خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره مردی که سمت مردم ایستاد

محسن جلال‌پور در یادداشتی تلگرامی با عنوان «درباره مردی که سمت مردم ایستاد» نوشت:

جامعه ایران در حال از دست دادن مداوم رفاه است و متأسفانه روز به روز فقیرتر می‌شود. وضعیت اقتصادی بدی که همه را گرفتار کرده، باعث بدبینی مفرط مردم نسبت به سیاستمداران شده است و چون روحانیون در ویترین سیاست حضور پررنگ دارند، بیشتر از سیاستمداران تحت فشار قرار گرفته‌اند.

جامعه تحت فشار سیاسی و اقتصادی، نسبت به هیچ مقام مسوولی نگاه مثبت ندارد و کل ساختار را مسبب گرفتاری خودش می‌داند. اما آیا در این ساختار همه بد و ناکارآمد هستند؟

قطعا همه خوب نیستند اما همه بد نیستند. سیاستمداران و روحانیون پاک و شریفی هم وجود دارند که همواره دغدغه بهبود وضعیت مردم را داشته‌اند. مثلا هرکس بگوید آیت‌الله سید یحیی جعفری روحانی خوبی نبوده، من به دلایل زیاد نمی‌پذیرم. چون تجربه شخصی‌ام می‌گوید او روحانی شریفی بود که در تمام سال‌های گذشته پاک زیست و مظلومانه از دنیا رفت.

متأسفانه ساعتی پیش شنیدم آیت‌الله جعفری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به رحمت خدا رفته‌اند. بسیار متأسف شدم چون ایشان به معنای واقعی انسان شریفی بودند.

این روزها نوشتن درباره برخی روحانیون بسیار سخت است اما یقین دارم کرمانی‌ها قبول دارند که آیت‌الله جعفری انسان شریفی بود که همواره سمت مردم ایستاد و با مردم زیست و همواره در بین و برای مردم کار کرد و برای همیشه چهره‌ای قابل احترام از خود به یادگار گذاشت.

روحشان شاد و یادشان گرامی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا