خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد افشین علا از روزنامه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی

افشین علا، شاعر انقلاب، به کار گرافیکی روزنامه‌ی تهران تایمز، زیرمجموعه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی که عکسی از میرحسین موسوی را در کنار ترامپ گذاشته و وضعیت آنها را در دو انتخابات اخیر آمریکا و انتخابات سال ۸۸ ایران مقایسه کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت تلگرامی آقای علا در پی می‌آید:

به نام خدا
مدير مسئول محترم روزنامه تهران تايمز
با سلام

تصوير موهني كه در آن دو نيمه از دو چهره را در قالب يك صورت، آن هم در صفحه‌ي اول روزنامه‌تان درج كرديد، مايه‌ي بهت، اندوه و خشم بسياري از اقشار ملت ايران و علاقه مندان نظام و انقلاب اسلامي شد.

شايد انگيزه‌ي شما در اين اقدام، اثبات شباهت ادعاي دو نامزد رياست جمهوري در ايران ٨٨ و آمريكاي ٢٠٢٠ باشد. اما يكي دانستن پليدترين و شرورترين دشمن ايران و انقلاب و قاتل بي شرم شهيد قاسم سليماني يعني دونالد ترامپ با يكي از پيشگامان نهضت اسلامي كه اكنون در حصر نيز به سر مي‌برد و امكان پاسخگويي به اين اهانت بي‌سابقه را ندارد، اقدامي زشت و ناجوانمردانه است.

فكر نمي‌كنم هيچيك از مخالفان مهندس موسوي از آحاد مردم محترم و ولايتمداري كه هنوز هم به رفتار ايشان در سال ٨٨ اعتراض دارند گرفته تا شخص رهبري معظم انقلاب به اين گونه اهانت‌ها راضي باشند. چراكه شما كسي را كه مظهر فساد، قلدري، جنايت، چپاول و وقاحت در جهان معاصر است، به كسي تشبيه كرده‌ايد كه تا سال ٦٨ يار محبوب امام راحل و تا سال ٨٨ مشاور مورد احترام رهبر فرزانه‌ي انقلاب اسلامي بوده است. از اينها هم كه بگذريم ايشان علاوه بر سيادت، به پاكدستي و سلامت نفس نيز شهره است و با وجود معترض بودن به نظام، هيچ نسبتي با دشمنان خارجي ايران و انقلاب ندارد.

لذا خواهش مي‌كنم هرچه زودتر اين اشتباه و اهانت آشكار را جبران كنيد و با دامن زدن به خاطرات تلخ ٨٨ بر آتش خشم و نقار بيشتر بين بزرگان نظام و آحاد ملت رنج كشيده‌ي ايران ندميد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اتفاقا بر خلاف دوستان اصلاح طلبم که بسیار ناراحت شدند از این هتاکی غیرقابل بخشش اما بنده فکر می کنم این تصویر نشان از فروپاشی کامل اخلاقی لایه های از اصولگرایی دارد. حتی حسین شریعتمداری هم این تصویر را تایید نکرد. به نظر می رسد عطش جوانان حزب الهی انقلابی برای دولت بعدی سخت شعله کشیده خدا به خیر کنه!؟ ظاهراً درآمد فتنه 88 برای عده ای خیلی خوب بوده، دنبال تکرارش هستند!!!

    7
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا