خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصراف یکی دیگر از کاندیدا‌های هیات نظارت در اعتراض به وضعیت انتخابات

حسن کربلایی

حسن کربلایی که در دور اول انتخابات نفر چهارم شده بود با صدور بیانیه‌ای از حضور در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات انصراف داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نیک رو متن کامل این بیانیه در پی می‌آید:

هوالعليم

برادران و خواهران ايمانی و اهالی محترم خبر!

سلام علیکم؛

همانگونه که مستحضريد، اين برادر كوچك و خدمتگزار شما؛ در انتخابات ٢٠ آبان ماه نماينده مدیران مسئول در هيات نظارت بر مطبوعات شركت كرد.

ضمن سپاس بيكران و صميمانه از همه عزيزانی كه در امر انتخابات شركت جستند چه كسانی كه به بنده رای دادند و چه همكارانی كه نظر به خواهران و برادرانی ديگر داشتند؛ انصراف خود را از شركت در  دور دوم انتخابات اعلام می‌كنم.

اهميت هيات نظارت و ميزان تاثير آن در سلامت و ارتقای جايگاه مطبوعات و رسانه‌ها بر كسی پوشيده نيست. ناظر بر همين اهميت؛ خواهان شركت در انتخابات هيات نظارت بودم. اما وقتی شائبه‌ها و شبهاتی درباره سلامت نوع جلب آرا وجود دارد؛ ترجيح می‌دهم جزيی از يك رقابت غير‌عادلانه نباشم!

اميدوارم مسئولان امر به ویژه سازمان‌های نظارتی و امنیتی و علی‌الخصوص مدیریت ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آنچه روی داد؛ نظری افكنند.
حقوق اصحاب رسانه و اهميت هيات نظارت قابل اغماض نيست.

والعاقبة‌للمتّقین

حسن کربلایی حاجى‌اوغلی


گفتنی است پیش از این نفرات دوم (مهدی رحمانیان) و سوم (بیژن مقدم) مرحله‌ی اول انتخابات نیز در اعتراض به وضعیت انتخابات انصراف داده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا