خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علیرضا نادی: باخت به ژاپن یعنی اوضاع خطرناک است

تیم ملی والیبال در مسابقات جام جهانی توکیو بعد از کسب نتایج ضعیف، عصر روز گذشته در عین ناباوری بعد از 9 سال به تیم ملی ژاپن باخت که این موضوع باعث انتقادات گسترده در فضای مجازی شد. علیرضا نادی بازیکن سابق تیم ملی والیبال درباره‌ی علت نتایج تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی و شکست در برابر تیم ملی ژاپن به انصاف نیوز گفت: «وقتی تیم روحیه پیروزی نداشته باشد و بازی‌های خوبی انجام ندهد طبیعتا می‌بازد و وقتی این باخت مقابل تیم ژاپن رخ می‌دهد اوضاع خطرناک می‌شود.»

در ادامه متن کامل گفت‌وگو با علیرضا نادی را می‌خوانید:

علیرضا نادی، ملی‌پوش سابق والیبال درباره‌ی نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات جام جهانی ژاپن گفت: «وقتی تیم روحیه و انگیزه برد نداشته باشد و بازی‌های خوبی انجام ندهد طبیعتا شکست می‌خورد و وقتی این باخت مقابل ژاپنی رخ می‌دهد که ده سال برابر ما پیروز نشده بود اوضاع خطرناک می‌شود. باید علت این باخت‌ها ریشه‌یابی شود تا مشکلات حل شود.»

نادی درباره‌ی انتخابات فدراسیون والیبال و احتمال آمدن محمدرضا داورزنی برای این پست گفت: «این که چه کسی ریاست را بر عهده بگیرد خیلی نکته مهمی نیست. وقتی به نتایج تیم ملی نگاه می‌کنیم و مربی هم برای این نتایج به کسی جوابگو نیست همین حاشیه‌ها دور تیم جمع می‌شود، بنابراین باید یک رییس بالاسر تیم باشد که از او درباره‌ی نتایج جواب بخواهد. هرچه زودتر این انتخابات برگزار شود به نفع والیبال است.

نادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا چه زمانی باید از نسل کنونی مثل معروف، غفور، موسوی و … استفاده شود گفت: «اشتباه همه‌ی کارشناسان این است که با یک باخت همه تقصیرها را به گردن بازیکن می‌اندازند، بازیکن از سال گذشته مدام در میدان مسابقه است و استراحت کافی ندارد.  باید دید علت تغییر نکردن ترکیب تیم چیست؟ وقتی پشتوانه‌ی کافی برای جایگزین کردن بازیکن برای این نسل داریم چرا سرمربی تیم ملی این کار را  انجام نمی‌دهد؟ وقتی نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی و جهانی به روی سکو می‌روند یعنی باید کم کم  از نسل جوان در مسابقات استفاده کرد تا به مرور ترکیب تیم ملی تغییر کند.»

علیرضا نادی در پایان درباره‌ی احتمال کسب سهمیه‌ی المپیک توکیو در چین که دی ماه برگزار می‌شود گفت: «این احتمال وجود دارد که ایران سهمیه‌ی المپیک را کسب کند چون 8 تیم آسیایی حضور دارند  و با توجه به اینکه تا دی ماه زمانی باقی نمانده تنها کار این است به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای روحیه تیم را بالا برد تا بتواند سهمیه‌ی المپیک را کسب کند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا