ببین چندتا کلیپ میاد از حرف های زشت و بد و کفر و شرک آمیزش
      از معصوم15تا برادر ارشد حضرت عباس تا فحشها و بدوبیراه یش سر منبر

      33
      17
      1. باسلام خدمت مومنین
        دوست مومن از چه کسی نقد میکنی آیا با گوش و چشم خود دیدی یا …
        ارزش مومن از کعبه بیشتر هست مگر حدیث رسول خدا را نشینده ای که می فرمایند؛ بخدا سوگند که آبروی مومن از کعبه بالاتراست لطفا تحقیق کنید وبه فضای مجازی توجه نکنید ایشان استاد اخلاق و احکام هستند

        12
        32
    2. واقعا اول برای حوزه علمیه و دوم برای قوه قضاییه سوم برای جامعه متدینین هستم که وقتی علمای ربانی امثال آقا مجتبی تهرانی و آقای ضیا آبادی و … معرفی به جامعه نمی‌شوند امثال این … ها عرصه رو برای جولان خالی میبیند آخه شما متوجه نمیشی این آقا با این دکوراسیونی که داره دو خط عربی نمیتونه بخونه دو خط قرآن صحیح نمیتونه بخونه چطوری میشه ولی خدا تروخدا یکم عاقل و بالغ باشید تا در معرض انحراف و ضربه روحی و کن آهی قرار نگیرید .

      25
      5
    3. بدعت گذاشتن و ادعای زیادی کردن میشه مرد خدایی بودن؟ رسول خدا یادشون رفته ایشون رو جزو ائمه معرفی کنند؟
      رجوع کنید به روایات با مضمون:《الائمّة من بعدي اثنتا عشرة من قريش》 ائمه بعد از من دوازده نفر از قریش هستند

      6
      2
      1. بنده صاحب همین کامنت هستم
        خواستم بگم به این که آقای تهرانی این حرف ها رو زدند یا نه اطمینان ندارم و نمیخوام به ایشون تهمت زده باشم
        ان شاء الله خدا همه‌ی ما را از گمراهی نجات دهد

      2. من یکبار برای مراسم عزاداری محرم به منزل این رفتم. بزرگی تابلوها که از در و دیوار خانه بزرگتر بود خیلی تو ذوقم زد. این خلاف منش اولیا الله است. متاسفانه از غذای شأن هم خوردم. ولی معنویتی در مجلس ندیدم. کاشک نمی خوردم

        1
        1
  2. اگر شما حتی یک بارهم هیئت این استاد رفته باشید هم نباید این سخنان پشت استادتون بزنید چه برسد به انکه ۱۹ سال نان ونمک این اقارو خوردید
    چه بسا شما ۱۹ سال متوجه نبودید کجا تشریف میبرید ویک شبه بیدار شدید هم جای تامل دارد ان شاءالله خدا همه مارو هدایت کنه تا حداقل اگر حتی یک کلمه از کسی حرف خوب شنیدیم اینگونه پشت سرش به بدی یاد نکنیم .

    25
    38
  3. اگر شما حتی یک بارهم هیئت این استاد رفته باشید هم نباید این سخنان پشت استادتون بزنید چه برسد به انکه ۱۹ سال نان ونمک این اقارو خوردید
    چه بسا شما ۱۹ سال متوجه نبودید کجا تشریف میبرید ویک شبه بیدار شدید هم جای تامل دارد ان شاءالله خدا همه مارو هدایت کنه تا حداقل اگر حتی یک کلمه از کسی حرف خوب شنیدیم اینگونه پشت سرش به بدی یاد نکنیم

    17
    20
  4. وَسَلَامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَيَوْمَ يَمُوتُ وَيَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا

    باسلام. فوت استاد عزیز و دلسوزمان را به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام و همه محبین اهل بیت و شاگردان ایشان تسلیت عرض میکنم
    ان شاالله خداوند مارا پیرو مسیر حق استادمان قرار دهد و ادامه دهنده راه ایشان باشیم. و ان شاالله از یاوران واقعی و خوب امام زمان پشت سر استاد عزیزمان باشیم
    ان شاالله هیئت های ایشان محکم تر از قبل پابرجا خواهد بود و همچنان سخنان گهربار ایشان مومن تربیت خواهد نمود

    16
    36
  5. سلام
    بنده تا این‌سن ۳۲ سالگی مردی شریف تر و مومن تر و باتقواتر و بااخلاص تر و با علم تر و… از ایشون ندیدم شما ببین نیت ۱۹ ساله ات چی بوده که این جوری ازت رو شده
    ان شاءالله خداوند هممونا هدایت کنه و دست از هدایتمون بر نداره و هممونا به حال خودمون وا نگذاره
    حاج آقا شیخ علی اکبر واقعا مظلوم بود و مظلوم به رحمت خدا رفت
    ان شاءالله بتونیم راهشا ادامه بدیم
    حاج آقا کار خودشا کرد ما ها باید یه فکری به حال خودمون بکنیم
    بنده از یکی از شهرستانهای اصفهان به جلسه اش میومدم
    اگه مشکل داشت هیچ وقت این همه راه را نمیومدم

    19
    34
  6. اولا ایشون به کسی چپ نگاه نمیکرد دوما شما بدبین تشریف دارید ثالثا منم 13 سال تو هیئتش بودم خیلی نزدیکش میشستم سخنانشون رو چه پائین منبر چه بالا منبر گوش میدادم من یک نقطه سیاه از این آقا ندیدم والله من عظمت این آقا انقدر بالا بود من به این آقا میرسیدم خجالت میکشیدم سلام بدم همیشه این پیر مرد 70 سال اون زمان به جوان 20 ساله زودتر سلام میکرد تو که انقدر بد گفتی، از کارهایی که دم عید به فقرا پوشاک و غذا و عیدی پاکت پر پول بگو دیگه از خرید جهیزیه به دختران مردم بگو دیگه هنوز هنوز شاگردای این استاد دارند به فقرا کمک میکنند تو حسودی بیش نیستی

    28
    28
  7. با سلام خدمت همگی، اگر کسی میخواهد قضاوت کند ، بدون هیچ پیش داوری و جانبداری، به سخنرانی های ایشان مراجعه کند، چرا که همه ما دربرابر خداوند مسئولیم.
    در این کانال تلگرامی سخنان ایشان وجود دارد

    23
    5
  8. خاک خاک،خاک کفه پای شیطان رو سر تو که ۱۹ سال رفتی تو این جلسه روز اول فهمیدی این راه باطله بازم رفتی.خاک خاک،خاک کفه پای شیطان رو سر کسایی که چهل سال تو این کشور مملکت دارند بعد چهل سال سخنرانی ایشون تو کشور اسلامی تازه فهمیدن باطله جلسه چهل ساله رو جمع کردن.وخاک خاک،خاک کفه پای شیطان بر سر همه شماها که بعد مرگ یک آدم گمراه وبعد جمع کردن جلسه یک آدم گمراه و فوت یک آدم گمراه هنوز تو فکر تخریب شخصیت ایشون هستید.شما اگر میگید ایشون گمراه هستش پس چرا هنوز میخواید تخریب شخصیت کنید!؟

    20
    20
  9. خدا همه‌ی دین فروش ها را لعنت کند
    همه اینهایی که به اسم عرفان و اخلاق و … یه مشت خزعبلات تحویل خلق الله میدهند و فضائل می بافند و از غیب خبر می آورند و پیشگوئی و کرامت و کوفت و زهر مار میسازند.
    مردم دین خودتون رو بشناسید دنبال هر کسی راه نیافتید اگر چه ظاهر صلاحی داشت.

    رسول الله صلوات الله علیه امر به اتباع ثقلین کردند
    یه عده کودتا گر برای ولع قدرت خود امت را منحرف کردند
    و امت را چند پاره کردند
    حال در فرقه ی ناجیه از هر طرف یکی از مهدویت سو استفاده می کند و بابیت می سارد و دیگری بهائیت و دیگری ادعای یمانی و خراسانی و…
    این هم که خودش را معصوم پانزدهم و مخالفینش را حرامزاده می نامد در حالی که این نسبت مستوجب حد است و کبیره

    از ثقلین پیروی کنید نه فلان و فلان
    پیرو الله و رسول و خلفاء اثنا عشر علیهم السلام باشید
    و السلام علی من اتبع الهدی

    22
    10
    1. سلام هیچ زمان خود را معصوم معرفی نکرد بلکه یه نفر به استاد گفت خواب دیدم شما معصوم 15 هستید استاد گفتند شما نفر50 هستی این حرف رو زدی برو به خودت وامام الزمان برس ازاین حرفها بیا بیرون… شما چطور جواب خدا رو می‌دهید وایه که نامردها نسبت به استاد ما دادن زیبنده خودشون هست مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین.. شما مکر کردین وصبر کنین تا غضب خدا بر شما اید

      3
      7
  10. “هرکس به ولایت علی شک دارد …
    امام على(ع) به نقل از پیامبر(ص) فرمود: «اى ابو ذر! هر که ما اهل بیت را دوست بدارد، باید خدا را بر نخستین نعمت، ستایش گوید». ابو ذر پرسید: اى پیامبر خدا! نخستین نعمت کدام است؟ فرمود: «حلال‌زادگى. ما را دوست نمی‌دارد، مگر کسى که حلال‌زاده باشد».
    بنام خدا
    اینجانب از کسانی هستم که 27 سال از عمرم را در راهی که مغرضان و حسودان هیئت استاد شیخ علی اکبر تهرانی ،میروند سپری و تلف کردم،و 6 سال از عمرم را در هیئت عظیم و ربّانیه شیخ علی اکبر تهرانی،گزراندم.
    از کسانی هم نیستم که از روی تعصب و غرض و حسادت بنویسم.
    و اما بعد…(روشنگری)
    استاد شیخ علی اکبر تهرانی(ره) از دوران جوانی عمر بابرکتشان را در راه تبلیغ اسلام ناب محمدی و تربیت شاگردان مومن و خداجو صرف کردند و این را یک تکلیف میدانستند و در این راه نه از تکذیب و ولنگاری کسی ناراحت و نه از تشویق کسی خشنود میشدند،وبرای خدا کار خویش را ادامه دادند،.
    شما اگر بخواهی ده تا جوان یا پیر را به بهانه ای دور هم جمع کنی نمیتوانی،اما استاد عزیز چنان هیئت الهی و ربّانی داشتند که پنجشنبه شب ها خودجوش از سرتاسر کشور جوان ها و….به هر طریق خودرا به کلاس استاد میرساندند و این خود نشانه الهی بودن و حقانیت هییت بود‌.و این که کسی بخواهد همچین کلاس اخلاقی را اداره کند قطعا مخالفان و حسودان سر سختی خواهد داشت و این مخالفان و حسودان ،مخالفت و حسادتشان با خدا ودین ناب محمدی بود ولی چون دستشان بخدا نمیرسید لذا با مبلّغ دین خدا که استاد تهرانی بودند حسادت و دشمنی میکردند و دراین چندسال تمام تلاششان را کردند برای برچیدن کلاس خدا،بله خود پیامبر خدا حاصل 23 سال رسالتشان 4 نفر از یارانشان بودند ،حضرت علی ع ،سلمان،ابوذر ومقداد،حتی برای غسل و کفن و دفن آقا رسول الله ص جز این چهار نفر کسی نیامد،و علی ع هم که میدانید همین حسودان و مغرضان خودش و اهلبیتش را شهید کردند وقبر آقا علی ع صد سال از دست همین حسودان و مغرضان مخفی بود و همچنین قبر خانم فاطمه زهرا س،
    از اول و ازل همین بوده کسانی که بخواهند خالصا لوجه الله راه خدا را بروندهم دشمنی میبیند هم ذلالت ،که اصلا اهمیّتی ندارد،
    استاد تهرانی ره نیاز به تایید کسی نداشته و ندارد،وان شاء الله روزی که پرده ها کنار رود همه چی روشن میشود.

    السلام علیکم و رحمه الله…

    16
    12
  11. وجود مبارک امام صادق .ع. میفرمایند:
    هرگا دیدی کسی بدون ترس از خدا راحت پشت سر مردم غیبت کنه و تحمت بزنه اگر بررسی کنی یا زنا زاده است یا تخم شیطان .
    !!!!

    12
    5
  12. عزیزم چرا نمیخاید قبول کنید اینترنت بزن ببین چندتا کلیپ میاد از حرف های زشت و بد و کفر و شرک آمیزش
    از معصوم15تا برادر ارشد حضرت عباس تا فحشها و بدوبیراه یش سر منبر

    15
    13
  13. سلام هرکس در راه خدا مجاهده کند خداوند نیز او را یاری میکند خداوند محسنین را دوست دارد،شما که دارید تخریب میکنید باید بدانید حاجی هیچ وقت لباس درنیاورد تا برای حسین سینه زنی کنه مثل شماها ،هیچ وقت پول نگرفت یا بقول شما هدیه تا برای علی(ع)و اولادش تا روضه بخونه،حرف دروغ نمیگفت مثل آقای روحانی،چهار ساله هم بازنشست نشد مثل نمایندگان مجلس مفت خور که همیشه خوابن و قانون گذاری میکنن بنفع خودشون یاوام مسکن بلاعوض هم نگرفت مثل نمایندگان مجلس، حاجی از دزدها دفاع نکردمثل بزرگان مملکت،حاجی درس اخلاق می دادند که شریف باشیم وبا ظلم مبارزه کنیم و هرکس پشت کسی بی ترس ازخدا سخنی بگه حرام زاده یا تخم شیطان است تمام سوره اسرا ایه ۶۴ ،برو ببین خجالت بکش هر چند شما به دریا هم باید خودتون بشوری دریا رو منجلاب میکنی

    8
    4
    1. عزیز من با حرفای شما موافق هستما ولی خاستم یه ایراد ازتون بگیرم شما که خودتون دارید میگید نباید پشت سر کسی غیبت کرد لاقل خودت اینکارا نکن درسته ظلمهای که مسئولین درحق مردم کردند را همه میدونیم ولی تاجایی که میدونم همینم غیبت حساب میشه

      3
      5
    2. دادا چرا قیمه ها را ریختی تو ماستا، چرا همه چیزا باهم قاطی میکنی لخت شدن و سینه زدن چه ایرادی داره که با دروغگویی دزدی و اینجور چیزا قاطیش کردی

  14. والا منم سالهای زیادی جلسه رفتم.حرفهای استاد از روی قرآن و احادیث بود.برای هدایت مردم صحبت میکرد.اما اون خفقان و افسردگی و جو دشمنی و رقابت واقعا وجود داشت..واقعا جو جلسه همین طوری بود..من با چشم خودم میدیم ب راحتی ب ی عده توهین میشد،بعضیهارو تحقیر میکردن…جلسه ای ک چهل سال دوام داشته،حتما خوبیهای زیادی داشته ولی ده سال دوازده سال اخیر ب سمت قدرت گرایی پیش رفت و متاسفانه همین چیزا باعث شد ک جمع بشه.اینکه میگن حسادت و فلان و بهمان باعث شد جلسه جمع بشه الکیه.چون حسودا همیشه از قدیمم بودن و خواهند بود..خود خانم و سبک رفتارش و ی سری حرفا و اشتباهاتش باعث شد جلسه جمع بشه..

    13
    4
  15. سلام.
    بنده هم چند سالی در جلسه شرکت میکردم و خاطره انگیز بود. انسان باید حرف خوب رو همه جا بشنوه و عمل کنه.
    به هرحال هیچ انسانی عاری از خطا نیست. من به این استاد به دلیل توجه به قرآن و ذکر احادیث و لحن او علاقه داشتم و خدا رحمتش کنه.
    اما اگر یه خورده نرم تر و توام با احترام به نظام و دیگران بود، عاقبت خوبی به همراه داشت.البته، انتقادات اصلی این مرحوم عمدتا به اوضاع اجتماعی(بی حجابی، دنیاپرستی …) بود.
    به هرحال نخستین قدم در تبلیغ دین، احترام به دیگران و داشتن لحن نرم و مدارا و عمل مبتنی بر علم و حکمت است.
    در هرحال، کسانی که صرفا به خاطر خدا و بهره مندی فیوضات شب جمعه در این جلسه شرکت کردند، اجرشان پیش خدا محفوظ است. تلاش های استاد نیز قطعا پیش خداوند پاداش خواهد داشت.
    آخرین نکته اینکه،نظم جلسه و سرعت پذیرایی و احترام به شرکت کنندکان، کم نظیر و حتی بی نظیر بود.
    التماس دعا

    10
    2
  16. حیف شد.ما برای وفاتش هیئت گرفتیم و نذری دادیم.بله دوستانی هستند که مثل گوسفند و بدون تحقیق میرن خرف اینارو باور میکنن.یکم از ته خرف میزن .اصلا اگه مدرکی داری بیار بگو این اقا اشتباه کرده یا خیر.

  17. با سلام. متاسفانه سایت انصاف نیوز اصلأ جانب انصاف را رعایت نکرده و مطالب یک شخص دروغگو را که یک عمر کج فهمی خود را شرح احوال نوشته بعنوان توضیحات درباره ایشان چاپ کرده است. بنده حقیر بالای ۱۵ سال در هیأت این بزرگوار بوده ام و بخون سیدالشهداء علیه السلام قسم جز احکام و اخلاص و اخلاق از این بزرگوار ندیدم. بله یکسری افراد خودسر بودند که مشخص نبود از کجا تغذیه می‌شدند و همه اش در فکر خراب کردن هیأت بودند. به مرگ خودم قسم عین اوضاع صدر اسلام و انقلاب اسلامی بود که منافقین نفوذ می‌کردند تا انحراف ایجاد کنند. در نهایت من به همه عزیزان میگویم کسی را که خدا بخواهد هدایت کند هیچ کسی نمی تواند گمراه کند و کسی را که خدا رها کرده هیچ کسی نمی‌تواند هدایت کند ولو پیامبر اسلام باشد. مگر رسول خدا صلوات الله علیه و آله توانست منافقین اطرافش را اصلاح کند. خلاصه هر که میخواهد بدرستی راه خدا را برود و شیعه واقعی اهل بیت علیهم‌السلام باشد انشاالله با توسل به وجود مبارک معصومین علیهم‌السلام و بلاخص وجود نازنین آقا امام زمان علیه السلام راه را پیدا میکند. مرحوم استاد بزرگوار بارها در سخنرانیهای خود فرمودند شب‌ها قبل از خواب با ذکر صلوات برای سلامتی و رضایت حضرت صاحب الزمان علیه السلام از ایشان راه هدایت به مقصود اهل بیت النبوه را بخواهیم. عزیزان امام خود را موظف به هدایت ما می‌داند مگر اینکه خودمان خورده شیشه داشته باشیم. مطمئن باشید هر چقدر شیطان زرنگ باشد؛ خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف زرنگ ترند. یا علی مدد

    10
    1
  18. کل دنیا بر پایه علم دارن پیشرفت میکنن، خیلی از کشورها دارن در فضای خارج از زمین مطالعه میکنن…… هنوز تو خرافات گیر کرده،نتیجه ش هم اینه روزبه روز داره وضع کشور و مردم بدتر میشه و فقر و بدبختی و جرم ایران رو فرا گرفته

    2
    3
  19. با سلام بنده چند سال پیش، تقریبا یک سالی رو در جلسات آقای تهرانی حضور پیدا کردم. و اینم بگم با توجه به تحصیلات خودم و مطالعات تاریخی زیاد حرف هر سخنران و مداحی رو چشم بسته قبول نمی کنم، حالا میخواهد آن فرد هرکی که میخواد باشد، چون معتقدم امروزه بازار و دکان دلالی دین و فروش اون با قیمتی ناچیز زیاد شده ، این جلسات رو یه بنده ی خدایی بهم معرفی کرد که دوست من بود و من هم از سر کنجکاوی وارد این جلسات شدم، برای بنده از همان بدو ورود روشن شد که این آقا هم ضعف ها و اشتباهاتی داره و شاید خصلت اخباری بودن ایشون بود که هر چیزی رو که به صورت حدیث روایت می شد رو قبول میکرد(البته این مشکل تنها ایشون نیست و مشکل بسیاری از روحانیون ما هم هست) و تمام حرفهایی که میزد رو به احادیث می رسوند، حالا این احادیث چقدر قوی و ضعیف و خرافه بودند، بماند ،نمونش یکبار دیدم صحبت انسان های دوره ی حضرت آدم رو میکرد که مثلاً چندین متر بودند؟!!! و برای سند هم صحبت های گذشتگان رو می آورد که امروزه علم بی پایه و اساس بودنش رو اثبات کرده، اما در کل اگر جانب انصاف رو رعایت کنیم و پای روی حق نگذاریم ایشان درسته آدم معصوم و عاری از خطایی نبودند، اما بنظرم آدم ساده و بی آلایشی می آمدند که به راهشون ،که ارشاد و ترویج دین اسلام بود ایمان داشتند، اما متاسفانه در جاهایی دچار انحراف و کجی شده بودند که بنده چند عامل رو بسیار ماثر می دونم اول: پیری و ناتوانی تدریجی ایشون که زمام امور در اداره جلسات رو از دست داده بودند و افتادن جلسات به دست اشخاص نالایق و چابلوس و ریاکار(به شخصه خودم برخی از این جمله افراد رو در جلسات می دیدم) که موجب به وجود آمدن شایبه و حرف و حدیث هایی در جلساتی می شدند که تمام هم و غمش باید ترویج اخلاق و احکام اسلامی می بود، و اینکه این پیری بعضی وقت ها باعث لکنت ها و حتی زدن حرفهای عجیب و اشتباه هم می شد که بنده چندین بار به شخصه شاهد آن بودم، و تمام اینها به تازه گی ایجاد شده بود ،چون هیچ آدم عاقلی نمی‌تواند باور کند که فردی بیش از ۴۰سال اینطور بوده، و اما مردم در این مدت از گرد او متفرق نشده باشند؟! دوم : عدم وابستگی آقای تهرانی به حزب و جریان سیاسی خاص که نوعی در میان عموم و شاید دستگاهای امنیتی ،حجتی بودن ایشان را تلقی می کردو این مسئله موجب سوظن آنها شده بود، که البته ایشان در واقعیت سیاست گریز نبودند و عدم تعریف و تمجید از سیاسیون و مسؤلین این ذهنیت را در نزد آنها به اشتباه به وجود آورده بود، سوم : و به عقیده ی بنده مهمترین عامل زمین خوردن ایشان بود، حضور افراد پلید و منافق با اهداف و افکاری مبهم در جلسات و نزدیک شدن تدریجی آنان به آقای تهرانی در جهت انحراف و نابودی جلسات ایشان بود ،طوری که بنده به خدا قسم می دیدم که آقای تهرانی هیچ موقع حرفی با چنین منظوری را نزده بودند ولی اینها با دفاع بد و دروغ بستن به ایشان سعی در ایجاد و جعل کرامات برای تهرانی و مقدس جلوه دادن ایشان می نمودند، که به نوعی نقشه ی تخریب اینها بود، بنده به عینه می‌دیدم که اینها با دفاع بد قصد تخریب آقای تهرانی را داشتند، و خودم چندین بار به این اشخاص منافق و متقلب اخطار دادم که این بیچاره کی این طور گفت که تو داری در میان عموم مردم از ایشان به اصطلاح دفاع می کنی؟!! اما معلوم بود، که اینان نه از روی سهو بلکه کاملا از عمد قصد بستن اعجاز و کرامات دروغین به این پیرمرد را داشتند تا… خلاصه نقش این افراد در نابودی جناب تهرانی از همه موارد بسیار پر رنگ تر بود، حتی شاهد بودم که برخی از اینها که به آقای تهرانی نزدیک شده بودند به این بنده خدا اطلاعات غلط از حوادث روز و مسائل علمی و..می رساندند و ایشان هم که فرصت تحقیق نداشته و هم به این افراد اعتماد داشتند بلافاصله این مسائل را در جلسات بازگو می کردند، که موجب خنده و یا تردید در افکار و نیت تهرانی می شد،نمونه اش خواب ها و رویاهایی که در مورد برخی مسائل و رویت امام زمان در عالم رویا و سفارشات ایشان به مردم و اعضای جلسه بود، که برای بنده کذب آنها کاملا واضح بود اما مشخص بود که از کجا می رسید و این بنده ی خدا داشت بر حسب اعتماد به آنها این مسائل را در عموم می گفت، اما بعد از چند ماه علایم سوظن در جناب تهرانی پیدا شد و ایشان دیگر از کسی به جز چیزی که می دید و می خواند ،در جلسات نمی گفت. در کل بنده نمی گم که هر چه جناب تهرانی اشتباه گفت و اشتباه رفتار کرد تماما به دلیل حضور چنین افرادی بود، چون آقای تهرانی که سهل است، بلکه دانشمندان و حتی مراجع هم در برخی امور دچار اشتباه و لغزش می شوند،اما حضور چنین افرادی در انحراف صحبت ها و حتی اهداف جلسه کاملا هویدا بود، خدا لعنت کند منافقین را. چهارم: بنده نمی دانم که نقش دختر ایشان در تخریبش چقدر و چطور بوده، اما اگر به شایعات بنگریم ایشان گفته بود:«بنده سید نساء العالمین هستم؟!!!!!» که بنظرم این حرف نمی دانم ریشه در کجا دارد؟ اما اگر جسارتا این را گفته باشند نشان از نوعی بیماری روانی در ایشان دارد، مخصوصا زمانی که این آقا می فرمایند دختر خانم آقای تهرانی به همه مظنون بوده، احتمالا نشان جدی نوعی بیماری روانی اسکیزوفرنیای همراه با پارانویا هست، که صدرصد زندگی شخصی طرف را مختل می کند، چه رسد به حضور در جلسات و ایراد سخنرانی در عموم، به هر حال معلوم هم نیست این آقای ۱۹سال پا در رکاب این حرفها را از کجا آورده چون جلسات خانم ها هیچ ربط و اختلاطی با آقایان نداشت و کسی در میان جلسه ی ما از آقایان با خانم هیچ صحبتی نکرده و او را ندیده بود اما خب معلوم است این حرفها رو خیلی خوب ساخته اند، و خوب میخواستند که از دختر یک شیخ جلسه ای ، یک «طاهره قرة العین» بسازند!!!!!
    و اما سخن در مورد خوبی های ایشان بسیار زیاد است، و به نظرم اگر این انحرافات را کنار بگذاریم ایشان آدم خوبی بودند، از کمک به فقرا گرفته تا…، اما مسائلی که موجب شد جناب به جای ادامه ی سخنان زیبا بعضی سخنان ناصواب بزند ،وجود این عوامل بود که خداوند : یاران شیطان و کسانی که سعی در انحراف اشخاص صالح را دارند نابود بگرداند.
    امیدوارم که در بیان صحبت هام انصاف رو برای ایشان رعایت کرده باشم.

    1. سلام هیچ زمان خود را معصوم معرفی نکرد بلکه یه نفر به استاد گفت خواب دیدم شما معصوم 15 هستید استاد گفتند شما نفر50 هستی این حرف رو زدی برو به خودت وامام الزمان برس ازاین حرفها بیا بیرون… شما چطور جواب خدا رو می‌دهید وایه که نامردها نسبت به استاد ما دادن زیبنده خودشون هست مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین.. شما مکر کردین وصبر کنین تا غضب خدا بر شما اید

      2
      1
  20. با سلام ببخشید بنده دیروز مطالبی رو مطرح کردم که تمامش تجربه ی یکساله ی خودم از حضور در جلسات بود ، اما دقیقا دیشب در یوتیوب با کلیپی مواجه شدم که نوه ی آقای تهرانی بیچاره یعنی زهرا خانم تهرانی از سخنان خود در جلسه ی خانم هاگذاشته بودند، و متأسفانه بنده این کلیپ را تا قبل از این ندیده بودم، محتوای این کلیپ سراسر حرفهای غلوآمیز ، و سخنان بی سر و ته و حتی شرک آلود بود که بنده در هیچ یک از جلسات آقای تهرانی از زبان آن مرحوم نشنیده بودم، راستش با دیدن این کلیپ یقین پیدا کردم که نقطه ی آغاز انحراف آقای تهرانی و جلسات معنوی ایشان، وجود این خانم … بود ، فکر می کنم مطمئنم این خانم نه اعتقاد واقعی به اسلام دارد و نه به دینی، چون کاملا مشخص بود که اشخاصی که سعی در دفاع بد از تهرانی و بستن کرامات و جعلیات به ایشان داشتند از جایی خط می گرفتند، و به طور سهوی حرف آن پیرمرد را تحریف نمی کردند و اینکه خواب های پریشان و دروغ چابلوسان را حجت شرعی دانسته و برای باورش با چاشنی قسم و ..به خورد آن پیرمرد می دادند ، باعث نابودی همه چیز شد،
    خداوند لعنت کند منافقان را ..آخر نمی دانم چه سودی داشت که جلسات این پیرمرد را این خانم نابود کند، والله اگر دنبال «طاهره قره العین» شدن و سجاح شدن هم بود ،این راهش نبود، چون بنده مطمئن هستم تا قبل از پیدا شدن این فرد … ،هرگز حاج آقا این حرفها رو نزده بود. به هرحال خدا گناهان و اشتباهات آقای تهرانی آن پیر ساده دل را که زندگی خویش وقف دین کرده بود بیامرزد و خداوند آن نوه ی … را به همراه یاران منافق و دجالش به دوزخ برد!

    2
    1
  21. سلام بنده چند سالی جلسه میرفتم چیزهای یاد گرفتیم ولی من چند سال آخر بخاطر همین حرفاش نرفتم وقتی سیره ای عر فای دیگر رو میبینیم و ایشون رو خیلی از عرفان هر حرفی رو نمیزدن توهین نمی‌کردن ایشون از شیخ رجبعلی خیاط حرف میزدن ولی اگر بخونید مسلک شیخ رجبعلی که عارف بود با ایشون فرق داشت متاسفانه ثمره چندین سال سخنرانی و جلسه و بقول خودشون روی خودشون کار کردن شد برادر بزرگ حضرت عباس و اون تولدشون که خیلیا رو بالای منقرض بخاطر اینکه جلسه رو ترک کرد کوبید تهش خودش اینطوری شد متاسفانه مثل خیلی از عرفان که کم حرف بودن و کسی رو قضاوت نمی‌کردن ایشون هم زیاد حرف میزدن و قضاوت میکردن چرا چون می‌گفت میری پشت جلسه حرف میزنی یا شخصی از جلسه رفته بود دیگه ایشون هر چند وقت میکوبیدش که بچش اینطور شد خودش اینطور شد متاسفانه سرانجام کار…..

    1
    2
  22. سلام. استاد شیخ علی اکبر تهرانی تمام منبرها ش از قرآن واحادیث اهل بیت(ع) بود ومعصوم 15 هم تهمت بود چون من 3 بار کلیپ رو نگاه کردم طرف به استاد گفت من خواب دیدم شما معصوم 15 هستین استاد فرمود شما نفر 50 هستین که این حرف رو زدین برو به خودت وامام الزمان برس از این حرفها بیا بیرون.. همین کلیپ رو در میان مردم جار زدن که او خود را معصوم 15 نامیده… وفقط می‌ترسیدند که این استاد شاید می‌خواهد ریاستی یا کاری رو در انقلاب انجام بده… نه این استاد وهیاتش فقط وفقط تبلیغ اسلام بود وتمام وچیزی که در فکر نمی‌گذشت پست ومقام بود… وهمی کسانی که می‌گویید استاد بد وزشت صحبت می‌کرد خدا هم در قرآن به منافقین وافراد که راه خدارو کج نشون مردم می‌دهند فحش داده گفته آنها حیوان بلکه پست ترند وجایی خدا فرموده الاغن.. وایه ای گفته ای شیطان برو با مال جانشان شریک شو. وغیره… واستاد هم فحش‌های قرآنی میداد…. وشما هم با حسادت راه خدا رو به مردم کج نشون دادین..وهمانطور که بدون استفاده از رادیو تلویزیون این شخص رو خدا به ایران که هیچ حتی به جهان شناساند وباز همین خدا نمی‌گذارد هیات وسخنانش نابود شود چون همه قسمتی از تجلی ونور خدا بود در زمین وشما خواسته یا ناخواسته با خدا سر جنگ گرفتین پس هر همت که دارین بکار ببندین بر علیه استاد وجلسه اش که خدا می‌بیند همه را…. وخیلی سخت هم جواب شمارو در همین دنیا وآخرت می‌دهد…

    5
    3
  23. سلام در ابطال حرف شما همین بس که نوشتین شایعه ی دستگیری آن… در صورتی 8 ماه در زندان توسط دادگاه روحانیت تهران بود ودر جلسه آخر موافقین ومخالفین استاد بودن.. وآقای قاضی گفت من پشت سر هر کدوم از شما بگین نما ز میخونم ومصلحت هست چند وقتی کلاس برگزار نشود.. ودر این 8 ما ه نقطه ی سیاهی از استادتون نتوانستیم پیدا کنیم… نوشتی انحرافات شیخ علی اکبر.. شما دین رو به لجن وانحراف کشوندی با تفرقه در شیعه…. ودردو دنیا بد بخت وذلیل در خانه خدا واهل بیت هستی..

    3
    2
  24. چرا سعی داری کسیو خراب کنی، اون مرحوم هزاران کار خیر و نیک داره، از اونا چرا نگفتی، از خدا بترس، هرکس این نوشته ها را خوانده یک سری به سخنان آن مرحوم بزنه، چیزی جز کلمات اهل بیت نمیگه

    3
    1
  25. بنده 25سال هییت ایشان رفتم خیلی هییت خوبی بودخدابیامرزدش الفاتحه

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا