خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده پلیس: پلیس در صدر اعتماد مردم است

سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر مبنای یک نظرسنجی برون سازمانی درباره جایگاه نهادها از نگاه مردم، پلیس در صدر کسب اعتماد مردمی است. با وجود حجم و تنوع ماموریت شاهدیم که مردم بیشترین اعتماد را به پلیس دارند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آئین تکریم ومعارفه معاون اجتماعی ناجا اظهارکرد: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا ” مدظله العالی” آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم و فرا رسیدن هفته بسیج را به همه دلاورمردان بسیجی که با روحیه ولایی، جهادی و انقلابی در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت هستند تبریک عرض می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: می توان با تکیه بر روحیه جهادی، انقلابی و بسیجی وظیفه خودمان را در قبال صیانت از ارزش های والای انقلاب اسلامی ایفا کنیم و خدا را شاکر هستیم که امروز توفیق داریم در نیروی عظیم انتظامی به مردم خدمت کنیم. این مهم را بالاترین سرمایه و افتخار برای خود می دانیم.

اشتری با بیان اینکه نیروهای پلیس با روحیه ولایی، انقلابی، جهادی و بسیجی در جهت تامین و توسعه نظم و امنیت در کشور تلاش و فعالیت می کنند، اظهارکرد: به لطف و عنایت الهی، امروز نیروی انتظامی توانسته است در اقصی نقاط کشور با حضور مقتدرانه، مدبرانه، هوشمندانه و مسئولانه ماموریت های خود را اجرایی و عملیاتی کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های ناجا گفت: هیچ نهادی به اندازه نیروی انتظامی دارای تنوع و کثرت ماموریت نیست. سبزپوشان ناجا در اقصی نقاط کشور برای خدمت به مردم در حال مجاهدت و مردم قدردان زحمات آنان هستند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور خاطرنشان کرد: از زمان شیوع این ویروس منحوس در کشور نیروی انتظامی علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خود در تامین نظم و امنیت، در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت به ایفای نقش پرداخت. از طرفی دیگر در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، دستگاه ها و متولیان امر را همراهی کرد.

همکاری خوب مردم با پلیس

اشتری با اشاره به مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای محدودیت های جدید خاطر نشان کرد: موقعیت و موضع پلیس به گونه ای است که زمانی که اطلاعیه، توصیه یا مطلبی را خطاب به عموم مردم اعلام می کند، هزاران نفر تمکین می کنند و در دور جدید اعمال محدودیت هایی که برای صیانت از سلامت جامعه است نیز شاهد همکاری خوب مردم با پلیس بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بازدید میدانی از روند اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با اعمال محدودیت های جدید اظهارکرد: طی بازدید میدانی که شب گذشته از برخی از معابر و اماکن داشتم شاهد همکاری خوب مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بودم. قدردان چنین مردم فهیم و با درایتی هستیم که بر این باورند که این محدودیت ها برای حفظ سلامت خودشان است.

وی با بیان اینکه مطابق تدبیر و فرمایش مقام معظم رهبری، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم الاجرا و تکلیف است، اظهارکرد: افتخار می کنیم که در این ایام نیز در کنار مردم و برای حفظ و صیانت از سلامت آنان تلاش می کنیم. در کنار کادر درمان پلیس خدمات شبانه روزی به مردم ارائه می کند و این مهم را افتخار می دانیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ناجا در عرصه های مختلف در کنار مردم است، تصریح کرد: ما پلیس “جامعه محور” هستیم و در شرایط و مقاطع مختلف زمانی و مکانی چون وقوع سیل، زلزله، حوادث طبیعی و غیرطبیعی و شیوع کرونا در کنار مردم بوده ایم و خواهیم بود و به علت این نقش خدمتگزاری ، جایگاه مطلوبی هم در میان مردم داریم و اعتماد مردم روز به روز به پلیس بیشتر می شود.

اشتری با اشاره به نتیجه یک نظرسنجی و افکارسنجی برون سازمانی درباره جایگاه نهادها از نگاه مردم اظهارکرد: بر مبنای این افکارسنجی پلیس در صدر کسب اعتماد مردمی است. با وجود حجم و تنوع ماموریت شاهدیم که مردم بیشترین اعتماد را به پلیس دارند.

نقش محوری معاونت اجتماعی ناجا در پیشبرد اهداف کلان

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش محوری معاونت اجتماعی ناجا در تحقق اهداف سازمانی گفت: نیروی انتظامی ضمن اینکه پل ارتباطی مردم با پلیس است، بایستی اقدامات و ماموریت های متنوع و گسترده پلیس را به درستی به جامعه منعکس کند. از طرفی می تواند در ارتقای آگاهی عمومی، کاهش آسیب های اجتماعی و جرم نقش کلیدی را ایفا کند.

اشتری با بیان اینکه ما در منظر عموم مردم هستیم، اظهارکرد: تعامل پلیس و مردم بایستی هدفمند، هوشمند، مستمر و در راستای تحقق راهبردهای نیروی انتظامی باشد و معتقدم که معاونت اجتماعی ناجا در این میان می تواند اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط معاونت اجتماعی با نهادهای برون سازمانی به ویژه ارگان های دخیل در تولید و توسعه نظم و امنیت تصریح کرد: معاونت اجتماعی ناجا یک معاونت استراتژیک و فرابخشی است.

فرمانده ناجا با اشاره به کارکردهای متنوع معاونت اجتماعی ناجا، به راه اندازی دوایر و مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها و مراکز انتظامی اشاره و اظهارکرد: یکی از اقدامات بسیار خوب معاونت اجتماعی ناجا که حاصل زحمات و تدابیر سردار “نوریان ” است، راه اندازی دوایر مشاوره  و مددکاری اجتماعی در کلانتریها است ، به گونه ای که بیش از ۷۰ درصد پرونده های ارجاعی به این دوایر به صلح منتج می شود و باید بگویم که این اقدام، ارزشمند و قابل تحسین است.

اشتری ادامه داد: باید بتوانیم به کمک رسانه و هنر عموم جامعه را از آسیب های اجتماعی آگاه کنیم و برای ارتقای احساس امنیت در جامعه از این ظرفیت ها بهره بگیریم. در این فرایند از تولید سریال ، فیلم سینمایی، تله فیلم، انیمیشن، موشن گرافی و … غافل نشویم.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی ناجا ظرفیت های بی بدیلی دارد، تاکید کرد: آینده روشنی را پیش روی معاونت اجتماعی ناجا می بینم.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات سردار “احمد نوریان” – معاون پیشین اجتماعی ناجا – یادآور شد: سردار “نوریان” از بنیانگذاران معاونت اجتماعی ناجا هستند و همواره شاهد تلاش های شبانه روزی این برادر عزیز و  پرتلاش بوده ایم.

وی با اشاره به ارتقای معاونت اجتماعی ناجا در دوران مسئولیت سردار “نوریان” ادامه داد: پرهیز از انجام اقدامات کم اثر و تلاش برای انجام فعالیت های ماندگار در کنار ارتباط موثر با رسانه ها به ویژه رسانه ملی، اطلاع رسانی های دقیق و به موقع و … بخشی از فعالیت های قابل تحسین سردار “نوریان ” است. ایشان را همواره به عنوان برادری دلسوز با روحیه ولایی، جهادی و انقلابی می شناسم و ان شاء الله از دانش و تجربیات ایشان بهره مند شویم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با معرفی سردار “مهدی حاجیان” به عنوان معاون اجتماعی ناجا اظهار کرد: سردار “حاجیان” نیرویی جوان، با دانش، تجربه و دارای ایده های نو هستند و ان شاء الله با حضور ایشان شاهد تحول مثبتی در معاونت اجتماعی ناجا خواهیم بود.

لوح تقدیر از سردار “احمد نوریان” – معاون پیشین اجتماعی ناجا – و حکم انتصاب سردار “مهدی حاجیان” پیش از سخنان سردار “حسین اشتری”، توسط سردار “رضاییان” – رئیس بازرسی ناجا – قرائت شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا