خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند پرسش از نماینده شگفتی‌ساز!

آرین افخمی در ایسنا نوشت: خبر تحصن و اعتصاب غذای یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمانه شگفتی‌ها و اخبار عجیب، باز هم این موضوع را یادآوری کرد که می‌توان همچنان شگفتی‌ساز بود!

مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی نماینده مردم شهربابک و عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی یکشنبه ۲۵ آبان، “تحصن و اعتصاب غذای خود در دفتر کارش در طبقه ششم مجلس را اعلام کرد” و “ضمن عذرخواهی از خانواده‌اش”، گفت: «به عنوان سرباز ولایت در حمایت از محتاجین به نان شب و گرفتاران و به خاطر عدم صداقت برخی مسوولان این کار را انجام خواهم داد.»

این اقدام و اظهارات حسینی قطب‌آبادی پرسش‌هایی را ایجاد می‌کند:

۱. قرار است این تحصن و اعتصاب غذا چه دردی را از محتاجین به نان شب و گرفتاران دوا کند؟

۲. آیا بهتر نیست این نماینده مجلس به جای تحصن و اعتصاب غذا، به وظایف نمایندگی خود عمل کرده و با پیشنهاد تصویب قانون، نظارت دقیق بر نهادها، سوال از وزرا و… به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشد؟

۳. قرار است با این تحصن و اعتصاب غذا به چه شخص یا نهادی فشار وارد شود؟

۴. آیا این نماینده مجلس از بودجه، فشارهای همه‌جانبه آمریکا و جنگ اقتصادی که کشور با آن درگیر است خبر دارد؟

۵. قطب‌آبادی که خود را “سرباز ولایت” معرفی کرده آیا سخنان رهبر انقلاب درباره دامن نزدن به حواشی و لزوم همکاری و تلاش برای بهتر شدن اوضاع کشور را نشنیده است؟

۶. تا کی قرار است عده‌ای پشت سنگر ولایت فقیه پنهان شده و با خرج کردن از رهبری، خود را مطرح کنند؟

۷. اگر به فرض مشکلات محتاجین به نان شب با این تحصن و اعتصاب غذا حل شد، آیا باید دیگران هم راهکارهای قانونی و اقدامات مدیریتی خود را کنار بگذارند و به شیوه مدیریتی نوینی به نام تحصن و اعتصاب غذا روی بیاورند؟

۸. آیا قطب‌آبادی فراموش کرده نماینده مجلس شورای اسلامی است و همچنان فکر می‌کند یک فعال سیاسی یا اجتماعی و مجلس شورای اسلامی یک حزب یا انجمن مردم‌نهاد است که دست به تحصن و اعتصاب غذا در طبقه ششم مجلس زده است؟

۹. آیا می‌توان اینگونه برداشت کرد که چنین اقداماتی نه برای محتاجین به نان شب و گرفتاران، بلکه برای بیشتر جلوه کردن برخی افراد صورت می‌گیرد؟

۱۰_تا کی قرار است اعتصاب غذای این نماینده مجلس  ادامه داشته باشد؟ شرط پایان این اعتصاب چیست؟

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا