خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ده اظهارنظر فرمانده جدید سپاه تهران؛ از حوادث۸۸ تا مذاکره

صبح یک‌شنبه مراسم معارفه‌ی سردار حسن حسن‌زاده به‌عنوان فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران برگزار شد.

انصاف نیوز ده اظهارنظر آقای حسن‌زاده در سال‌های اخیر را منتشر می‌کند که می‌توانید در ادامه بخوانید:

۱- کشوری که همیشه داعیه تمدن، حقوق بشر و دموکراسی را داشته است امروز می‌بینیم که خودشان یکدیگر را متهم به فساد می‌کنند و می‌بینیم که مردم هیچ نقشی در انتخابات ندارند. طبق فرمایش رهبر تغییر رئیس جمهور آمریکا تفاوتی به حال ایران ندارد چرا که سیاست این کشور در مقابله با مردم و نظام ایران اسلامی تغییری نمی‌کند اما با این انتخابات مشخص شد که ایران بهترین نظام دموکراسی جهان را در اختیار دارد و دموکراسی در آمریکا فقط شعار است. ترامپ هیچ محبوبیتی نزد مردم کشورش ندارد و با شهادت سردار شهید سلیمانی نیز حکم عزل خود را امضا کرده بود.

۲- دشمنان از پیش برای توطئه و فتنه افکنی در سال ۸۸ برنامه‌ریزی داشتند و این در حالی است که سران فتنه سال‌ها نان انقلاب را خوردند ولی متأسفانه مواضع ضدانقلابی پیش گرفتند.

۳- این روزها جملاتی از طرف برخی مسئولان شنیده می شود که حرف از مذاکره مجدد با آمریکا برای بار دوم می‌زنند ، مذاکره بار اول [برجام] برای ملت ایران سودی نداشت، دشمن ملت ایران دشمن خبیثی است که نمی توان اصلاً به او اعتماد کرد و برای بار دوم با او وارد مذاکره شد.

۴- مذاکره با آدم های حسابی در دولت آمریکا غلط است، این افراد که اصلاً آدم حسابی نیستند، رهبری هم چندین بار به این موضوع اشاره کردند، اگر افرادی نمی توانند در این امور خدمت کنند کنار بروند تا جوانان انقلابی و جهادی کار را بر دست بگیرند. جمهوری اسلامی در آستانه پیروزی قله های فتح بر علیه رژیم صهیونستی است، جایگاه ایران این نیست که افرادی غیرانقلابی به عنوان مسئولان نظام از جمله مجلس خطاب بشوند. ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی از هیچکس هراسی ندارد و به کسی هم باج نمی دهد، اما برخی مسئولان از هیبت پوچ دشمنان می ترسند.

۵- عوامل اصلی فتنه آموزش دیده اروپا بودند و همه مراحل حساب شده بود…انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همواره با فتنه های متعدد و گوناگون مواجه بود، که با هدف ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب طرح ریزی شد، اما فتنه ۸۸ با فتنه های دیگر متفاوت و بزرگ تر بود..ها در تلاش هستند فتنه ۸۸ را یک اشتباه بدانند اما همه بدانید، این فتنه عمیق و از ده سال قبل برنامه ریزی شده بود.

۶- در سال ۹۶ و در اوج هجمه ها علیه نظام اسلامی و برخی ناکارآمدی های مسئولان سبب شد، تا برخی نارضایتی ها پیش آید، اما باز هم پاسخ مردم به دشمنان نظام منفی بود و پشت نظام ایستادند…امروز تمام قدرت استکبار جهانی رو به افول است، آن ها از مهار آتش در کالیفرنیا درمانده‌اند.

۷- ترامپ دوگانه جنگ و مذاکره را مطرح کرد اما رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک سخنرانی بیان فرمود که نه جنگ می‌کنیم و نه مذاکره؛ و همین جملات باعث شد تا تمام دستگاه‌های جنگ روانی‌شان را بر هم زد.

۸- آن‌هایی که امروز در مشکلات گیرکرده‌اند و نمی‌توانند آن‌ها را حل کنند، می‌بایست پنج سال پیش به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا می‌دادند تا دچار مشکلات نمی‌شدیم که فرموند اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

۹- برنامه‌ریزی دشمن برای این توطئه بزرگ در فتنه۸۸ در راستای کمرنگ کردن عقاید و آرمان‌های اسلامی مردم در بستر جریان‌های سیاسی بود که خوشبختانه با هوشیاری مردم این توطئه خنثی شد. مردم با توجه به مشکلاتی که در طی توطئه فتنه ۸۸ ایجادشده بود همواره پایبند اعتقادات خود به واقعه عاشورا باقی ماندند و دشمن در این عرصه نیز با مشاهده پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه شکست سنگینی را متحمل شد.

۱۰- اختلافات ما با آمریکا ریشه‌دار، در قرآن و تقابل جبهه حق و باطل است و با انعقاد مواردی مانند برجام قطعا برطرف نخواهد شد…عکس‌العمل ترامپ در مقابل برجام قطعا از روی ضعف در برابر قدرت ایران است تا جایی که حتی گفتند برجام مانع شعار مرگ بر آمریکا نشد امروز اعتماد به چنین دشمنی خطا است و باید در مذاکره با اروپا بیشتر متوجه این موضوع باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا