خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمادگی کامل پلیس برای اسکورت محموله‌های ارسالی به مناطق زلزله زده

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی به منظور اسکورت محموله های کمکی ارسالی به مناطق زلزله زده آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مومنی امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده ، اظهار داشت: از لحظات آغاز این حادثه تاسف بار، نیروی انتظامی کرمانشاه با تمام‌ امکانات برای کمک به مردم  آسیب دیده در مناطق حادثه دیده حضور پیدا کرده  و در دو زمینه، تامین امنیت مناطق زلزله زده و امنیت محموله های ارسالی تاکنون انجام وظیفه کرده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این که نیروهای انتظامی  به اندازه کافی در مناطق زلزله زده حضور دارند، گفت : با دستور فرمانده ناجا حدود ۱۰ هزار نیرو از مرکز کشور و دیگر استان ها به مناطق زلزله زده برای تامین امنیت اعزام شده اند.

سردار مومنی با بیان این که با حضور به موقع پلیس، امنیت مطلوبی در سطح جاده ها و مناطق زلزله زده وجود دارد، افزود: در حوزه ترافیکی نیز همکاران ما به خوبی در منطقه حاضر شده اند و اکنون تمامی مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده باز و تردد در آنها روان است.

وی عنوان کرد: با توجه به امنیت مطلوبی که در منطقه فراهم شده، دستگاه های کمک رسان به خوبی می توانند کار امداد رسانی به زلزله زدگان را  انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این که کمبود چادر احساس می شود، گفت: پیش از این، در توزیع اقلام کمکی به مردم مشکل وجود داشت به نحوی که برخی از افراد چند چادر دریافت کردند و به برخی از خانواده ها چادر برای اسکان  نرسیده است.

سردار مومنی در پایان گفت: نیروی انتظامی به منظور اسکورت محموله های کمکی ارسالی از سراسر کشور  به مناطق زلزله زده آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا