خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایندگان مجلس خواستار پژوهش درباره «داروی امام کاظم» شدند

هفده نماینده‌ی مجلس در تذکری به وزیر بهداشت بر ضرورت پژوهش درباره داروی امام کاظم (ع) برای درمان کرونا تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

جعفر قادری به همراه ۲۹ نماینده دیگر به وزیر کشور: لزوم رعایت قانون برنامه ششم توسعه در توزیع عوارض و آلایندگی.

ابراهیم عزیزی و حجت‌الله فیروزی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در اعلام اختیاری شدن پزشک خانواده در استان فارس. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم لغو سقف پرداخت هزینه‌های دارو و درمان افراد زیر پوشش تامین اجتماعی. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع و اقدام فوری در تامین و توزیع نهاده های دامی و دامداران اعم از دامداری های صنعتی و سنتی.

سیدمسعود خاتمی نماینده گلپایگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم اجرای کامل بند پ ماده ۹۰ برنامه ششم توسعه درباره ایثارگران.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و اقدامات اساسی برای کاهش قیمت ارز و سکه.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی: لزوم استقلال حساب‌های شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌های نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار از شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی. علت عدم تامین نهاده‌های دامی برای دامداران به خصوص دامداران روستایی با توجه به افزایش قیمت آن در ماه‌های اخیر چیست؟

محمد کعب عمیر به وزیر اقتصادی و امور دارایی: لزوم بخشودگی سود و دیرکرد وام تعاونی مسکن کارکنان هفت تپه.

زهره الهیان به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در شرایط بحرانی کرونا در شرکت‌های هواپیمایی.

حسین رئیسی به وزیر نیرو: لزوم احداث سیل بند و لایروبی رودخانه‌های حوزه‌های انتخابیه با احتمال بروز سیل در سال آبی جاری.

رسول فرخی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مرغ و سایر نهاده‌های کشاورزی.

محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر نیرو: لزوم حضور معاون پارلمانی وزیر نیرو در صحن علنی و پیگیری مشکلات مردم.

پروین صالحی مبارکه به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به وضعیت دریافت حق نظاره چاه‌های دامداری در شرایط تورم شدید امسال.

مهدی طغیانی به همراه ۵۴ نفر از نمایندگان به وزرای اقتصاد و خارجه و راه و  شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و کشور: لزوم مدیریت به هم ریختگی مرزهای صادراتی کشور و رسیدگی به انباشت شدن کامیون‌های مملو از کالاهای صادراتی در پشت مرزها.

ابراهیم رضایی به وزیر نفت: لزوم به کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در طرح‌های پارس جنوبی.

روح الله متفکر آزاد و  ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت تلاش و اظهارنظر برای انحصار به کارگیری اسامی صرفا فارسی برای فعالیت‌های اقتصادی، علی رغم مغایر با قانون اساسی و روح حاکم بر چندگانگی فرهنگی کشور چیست؟

عباس مقتدایی به وزیر کشور: لزوم پیگیری درخواست تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها. به وزیر ارشاد اسلامی: ضرورت هم افزایی با نهاده های فرهنگی کشور همچون صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی – حوزه هنری و غیره جهت تولید آثار فاخر و هنرمندانه. عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر بهداشت: ضرورت تدبیر در خصوص تولید و توزیع انسولین مورد استفاده افراد مبتلا به دیابت.

محمدتقی نقدعلی به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: علت عدم صدور کارت ملی چیست؟ به وزیر امور خارجه: لزوم بازنگری و اصلاح لوگوی طراحی شده برای وزارت امور خارجه. به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به نوسانات شدید سرمایه سهام داران حقیقی در بورس. به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم پیگیری تخصیص فوق العاده ایثارگری به بازنشستگان تامین اجتماعی. لزوم اجرای صحیح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی.

علی کوهساری به وزیر کشور: لزوم پرداخت خسارت سیل تیرماه سال جاری در شهرهای آزادشهر و رامیان.

علیرضا ورناصری به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در کسر ۳ درصد از گردش مالی قرارگاه بابت فعالیت های محرومیت زدایی. به وزیر صمت: علت عدم تطابق قیمت کالاها با ارز ۴۲۰۰ تومانی و گرانی کالاهای اساسی چیست؟

کمال حسین پور به وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه به بازسازی مدارس در دو شهر پیرانشهر و سردشت. به وزیر بهداشت: لزوم احداث مرکز درمان در شهرستان پیرانشهر

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت پژوهش درباره داروی امام کاظم (ع) برای درمان کرونا.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عاخه توى اين اوضاع آشفته كه وزير بهداشت فرصت سر خاروندن هم نداره چطور ميتونه درخواست نماينده هاى عزيز رو اجابت كنه ؟! عجالتاً خود آقايون نماينده خصوصاً حاجى آقا دلنگانى كه در تعهد ، تخصص و دلسوزى شون هيچ گونه ترديدى وجود نداره مثل امام جمعه محترم بروجرد دست به كار بشن و اين داروى اسرار آميز را مطابق دستور آيه الله تبريزيان هر شب موقع خواب [استعمال] و آزمايش كنند ، خدا را چه ديديد ؟! چه بسا راهى براى رفع گرفتارى ها از اين ملت بلا زده گشوده شد ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا