خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای بوی نامطبوع در لاهیجان چه بود؟

سیداسماعیل میرغضنفری، فرماندار لاهیجان با اشاره به انتشار یک بوی نامطبوع در سطح شهر طی شب گذشته و از بین رفتن آن، گفت: تاکنون هیچ گزارش مبنی بر مراجعه به مراکز درمانی و مسمومیت ناشی از استنشاق بو نداشتیم.

میرغضنفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار یک بوی شبه گاز در سطح شهر لاهیجان از شامگاه گذشته، اظهار کرد: این بوی نامطبوع از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در لاهیجان احساس شد و تا چهار بامداد امروز ادامه داشت و سپس از بین رفت.

وی با بیان اینکه از همان ساعت اولیه انتشار بو گروه های مختلف امدادی اعم از شرکت گاز و آتش نشانی را مامور رسیدگی کردیم، افزود: تاکنون منشا خارجی برای انتشار بود پیدا نکردیم.

فرماندار لاهیجان انتشار چنین بویی در سطح شهرستان را بی سابقه دانست و تصریح کرد: شامگاه گذشته مه غلیظی بر سطح شهر حاکم بود و این مه اجازه وزش باد و جابجایی هوا را نمی داد.

میرغضنفری از مردم لاهیجان خواست دغدغه ای نسبت به این بو نداشته باشند و خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارش مبنی بر مراجعه به مراکز درمانی و مسمومیت ناشی از استنشاق بو نداشتیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گندزدایی و ضد عفونی کردن مستمر خیابان ها و معابر سطح شهر، یادآور شد: در حال پیگیری عامل انتشار بو هستیم و اقدامات لازم در حال انجام است، اما جای نگرانی برای مردم نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا